2024-10-30, 08:30
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Nu förstår jag inte vad du menar.
Jag tycker Bidens uttalande om Trumps supporters är häpnadsväckande.
Vi har förstått det. Vi har även förstått att hycklarens ointelligenta svans förstår väldigt lite i allmänhet. Och? Måste du posta tusen oneliners p.g.a. Bidens hjärnsläpp? Trump är ju långt värre och det är honom vi diskuterar här. För övrigt tycker jag som han och jag anser även att ert beteende ger honom rätt. Du ska kanske kolla dig själv i spegeln och fråga varför du stöttar en misslyckad människa. Du kanske lär dig något. Slav.
Citera
2024-10-30, 08:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Vi har förstått det. Vi har även förstått att hycklarens ointelligenta svans förstår väldigt lite i allmänhet. Och? Måste du posta tusen oneliners p.g.a. Bidens hjärnsläpp? Trump är ju långt värre och det är honom vi diskuterar här. För övrigt tycker jag som han och jag anser även att ert beteende ger honom rätt. Du ska kanske kolla dig själv i spegeln och fråga varför du stöttar en misslyckad människa. Du kanske lär dig något. Slav.
Tack för ärligt svar!
Citera
2024-10-30, 08:39
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Tack för ärligt svar!
Inga problem. Jag hatar er, det är ingen större hemlighet precis. Och det är givetvis ganska lätt att göra när Trump och hans vidriga följeslagare vill trakassera medjordlingar samt förstöra ekonomin:
(FB) Den stora samlingstråden om Donald Trump
Citera
2024-10-30, 09:16
Bannlyst
Citat:
Inga problem. Jag hatar er, det är ingen större hemlighet precis. Och det är givetvis ganska lätt att göra när Trump och hans vidriga följeslagare vill trakassera medjordlingar samt förstöra ekonomin:
Jag tror många tänker som du angående Trump och därför är jag lite orolig inför valet.
Om Trump vinner kan det bli ganska våldsamma motdemonstrationer.
Citera
2024-10-30, 09:22
Avslutad
Citat:
Nu förstår jag inte vad du menar.
Jag tycker Bidens uttalande om Trumps supporters är häpnadsväckande.

Varför då? MAGA-sekten utgörs till stor del av white trash.
Citera
2024-10-30, 09:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Varför då? MAGA-sekten utgörs till stor del av white trash.
En president som tycker att halva befolkningen är garbage och säger det rakt ut är ganska unikt tror jag.
Citera
2024-10-30, 09:57
Medlem
Citat:
En president som tycker att halva befolkningen är garbage och säger det rakt ut är ganska unikt tror jag.
Biden sade inte att alla Trumps väljare var "garbage", han använde ett biildigt uttryck om en del av dem. Förstår att du inte klarar att hantera bildspråk.

Uttalandet bör förstås som en snabb och irriterad åthutning efter tusen och ett grova rasistiska påhopp, lögner och skrämselhistorier från Trump och hans kampanjpolare - förlöpningar och påhopp som många av Trumps anhängare sväljer i ett stycke, utan en tanke, och både applåderar och upprepar.
Citera
2024-10-30, 12:26
Medlem
MrochMrs avatar
Citat:

Nej, inte halva.
Alla människor på den där flytande ön av garbage, kan inte vara så många väl?
Citera
2024-10-30, 12:30
Medlem
Trump skrev en bok på 80 talet och köpte alla böcker själv så att boken hamnade som bästsäljare! Haha. Vilken idiot.
Citera
2024-10-30, 12:43
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Jag undrar om du håller med Biden i hans uttalande att vi som håller på Trump är garbage.
Det är en enkel ja/nej-fråga.

Bland de som håller på Trump finns rena stollar, felinformerade, rasister, korkskallar, inställsamma stollar, och folk som tror att besvärliga problem har enkla lösningar. Det finns också de som TROR (i religiös meninga) att Trump har magisk makt över Putin, Xi och Kim. Listan kan göras mycket lång.

Sedan kan man alltid fråga sig ifall de som har åsikter har det av intresse eller för att de verkligen har rösträtt i USA - eller om åsikterna torgförs av andra skäl.

Vad sägs om att vara generös och acceptera att världens absolut största mysterium - att inte alla tycker precis som man själv - kanske inte får en lösning, ens i denna tråd?
Citera
2024-10-30, 12:46
Medlem
Ouelets avatar
*Gäsp*

Den mest förutsägbara clownen i universum gapar om saker som alla, redan för flera år sedan, visste att han skulle gapa över.
Pennsylvania is cheating, and getting caught, at large scale levels rarely seen before. REPORT CHEATING TO AUTHORITIES. Law Enforcement must act, NOW!

https://x.com/GarrettHaake/status/1851588216580645102
Citera
2024-10-30, 12:56
Bannlyst
Citat:
Angående Bidens uttalande så är detta det ärligaste svaret i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in