2024-10-31, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Varför föds så få barn i Sverige?
Så frågan är vad Sverige kan göra för att höja nativiteten, förutom att minska på barnbidragen och sänka brottsåldern till 5 år?
Det man bör göra är att repatriera alla jävla svartskallar hem till Afrika och Mellanöstern där de hör hemma. Samhället skulle blomstra något så otroligt så att dagens unga inte skulle kunna föreställa sig det.
Mindre kriminalitet och osäkerhet vilket leder till mer glädje åt alla.
Det skulle givetvis leda till att folk vill skaffa familj.
Citera
2024-10-31, 11:58
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Jag hör dig. En mer självhatande ras än svensken existerar inte, och din vilja går väl igenom förr eller senare.

Jag älskar mig själv och mina nära och kära men jag bryr mig inte om svenskar som folk dör ut om 100 år eller om 10.000 år. Förstår inte varför folk tycker detta är viktigt.
Citera
2024-10-31, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crazycrazycrazy
För att män ej vill vidröra en kvinna av dagens sort helt enkelt feminismen har tyvärr slagit snett i samhället kvinnor idag har sexifierat sig själva. Jag vill inte bo med en kvinna som vet att hon i samhället klarar sig mycket enklare och kan glida räkmacka nej tack singel och fri dagens kvinnor får helt enkelt göra precis som män gjort i urminnes tider. Sen vill man som människa idag inte lämna barn till deras öde inför framtiden...inte i Sverige iallafall

Kan det vara så att männen vill doppa o våldtar kvinnorna utomhus - tömd påze - ingen relation - o de går därifrån lättare o mår bra

Kvinnan tar dagen-efter-piller ibland - blir gravid ibland o gör abort
Citera
2024-10-31, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag älskar mig själv och mina nära och kära men jag bryr mig inte om svenskar som folk dör ut om 100 år eller om 10.000 år. Förstår inte varför folk tycker detta är viktigt.

De som har barn eller kommer skaffa kanske vill att de ska växa upp i ett svensk samhälle, du som är barnlös skiter ju fullständigt i, men för andra är det viktigt.
Citera
2024-10-31, 12:00
Medlem
Libertarismuss avatar
Svaret är preventivmedel och fri abort.
Citera
2024-10-31, 12:01
Medlem
Schicklgrubblares avatar
För att 50% av alla svenska män är homosexuella.
Citera
2024-10-31, 12:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Kan det vara så att männen vill doppa o våldtar kvinnorna utomhus - tömd påze - ingen relation - o de går därifrån lättare o mår bra

Kvinnan tar dagen-efter-piller ibland - blir gravid ibland o gör abort

Nja tror män faktiskt mer oftare än kvinnor vill ha en stabil vardag med rätt partner än kvinnor själva. Men problemet är att i hushållet så innebör det att 100% kvinnan bestämmer för att mannen blir tystade av hot med polisen tex kvinnan idag är fruktansvärt respektlös och bara pekar finger vad mannen skall utföra tyvärr är.män idag alldeles för snälla och blir utnyttjade pga kvinnans fördel vod en tvist. Resultatet blir långdraget tänkande och inga barn
Citera
2024-10-31, 12:03
Medlem
immenhusens avatar
Kanske dags att ta efter tyskarna och införa konceptet av Das Ehrenkreuz der Mutter?

https://de.m.wikipedia.org/wiki/Mutterkreuz

/AI
Citera
2024-10-31, 12:04
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
De som har barn eller kommer skaffa kanske vill att de ska växa upp i ett svensk samhälle, du som är barnlös skiter ju fullständigt i, men för andra är det viktigt.

Jag vill att mina barn och deras barn och deras barn ska växa upp i ett bra samhälle. Om detta samhälle är svenskt skiter jag fullständigt i.
Citera
2024-10-31, 12:04
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamDumpty
Svenskar har inte råd när de ska betala för 2 miljoner invandrare. Samt samhället har blivit otryggt och det finns inget som visar på att det kommer bli bättre.

Precis så, eftersom vi importerat en massa barnalstrare i stället för att satsa på SVENSKA barnfamiljer så ser det ut som det gör.
Traditionen att skaffa minst två barn är bruten och det kommer att ta många år att återupprätta det, om det ens går...
Citera
2024-10-31, 12:07
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Full ersättning när man är föräldraledig
Mer semester
6h arbetsdag
Ta bort barnbidrag och flerbarnstillägg och ge kraftiga skattesänkningar ju mer barn man föder

Sen måste du förstås fixa kriminaliteten, energikrisen osv. Finns ingen framtidstro och dyrare och dyrare att överleva nu för tiden
Citera
2024-10-31, 12:10
Medlem
Imnshos avatar
Istället för att se det som ett problem borde man istället se det positiva i det. Vi är för många på planeten ändå.

Det stora misstaget var att importera frögurkor från tredje världen som pippar fram små blivande miljöbelastande bidragstagare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in