2024-10-30, 04:31
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threetuz
Har någon sparat liven? Reupload?

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fpixeldrain.com%2Fu%2FKuN Tqazh
Citera
2024-10-30, 04:33
Medlem
https://www.youtube.com/shorts/Hm1l5MwkG30

Här är det någon som är kompis med Linnea som säger att Linnea säger att hon blivit slagen av 4 pojkvänner de senaste 6 åren.
Citera
2024-10-30, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fpixeldrain.com%2Fu%2FKuN Tqazh

Jeez man ser det på de första fem sekunderna, hon är ju helt borta, sitter och gör konstiga ljud, och rör munnen åt sidorna hela tiden fram och tillbaka, petar och pillar och kliar på huden gör det tydligen krafs krafs ,,,
Citera
2024-10-30, 04:48
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jeez man ser det på de första fem sekunderna, hon är ju helt borta, sitter och gör konstiga ljud, och rör munnen åt sidorna hela tiden fram och tillbaka, petar och pillar och kliar på huden gör det tydligen krafs krafs ,,,

Jag har jobbat dörrvakt på klubb och såg hon var laddad på ca 0.37566765 sek. Med en felmarginal på 0.01 sek åt båda håll.

Tom hennes fans kommentarer stäng av liven du är laddad och skämmer ut dig. Btw WC 😆

- Hej jag heter Linnea folk tror jag är nerdrogad så kan jag komma o göra ett drogtest?
- Ursäkta?
- Drogtest. Idag?
- Men du är nykter?
- Öh ja. Typ.
- Vi gör inte drogtest. Det är polisen.
- Snälla

*klick*

- Hallå?

*ringer upp*

- Hej Linnea här. Samtalet bröts. Drogtest...

*klick*
Senast redigerad av Pinto87 2024-10-30 kl. 04:50.
Citera
2024-10-30, 04:48
Medlem
Citat:
När Lasse Svartebrant avled hade hans flickvän varit gift 5 gånger och alla 5 männen hade slagit henne. Nu var hon ihop med Svartebrant som knappast sjöng i kör eller läste bibeln innan läggningsdags gissningsvis. Detta är Ingen slump. Vissa kvinnor luktar till sig våldsamma män på mils avstånd och föraktar män som inte lägger handen på kvinnor. Dessa är trasiga kvinnor och ja Linnea spenderade ju halva grundskolan på Psykiatrin i Kristianstad så. Hej Linneas familj!

Gjorde hon? Berätta mer, hade hon psykologiska besvär redan som barn då och hur yttrade det sig?

Hon har en otrevlig aura, skulle inte lite på henne alls.
Citera
2024-10-30, 04:51
Medlem
Citat:
Jag har jobbat dörrvakt på klubb och såg hon var laddad på ca 0.37566765 sek. Med en felmarginal på 0.01 sek åt båda håll.

Tom hennes fans kommentarer stäng av liven du är laddad och skämmer ut dig. Btw WC 😆

- Hej jag heter Linnea folk tror jag är nerdrogad så kan jag komma o göra ett drogtest?
- Ursäkta?
- Drogtest. Idag?
- Men du är nykter?
- Öh ja. Typ.
- Snäll

*klick*

- Hallå?

*ringer upp*

*klick*

Hon får ringa beroendeenheten och säga att hon vill göra ett test för någon har drogat henne, fast blir väl samma där, har du polisnmälan, näe, klick.
Citera
2024-10-30, 04:52
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Gjorde hon? Berätta mer, hade hon psykologiska besvär redan som barn då och hur yttrade det sig?

Jag vet inte mer än att hon var ca 60 år, WT och alkad. Med i nån dokumuntär om hans liv.
Citera
2024-10-30, 05:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:

- Ursäkta?
- Drogtest. Idag?
- Men du är nykter?
- Öh ja. Typ.
- Snälla

*klick*

- Hallå?

*ringer upp*

*klick*
Hur var det nu med fantasi vs verklighet?
Hon sa att hon skulle gå till vårdcentralen och ta ett drogtest.
Citera
2024-10-30, 05:36
Avslutad
Citat:

Det är en av de största lögnerna jag läst om L. Sekten är stressade och börjar få panik, men att sprida lögner och förtal hjälper inte
Linnea har aldrig varit på psykiatrin
Citera
2024-10-30, 05:57
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hur var det nu med fantasi vs verklighet?
Hon sa att hon skulle gå till vårdcentralen och ta ett drogtest.

Ja? VC?

Skrev WC visserligen.
Citera
2024-10-30, 05:59
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ja? VC?

Skrev WC visserligen.
Hur var det med minnet ?
Citat:
- Öh ja. Typ.
- Snälla
Citera
2024-10-30, 06:01
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Varför ser du ner på människor med psykisk ohälsa?
Kvinnor som utsätts för våld i relationer är offer, men du verkar inte se det så, du uttrycker dig lite som att kvinnan får skylla sig själv?

Jag ser inte ner på människor med psykisk ohälsa men på vidriga människor. När det kommer till Jacke och psykisk ohälsa stöttar jag honom 100 %. Inte Linnea.

Kvinnor har ett eget ansvar. Inte skylla sig själv. Eller vill du omyndigförklara de?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in