2024-10-31, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlejon
De flesta som blivit dumpade eller bedragna kan ändå bete sig som folk. Sörja och gå vidare. Att bli dumpad/ bedragen är ingen ursäkt för att bete sig som ett klappträ, mobba och frysa ut andra. Man blir inte en mean girl av ett heart break snälla kom igen

Om du läste ordentligt så skrev jag ju att jag avskyr Diana så jag försvarar absolut inte hennes beteende så du behöver inte attackera mig o jo många människor kan man väldigt taskiga när dom blir sårade/bedragna. Du verkar inte veta hur traumatiserade människor fungerar märker jag. Sårade människor sårar. Diana var sårad och därför sårar hon folk inne i huset och så är det bara. Läst på lite om psykologi och traumatiserade människor fungerar innan du uttalar dig Einstein..
Citera
2024-10-31, 08:16
Medlem
Ut med Nardos. Hon är som en icke omtyckt Donald Trump-karaktär. Ut med Mattias också som skickade Victoria för nån Shyrrin??? Diego har tillfört noll och ingenting i denna säsong utom som Dianas partner, så ut med honom också. I övrigt hoppas jag Kasper blir kastad under bussen vid väl valt tillfälle och att Amanda och Fimpen tvingas in i final tillsammans, och Fimpen kastar på 500.
Citera
2024-10-31, 09:14
Medlem
Nu får jag inte visa mina fina klänningar, gråt gråt snor gråt snor. 30 årig sönderopererad kvinna vid namn Diana
Citera
2024-10-31, 10:08
Medlem
Mattias skickar alltså ut hans partner som tom Casper etc säger hade valt Mattias före alla andra. Varför? Hur kan man vara så lost? Han borde gå till Casper och förklara att alla killar har en partner som hade valt dem före alla andra, så varför ska inte han få ha det. Sjuk säsong. Casper är kanske den bästa spelaren någonsin. Tidigare spelkungar som Jeppe, Jesper B och Smail fick tjejerna (som de spelar med) att göra som de ville, men Casper får killarna han spelar MOT att följa exakt allt han säger. Galet.
Citera
2024-10-31, 10:33
Medlem
Jazzphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullum
Bär Shyrin färgade linser?

Hon ser för övrigt helt sjuk ut. Totalt demolerat ansikte.

Japp, hon gick knappt att känna igen på de här bilderna från ett reportage i GP: (låst artikel)https://www.gp.se/livsstil/paradise-hotel-shyrin-vill-helst-vara-bilmekaniker.ca398a73-024e-4741-95e4-bcf595676cdc
Hon säger att hon förväntades se ut så som deltagare i PH.
Citera
2024-10-31, 10:58
Medlem
nullums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzpher
Japp, hon gick knappt att känna igen på de här bilderna från ett reportage i GP: (låst artikel)https://www.gp.se/livsstil/paradise-hotel-shyrin-vill-helst-vara-bilmekaniker.ca398a73-024e-4741-95e4-bcf595676cdc

Sjukt.

Hon har för övrigt en bra grund att stå på. Go hylla och snygga ben. Men hon osar osäkerhet på långa vägar.
Citera
2024-10-31, 11:35
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Lust att spara bilderna och ladda upp här?
Citera
2024-10-31, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Om du läste ordentligt så skrev jag ju att jag avskyr Diana så jag försvarar absolut inte hennes beteende så du behöver inte attackera mig o jo många människor kan man väldigt taskiga när dom blir sårade/bedragna. Du verkar inte veta hur traumatiserade människor fungerar märker jag. Sårade människor sårar. Diana var sårad och därför sårar hon folk inne i huset och så är det bara. Läst på lite om psykologi och traumatiserade människor fungerar innan du uttalar dig Einstein..

Trauma? Haha låter som hon återvänt från kriget. Dagens snöflingor....
Citera
2024-10-31, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Säger de något om ifall Moa kommer tillbaka?

Citera
2024-10-31, 12:19
Medlem
Jazzphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Lust att spara bilderna och ladda upp här?

https://postimg.cc/gallery/jPn857Z
Citera
2024-10-31, 12:20
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsen97
Mattias skickar alltså ut hans partner som tom Casper etc säger hade valt Mattias före alla andra. Varför? Hur kan man vara så lost? Han borde gå till Casper och förklara att alla killar har en partner som hade valt dem före alla andra, så varför ska inte han få ha det. Sjuk säsong. Casper är kanske den bästa spelaren någonsin. Tidigare spelkungar som Jeppe, Jesper B och Smail fick tjejerna (som de spelar med) att göra som de ville, men Casper får killarna han spelar MOT att följa exakt allt han säger. Galet.

Killarna som är på hotellet i år är dock väääldigt värdelösa på spelet. Det är ju i princip bara Casper som spelar. Skulle Casper ha varit med i tidigare säsonger som andra spelare som är "alfa" och spelar spelet skulle han ha det svårare.
Citera
2024-10-31, 14:56
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
https://postimg.cc/gallery/jPn857Z

Tack. Ja där såg hon ju nästan normal ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in