2024-10-31, 08:48
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Biden, USAs president: ”The only garbage I see out there is his supporters”.
Den gamle hjälten som ni har anklagat för att vara död, sömnig och fullkomligt oförmögen att kunna artikulera en enda koherent mening, har alltså talat klart och tydligt. Är det vad som står i de ryska talepunkterna i dag?

Okej. Jag föreslår att vi talar om klanpappan istället...som utöver sin roll som oseriös återvinningsambassadör, skulle må bra av en retorikkurs:
(FB) Den stora samlingstråden om Donald Trump
Citera
2024-10-31, 09:40
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vodkasomsnus
Jag vet att du ställer motfrågor på frågor.
Den tekniken kan jag också.

Är de hjältar, de som stormade Capitolium januari 6?
Ska de benådas?

Komikern som drog skämtet om puerto rico, hade berättat att han skulle dra detta skämt. För de som höll i eventet. Republikanerna visste om detta.
Vem är det som är skräpet i skämtet? Trump och hans fans som gillar detta rasitiska skämt eller Puertoricaner?

Ska Trump få sätta in ”national guards against enemies within”?
Är Adam Schiff och Nancy Pelosi, ”enemies within” ?
Du vill alltså inte svara på min fråga trots att jag svarat på din. Fan vad fegt av dig. Själv är jag inte som du och kan klart och tydligt svara att "ja, NG borde sättas in mot inre fiender. Det är deras funktion..".

Harris har ändrat Pentagons direktiv så att militären får döds amerikanska medborgare. Har du verkligen inga åsikter om detta?
Citera
2024-10-31, 09:52
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Var det detta menade du?
Japp.
MAGA Wisconsin Election Commission director Kimberly Zapata found guilty on all felony counts for falsifying military ballots. She could face 5 years in prison

https://x.com/KamalaDreams/status/1851798297247469698
Citera
2024-10-31, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Ja.

Vill du fortsätta diskutera Biden så gör du rätt i att posta dina frågor i den stora samlingstråden om Biden. Gensvaret blir sannolikt bättre och om nån känner sig manad att svara på sjölejonets frågor, är det antagligen där det kommer ske.

Här diskuteras annars Mango Mussolini. Den gamle fascisten som är mer orange än en solmogen apelsin från Puerto Rico:
https://x.com/MaryLTrump/status/1851830613231202449
Alltså. Sida upp och sida ner med liknande inlägg från dig. Jag delar din uppfattning att Trump inte är lämplig som president. Men kan inte du skruva ner tonläget och invektiven lite? Du formulerar dig barnsligt och ovärdigt. Jag lovar dig att du inte övertygar någon. Låt Trumpsidan stå för bajskastningen istället.

Edit. Det här är tyvärr signifikant för Harris kampanj. Om hennes främsta USP är att hon inte är DT, då önskar jag att hon (och hennes följare) inte heller beter sig som DT.
Senast redigerad av snitcho 2024-10-31 kl. 10:02.
Citera
2024-10-31, 10:07
Bannlyst
Citat:
Japp.
MAGA Wisconsin Election Commission director Kimberly Zapata found guilty on all felony counts for falsifying military ballots. She could face 5 years in prison

Vad har det med dom 2500 misstänkta rösterna i Pennsylvania att göra?
Citera
2024-10-31, 10:22
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Japp.

Intressant, med tre röster lyckades hon bevisa att det går att fuska i världens säkraste val.

Lite okonventionella, men poängen framgår tydligt.

Men försök fokusera på vad du tidigare hävdade var deBonkat.
Citera
2024-10-31, 10:28
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Intressant, med tre röster lyckades hon bevisa att det går att fuska i världens säkraste val.

Kimberly Zapatas försök till valfusk upptäcktes, hon greps och lagfördes och kan nu se fram emot några år på kåken. Vad är det hon har "bevisat"?
Citera
2024-10-31, 10:31
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Kimberly Zapatas försök till valfusk upptäcktes, hon greps och lagfördes och kan nu se fram emot några år på kåken. Vad är det hon har "bevisat"?

Att systemet möjliggör fusk.
Borde göras om från grunden.
Citera
2024-10-31, 10:34
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Att systemet möjliggör fusk.
Borde göras om från grunden.

Zapata lyckades ju inte fuska, hennes försök till valfusk upptäcktes och hon har nu dömts till fängelse för sitt försök dvs vad är det du inte förstår?
Citera
2024-10-31, 10:43
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Zapata lyckades ju inte fuska, hennes försök till valfusk upptäcktes och hon har nu dömts till fängelse för sitt försök dvs vad är det du inte förstår?

Enligt henne var inte intentionen att fuska, utan att visa problem med systemet.

"She told investigators she was trying to prove there is fraud in the election system, and she never intended the ballots to be processed."

Hon blir dömd för 3 valsedlar hon beställt, men aldrig röstat med.
Citera
2024-10-31, 10:47
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Enligt henne var inte intentionen att fuska, utan att visa problem med systemet.

"She told investigators she was trying to prove there is fraud in the election system, and she never intended the ballots to be processed."

Hon blir dömd för 3 valsedlar hon beställt, men aldrig röstat med.

Ja, och hon åkte dit vilket alltså i hennes fall betyder att det inte gick att fuska, eller hur? Vad hon påstår att hennes faktiska avsikt var har juryn inte köpt.
Citera
2024-10-31, 10:50
Medlem
Dom käkar hund. De käkar katt. Dem äter husdjuren... husdjuren till människorna som lever där (I Springfield, Illinois). Och beträffande gässen då?

Rätta fyra till sex grammatiska fel (utifrån Donalds originalkommentar) ovan:
Senast redigerad av ccnut 2024-10-31 kl. 11:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in