2024-10-30, 21:40
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Jag gillar inte heller Arvid men min spåkula är tyvärr trasig.
Kanske kan vi koppla in en seriös forskare som en astrolog i väntan på att spåkulan fixas.
Citera
2024-10-30, 21:51
Avslutad
Citat:
Jag gillar inte heller Arvid men min spåkula är tyvärr trasig.

Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Kanske kan vi koppla in en seriös forskare som en astrolog i väntan på att spåkulan fixas.

Nej, bättre att jag bara slänger ur mig nåt lite på måfå och ser hur folk reagerar? Uppenbarligen är relationen mellan Arvid och Ida en het potatis...
Citera
2024-10-30, 21:58
Avslutad
Citat:
De fick nog bra betalt. Prostitution i nya kläder. Eller också var det fejk och de satt i ett annat rum och spelade teater.

Om det var i SVT var det utan ersättning 😂. Och jag tror de två kastar sig över varje möjlighet att synas. Hade inte blivit förvånad om de betalat för att få vara med på det där. 🥸
Citera
2024-10-30, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Han ljuger ju skamlöst. ”Screenar”, my ass!
Denna säsong blev ju Hector castad utan att ens ha anmält sig.
Alltså var matchen klar INNAN han ens tackat ja till att vara med. Hans kompis hade anmält honom och de ba ”En bög! Vi har en till! Ring och övertala honom att ställa upp i programmet!”.

Och sen alla dessa elaka psykfall, som om de hade blivit uttagna genom seriös screening.
”Hoppsan… var hon bipolär och led av GAD och reagerar genom att mobba i relationer?”.
Det hade vi ingen aning om.
Just i den här intervjun sa Kalle alltså bara att de försöker rensa ut influencer-wannabes vid uttagningen. Och den delen verkar ju som sagt funka hyfsat. Sen är det ju uppenbart att det slipper igenom rätt många whackos. Man kan förstås diskutera hur lätt det är att screena för sådant.

Det verkar ytterst osannolikt att Hector skulle ha blivit matchad utan att de ens pratat med honom. Jag skulle tro att det är hittepå, men det KAN ju vara så att produktionen blev så ystra över att lyckas med en bögmatchning att de genade lite i kurvorna. Dock, most likely bullshit.
Citera
2024-10-30, 22:27
Medlem
Citat:
Hahaha vad fan pratar du om? "Det krävs inte mycket för att en tjej ska känna sig utnyttjad" - jag antar att du har egen erfarenhet och jag tycker att du ska söka professionell hjälp.

Vilka är det du menar att Jimi har satt på? Bridgetanterna i PRO?
Tack för omtanken, det värmer. Jag ska överväga ditt förslag.

Nej, jag tänker mer att halva Malmö består av tjejer som dumpats av Jim. Men det förstås bara är en (o)kvalificerad gissning.
Citera
2024-10-30, 22:34
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue

Nej, jag tänker mer att halva Malmö består av tjejer som dumpats av Jim. Men det förstås bara är en (o)kvalificerad gissning.

Hur har du fått uppfattningen att Jim lyckats få en massa kvinnor?
Jag tror att hans förmåga att få kvinnor har varit nästan på Incelnivå och att hans kvinnliga umgänge mest har varit bridgetanterna. När han väl fick chansen var han helt desperat, blev symbiotiskt på Venomnivå och ville nästan äta upp henne.
Att han gick över gränsen för hennes vilja och samtycke är ju uppenbart.
Citera
2024-10-30, 23:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Hur har du fått uppfattningen att Jim lyckats få en massa kvinnor?
Jag tror att hans förmåga att få kvinnor har varit nästan på Incelnivå och att hans kvinnliga umgänge mest har varit bridgetanterna. När han väl fick chansen var han helt desperat, blev symbiotiskt på Venomnivå och ville nästan äta upp henne.
Att han gick över gränsen för hennes vilja och samtycke är ju uppenbart.

Håller med! Jimi är väl inte stans brudraggare?! Nej.
Citera
2024-10-30, 23:27
Avslutad
Citat:
Just i den här intervjun sa Kalle alltså bara att de försöker rensa ut influencer-wannabes vid uttagningen. Och den delen verkar ju som sagt funka hyfsat. Sen är det ju uppenbart att det slipper igenom rätt många whackos. Man kan förstås diskutera hur lätt det är att screena för sådant.

Det verkar ytterst osannolikt att Hector skulle ha blivit matchad utan att de ens pratat med honom. Jag skulle tro att det är hittepå, men det KAN ju vara så att produktionen blev så ystra över att lyckas med en bögmatchning att de genade lite i kurvorna. Dock, most likely bullshit.

Det är klart att de pratat med Hector. Han kanske blev förvånad när han han fick första samtalet från "nån tv-person" eftersom nån annan anmält honom. Men sen har de såklart intervjuat och testat honom som alla andra. Det var förstås inte så att de tog med honom utan att prata med honom. Det var ju inte så han menade i intervjun om detta. Tror det handlar om ett missförstånd...
Citera
2024-10-30, 23:30
Avslutad
Citat:

Du tror alltså att Jimi haft analsex med halva Malmö? Vad grundar du det på? Att han spelar bridge med morsan?
Citera
2024-10-30, 23:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Om det var i SVT var det utan ersättning 😂. Och jag tror de två kastar sig över varje möjlighet att synas. Hade inte blivit förvånad om de betalat för att få vara med på det där. 🥸

Hur menar du? Deltagarna i GVFÖ får ersättning.
Citera
2024-10-31, 00:00
Medlem
För de som saknar Arvid och Ida, de kör Gravid vecka för vecka på youtube:
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=QglWBSdXL50

Jag har dock aldrig kollat, men tänkte om någon annan var intresserad.
Citera
2024-10-31, 01:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
För de som saknar Arvid och Ida, de kör Gravid vecka för vecka på youtube:
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=QglWBSdXL50

Jag har dock aldrig kollat, men tänkte om någon annan var intresserad.

Är det bara jag som spyr på deras relationstips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in