2024-10-29, 19:29
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonDamp
Hur menar du Ten, Förklara dig så gott du kan med egna ord. Har du rådgjort med din gode man? dvs de vet att du är här? Välkommen.

Eller så kan du ju bara gå tillbaka och lösa min fråga och försöka svara på den. Tror du att du klarar det?
Citera
2024-10-29, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Eller så kan du ju bara gå tillbaka och lösa min fråga och försöka svara på den. Tror du att du klarar det?

https://dumpen.se/2021/07/18/myten-om-den-fromma-pedofilen/

Du är ett sant missfall. jag är osäker på vad du lider av egentligen. Men du kan vara en av de absolut mest korkade här och nu. läs nu tex denna artikel och se om du får ihop medicinering i samma mening som dumpen. Det skulle väl vara du för att ifrågasätta från första början.

Kommentar? vill du ha mer? Är du avlönad för att lindra stämningen?
Citera
2024-10-29, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonDamp
Visst är det som du säger. Det är helt och hållet bananas. Jag är runt 50 och både kan förstå utveklingen samt förundras över den. Det första som i grunden slår mig är att ok här har vi en aktör som påstår sig kunna komma åt och medicinera pedofili som är lika gammalt som jorden funnits. Vad är hemligheten? Alla normalbegåvade inser att reda där faller det, dvs den kriminella tjackhoran är borttrollad redan där. Sedan förundras man vidare över alla experter som finns på området och som nu kommer till tals på flashback år 2024 Det är många här som vet exakt hur detta ska gå till och som rättfärdigar kriminaliteten.

Sedan faller allt platt. det finns inga hållbara argument eller lösningar på RIKTIG pedofili. Istället landar du in en kriminell halvblatte till hora som sitter på lösningarna och som låter halsen gala för fullt. Att ingen har satt sig i motvärn och klippt henne på öppen gata förundrar mig mer än att att denne psykiskt sjuka instabila människan låter allmänheten veta att hon är droppen som urholkar stenen. Det här är så totalt vansinnigt och ingenting annat i grund och botten än sann och skär brottslighet. Men det är så det ser ut när kriminella människor tillåts hålla i taktpinnen. Business as usuall.

Det sista som som man fascineras över är att staten tittat på, Men tredje statsmakten dvs media sköt dem i sank på 200 sekunder. What!?

Välkomna till Svea konungarike 2024.

Helt ärligt så tror jag aldrig att det var deras plan att hjälpa pedofiler. Dom skapade snarare Impulskollen för att lura staten och få dem att tro att det inte handlar om utpressning! Dom har bara finjusterat utpressningen med ett företag, så att det ska verka legit och att man ska tro att dom är seriösa! Men nu har det ju visat sig vad det handlar om. Sara jagar en pedofil, som hon sedan tar reda på hur rik denne personen är. Och beroende på om personen är fattig eller rik så kan hon även avgöra hur självmordsbenägen personen är. Och är personen rik då manipulerar hon stackarn till att betala flera hundra tusen till Impulskollen med samtalsterapi hos en framgångscoach som intygar pedofilen att det är samhället det är fel på! Och i utbyte slipper pedofilen hängas ut på dumpen! Win win
Citera
2024-10-29, 20:37
Medlem
Jag tänkte på det här med Saras kukar på hemsidan, är inte detta ofredande?
Jag har inte bett om att få se och jag har dessutom vänligt bett om att dessa ska cencureras bakom spoilerfunktion men det hörsammas inte. Lesslerverket?

1,6 milj unika besökare får kukarna i ansiktet vid besök på Dumpen. Vi vet alla hur irriterande det är när man scrollar chattarna på Dumpen och så dyker det upp en kuk helt plötsligt.

Dumpen som saknar syskon utomlands hävdar att det är vardag för barn (tydligen bara i Sverige).
Ja det kommer kukbilder ibland men då är det främst av jämnåriga pojkar och inte av Bertil som Dumpen runkat upp på egen hand, Bertil hade blockats på 1 sekund, långt innan kukbilden var påtänkt.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2024-10-29 kl. 20:39.
Citera
2024-10-29, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundarhoran
Nej, stöd childhood eller någon annan organisation som inte skor sig själva. Dumpen legitimerar pedofili genom att låta individer betala för att slippa uthängning. Betala så är det okej. Är du så blåögd och naiv så du inte ser detta?

