2024-10-30, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Om det ovan stämmer så är det väl hög tid att lämna tillbaka Skåne till Danmark?

Varför skulle de vilja sveriges skräp?
Citera
2024-10-30, 14:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av erik.otuktsson
I egenskap av sydsvensk hade jag välkomnat en dansk annektering av Skåneland. De hade kunnat städa upp i Malmö långt snabbare och mer effektivt än alla bögiga svear med bas i Stockholm.

Danmark har kuk, det har inte vi.

Dags att gräva bort Stockholm kanske.
Citera
2024-10-30, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Om något så blir den ännu bättre tack vare kosten och livskvaliteten i Sverige och tack och lov för det.
Tror inte det stämmer som du säger; fertiliteten tycks närma sig svenskarnas när det kommer till andra generationens främlingar.
Citera
2024-10-30, 14:26
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanvallare2
Tror inte det stämmer som du säger; fertiliteten tycks närma sig svenskarnas när det kommer till andra generationens främlingar.

Du gör misstaget att tro att svenskar är biologiskt infertila. De är psykologiskt infertila eftersom de har matats med hjärntvätten att det är viktigare att göra karriär än att skaffa familj, vilket har gjort att man inte får några barn förrän man är 43 (om ens då).

Svartskallar som mig och mina likar har tack och lov inte förgiftats av den sörjan på samma sätt, även om vissa har det och därför går fertiliteten "ner" lite på papper men det är för att de psykoligskt är "svenskar" i tänket även om de i statistiken står som svartskallar.
Citera
2024-10-30, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Dags att ta ett snack med Danmark, och om de gick verkligen rätt till 1658 då Sverige blev bestraffade med Malmö? Malmö kanske bli en Danska enklav?

Gränsen skall återställas, Sverige slutar vid Markaryd.

Vi skall bygga en mur och skåningarna skall betala för den
Citera
2024-10-30, 14:42
Medlem
hobzs avatar
Inte så otippat att Malmö kommer vara katalysatorn för svenskarnas öde att gå samma väg som romarnas.
Citera
2024-10-30, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Du gör misstaget att tro att svenskar är biologiskt infertila. De är psykologiskt infertila eftersom de har matats med hjärntvätten att det är viktigare att göra karriär än att skaffa familj, vilket har gjort att man inte får några barn förrän man är 43 (om ens då).

Svartskallar som mig och mina likar har tack och lov inte förgiftats av den sörjan på samma sätt, även om vissa har det och därför går fertiliteten "ner" lite på papper men det är för att de psykoligskt är "svenskar" i tänket även om de i statistiken står som svartskallar.
Fertiliteten går ned över hela världen utom i Afrika söder om Sahara och några länder i Centralasien.
Citera
2024-10-30, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaludret
Etniska svenskar är ju sedan en tid lite under 50% i Malmö Stad, dvs Malmö kommun. (För 15 år sen var det enligt SVT 62 % ( https://www.svt.se/nyheter/inrikes/sd-debatten-hur-manga-muslimer-i-malmo )

Majoriteten av de som föds i Malmö idag är från muslimska invandrarfamiljer

Hur kommer det att funka med minoriteters rättigheter 2040 ? Kommer nämndeman systemet i Tingsrätten fungera bra ?
Minoriterer i Malmö 2040
svenskar
judar
romer

Ungefär så här ser etniciteterna ut 2024
Etniska svenskar 48%
MENA invandrarbakgrund 36%
EU bakgrund 10% (främst Polen)
övriga 6%

Ungefär så här ser etniciteterna ut 2040
Etniska svenskar 36%
MENA invandrarbakgrund 52%
EU bakgrund 7% (främst Polen)
övriga 5%

Malmö ligger lite före men det ser likadant ut i Göteborg och Stockholm.

Och Filipstad och Östersund och Helsingborg alla andra svenska städer.

Men att prata öppet om det är en "högerextrem myt" enligt våra älskade journalister.
Citera
2024-10-30, 15:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Dags att gräva bort Stockholm kanske.

Utan tvivel. Vi götar känner oss inte adekvat representerade. Det gör säkert inte norrlänningar heller, men de är så få och har en så vidrig dialekt att ingen ändå orkar lyssna på dem. Gutar är väl typ som drakar, finns dem på riktigt? Nä, just det.

Länge leve Götaland. Kissa på Svealand.
Citera
2024-10-30, 15:17
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanvallare2
Fertiliteten går ned över hela världen utom i Afrika söder om Sahara och några länder i Centralasien.

Okej du har säkert rätt i det, men svenskar förvärrar skadan genom kvinnor som bestämt ska göra karriäääääär på ett sätt som inte invandrare gör alls. Så vilket som så kommer ni alltid föda färre än vad vi gör. Kan vi enas om den punkten?
Citera
2024-10-30, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Varför skulle Danmark vilja ha Skåne? De har ju pratats om att de vill riva bron för att Malmö har blivit ett muslimskt kaos. Sannolikt så vill de inte ta i Malmö med tång ens. Danskarna hatar ju muslimerna om jag har förstått det rätt.

Jag tycker inte jag ser annat än muslimer i Malmö. Känns ibland som när man är på marknaden i Alexandria. Sak samma om du frågar mig. Däremot så kryllar det ju av dem även i Göteborg. Men absolut inte i närheten av hur Malmö ser ut. Men svenskar börjar även i Göteborg bli rädda för att gå ut. Så det är ju helt klart katastrof även där.
Men göteborg / stockholm är mycket mer segregerat än Malmö, malmö är så litet och alla dåliga områden ligger nära centrum.

Dessutom är det många konstiga svenskar i Malmö, mkt vänstertomtar och pundare.
Citera
2024-10-30, 15:32
Medlem
Ok Malmö näms här , Jag och min familj bor sedan en tid tbx i Göteborg och som någon nämde ser det likadant ut som i Malmö och yes Svenskar går knappt ut på kvällarna längre. Hemsk utveclking!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in