Citat:
Ursprungligen postat av
vonblixen
Efter att ha sett avsnitt fem tänker jag så här:
Nicklas och Ninni verkar vara en riktigt bra match. Hon är ju lite konstig och speciell, men jag tror att Nicklas kan möta henne i det och ha förståelse. Han tycker att hon är söt, och han har en riktigt vältränad kropp. Jag tror att de har bra förutsättningar att fortsätta tillsammans – och så får ju Ninni njuta av Nicklas ”majestätiska kuk” som vi fick höra om i ett av talen på bröllopsmiddagen. De har nog redan haft sex tillsammans – flera gånger och det har fungerat bra. Han är bra på att knulla!
Andreas och Selma verkar också okej efter dagens avsnitt. Hon är ju lite ADHD och halvgalen, men han verkar kunna möta henne i det utan att sluta vara sig själv. Om hon kan acceptera honom och där han är så tror jag att de har bra förutsättningar. Det känns som om de har haft sex tillsammans, och att det fungerade bra. Däremot tycker jag att det är sjukt jävla äckligt att ha en stor kanin som springer omkring och bajsar i hela lägenheten – sjukt äckligt!
Elsa och Adam kommer nog inte att funka. Elsa är en sjukt jävla självupptagen tjej av värsta sorten, och Adam försöker slå knut på sig själv för att göra henne till lags. Hon fattar ingenting och är bara korkad. Nä, de funkar inte tillsammans, och Adam förtjänar en mycket bättre, snyggare och vettigare tjej. Jag tror att Adam har försökt haft sex, men den tråkiga, sura Elsa sagt nej.
Hector och Magnus tror jag inte heller på. Om två bögar inte har haft sex efter första daten så kommer det aldrig att funka. Magnus verkar vara en sjukt tråkig kille som bara tänker på sitt utseende och är väldigt stel (och inte på det rätta stället). Hector verkar vara en skön kille som är väldigt fysisk och gillar närhet och sex. Så den ena är stel och tråkig, och den andra fysisk och sexuell. Nä, det där var tyvärr ingen bra matchning
Det här var mina tankar efter avsnitt fem, men vi får se vad som händer nästa vecka.
Niclas och Ninni gissar jag på är gifta ännu.
Andreas och Selma tror jag inte är gifta nu.
Elsa och Adam är inte gifta nu, känner jag på mig.
Bögparet Hector och Magnus är inte gifta tror jag.
Vi får se om jag har rätt, Beslutavsnitt sänds den 21 november iallafall i SVT 1.