Finns inga bevis för det, alltså är det du som är blåögd.
Citera
2024-10-29, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ska Dumpen ta cred för detta? Det är ju polisen i så fall.
Dumpen flyger på tjockisar/leftovers och tjatar till sig knullträffar, läs chattkoggar.

Dumpens scenario med överkåta fjortisar på rymmen som fixat lägenhet på Östermalm finns inte i verkligheten.

Dum på riktigt?

Du får jobba på läsförståelsen. Läs sista meningen samt inlägget jag svarade på så går det nog bättre.
Citera
2024-10-29, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Du glömde Swishnumret 90 900 36

Dumpens 90-konto har varit på g ett tag.

Gillar hur Dumpen frånskjuter allt och inte nämner ett enda ord om Impulskollen, Putte har ju delat ut deras visitkort i 500 videos av 500 videos men är nu inte polare och vi vet alla varför.
Distanseringen kommer som ett brev på posten - ”vi hade ingen aning” så klart.

Sara utskriven, pigg som en mört och ivrig efter nya familjer att fucka. ”Impullskollen” kommer vara tabubelagt i framtiden.

Impullskollen är en het potatis och Dumpen är inblandade som in i helvete men Dumpen kommer förminska i nästa Kvartssamtal!
Citera
2024-10-29, 23:29
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Finns inga bevis för det, alltså är det du som är blåögd.

Fast det finns bevis på att man kan skjuta på sin uthängning i över 1 år, mot att man söker "vård" hos Impulskollen, samt betalar 100 000-tals kronor. IK saknar helt tillstånd att bedriva en vårdverksamhet. Detta företag hänvisar Dumpen alla sina "klienter" till.

Detta har Dumpen med Sara Nilsson erkänt, och det är hon själv som fattar beslutet om någon är suicide för att man ska skjuta på publiceringen, fast att hon helt saknar utbildningen som krävs, för att ta sådana livsavgörande beslut.

Dessutom säger sig Aftonbladet ha dokumentation på att man mot betalning kan köpa sig fri och slippa bli uthängd på Dumpen, och att Dumpen och IK delar på dom pengarna.

Jag tror att de flesta människor har ett högre förtroende till Aftonbladet än Dumpen.
Dumpen drivs idag av två före detta missbrukare, med gedigna straffregister.
Senast redigerad av Mowglino 2024-10-29 kl. 23:38.
Citera
2024-10-30, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Fast det finns bevis på att man kan skjuta på sin uthängning i över 1 år, mot att man söker "vård" hos Impulskollen, samt betalar 100 000-tals kronor. IK saknar helt tillstånd att bedriva en vårdverksamhet. Detta företag hänvisar Dumpen alla sina "klienter" till.

Detta har Dumpen med Sara Nilsson erkänt, och det är hon själv som fattar beslutet om någon är suicide för att man ska skjuta på publiceringen, fast att hon helt saknar utbildningen som krävs, för att ta sådana livsavgörande beslut.

Dessutom säger sig Aftonbladet ha dokumentation på att man mot betalning kan köpa sig fri och slippa bli uthängd på Dumpen, och att Dumpen och IK delar på dom pengarna.

Jag tror att de flesta människor har ett högre förtroende till Aftonbladet än Dumpen.
Dumpen drivs idag av två före detta missbrukare, med gedigna straffregister.

Man kan inte skjuta upp sin uthängningar, däremot kan vårdgivare rekommendera att man avvaktar om personen anses må för dåligt.
Det andra är ju bara ej underbyggt dravel.
Intervjun med Robert var ju så jävla pinsam, Sara körde över dem fullständigt!
Du får ju hänga med lite.
Citera
2024-10-30, 08:50
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Jag tror man glömmer att de som tvångsmässigt promotar Dumpem, på ett sätt som skulle göra Taylor Swift avundsjuk, oftast är ”överlevare” eller anhöriga. Då kan det bli svårt att inte bli förblindad. Förmodligen exakt samma driv som PoS har.

Äntligen fick Dumpen sitt 90-konto!
Citera
2024-10-30, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Jag tror man glömmer att de som tvångsmässigt promotar Dumpem, på ett sätt som skulle göra Taylor Swift avundsjuk, oftast är ”överlevare” eller anhöriga. Då kan det bli svårt att inte bli förblindad. Förmodligen exakt samma driv som PoS har.

Äntligen fick Dumpen sitt 90-konto!
What? Har de fått 90-konto???
Citera
2024-10-30, 09:19
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
What? Har de fått 90-konto???
Jamenvisst, och Stark Zenap glömmer att skriva det!!! Allt enligt några inlägg ovan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in