Snittåldern måste typ va 27-28 den här säsongen. Förr om åren var det "gammalt" om nån va 25.
Peter Pan generationen antar jag. Eller anses det oetiskt numer att ta in en 19-åring?
Vad är felet med Diana? Hon storgråter över att hon är världens bästa människa som tar hand om alla och att alla är ute efter henne. Hur castingen bestämde att hennes karaktär ska vara gör mig bara förvirrad...
Hon mår inte bra psykiskt där, avskyr Diana men hon blev dumpad eller bedragen av Dani M precis innan inspelningen på pH därav att hon är väldigt blödig tror jag. Tror hon hållit inne mkt och i ph brast allt men fel människor bla Nardos Moa Victoria, fick ta smällen och hennes sårade hjärta spilldes ut på oskyldiga människor.
Du får tänka på att hon ser det på det sättet att hon är den goda och alla andra onda och ute efter henne, man får ofta en sån känsla när man varit med om otrohet. Sen tycker jag inte de är en ursäkt för att hålla på så men det väldigt tydligt att hennes verklighetsuppfattning är förvrängd för att hon varit med om trauma precis innan programmet
Senast redigerad av solenskiner120 2024-10-30 kl. 22:50.
Bettinas bröst har man ju ändå sett flera gånger tidigare. Vad tjänar Mastiff och Viaplay på att PK-fiera programmet på detta vis? Riktar dom in sig mot yngre målgrupper? Jag skulle vilja se statistik på programmet och gissar på att även denna säsongen underpresterar.
De har väl fortfarande moralpanik över den säsongen som Toby förstörde.
Alltså jag vet inte riktigt, jag tror de ändrar allt eftersom för att det ska bli lite drama i ett hus som annars varit totalt dött. Tror ni inte att Moa's immunitet förra veckan var en reaktion av produktionen? Jag tror inte det var en del av den ursprungliga planen utan något de kastade in för att annars hade det bara gått som "gruppen" velat, följt av tre dagar där inget hände.
Således skulle jag nog klandra personerna i huset mer än produktionen - den senare har bara blivet given några riktigt dåliga kort och får försöka göra det bästa av det. Jag antar att produktionen dock får ta på sig valet av deltagare men det känns lite som hit or miss när de ska välja. Kanske därför, till de flestas förtret, de alltid tar in gamla deltagare de vet kan liva upp - som en säkerhet.
Och angående Nardos, jag tror hon har hjärtat på rätt ställe - men är bara riktigt dålig på att läsa rummet.
Var det så mycket att "läsa" då? Moa bad henne ju upprepade gånger att lämna henne ifred.
Vilket jävla klappträ. Har inte sett onsdagens avsnitt än, men jag hoppas hon blir kortvarig.
Snittåldern måste typ va 27-28 den här säsongen. Förr om åren var det "gammalt" om nån va 25.
Peter Pan generationen antar jag. Eller anses det oetiskt numer att ta in en 19-åring?
"Allstars" blir inte yngre direkt. Bettina var ju typ 20-21 första säsongen hon var med.
Hon mår inte bra psykiskt där, avskyr Diana men hon blev dumpad eller bedragen av Dani M precis innan inspelningen på pH därav att hon är väldigt blödig tror jag. Tror hon hållit inne mkt och i ph brast allt men fel människor bla Nardos Moa Victoria, fick ta smällen och hennes sårade hjärta spilldes ut på oskyldiga människor.
Du får tänka på att hon ser det på det sättet att hon är den goda och alla andra onda och ute efter henne, man får ofta en sån känsla när man varit med om otrohet. Sen tycker jag inte de är en ursäkt för att hålla på så men det väldigt tydligt att hennes verklighetsuppfattning är förvrängd för att hon varit med om trauma precis innan programmet
De flesta som blivit dumpade eller bedragna kan ändå bete sig som folk. Sörja och gå vidare. Att bli dumpad/ bedragen är ingen ursäkt för att bete sig som ett klappträ, mobba och frysa ut andra. Man blir inte en mean girl av ett heart break snälla kom igen
Amen nä, nu åkte dem sista roliga tjejerna. Den jävla lame-gruppen, tror dem att alla 8 ska hålla handen i finalen och dela på 52 000 kr vardera eller? Det var fan alla mot Moa i veckor nu, hon var den enda med mod. Respekt till henne. Alla som kom in var fegisar.
Bara Casper och massa NPCs kvar nu. Trodde Matthias var good country boy, men han låg med henne och skickade ut henne nästa dag.
Amanda och Isak är exakt likadana. Snygga men 0 karisma/rizz, kan inte ens urskilja några personlighetsdrag.
Senast redigerad av Spinnacer 2024-10-31 kl. 04:39.