2024-10-29, 20:32
Medlem
Kedoxs avatar
Att Clara inte hade en målad mask vid seriestart kan man förstå, men nu har det snart gått två månader?
Fick han veta att han skulle spela en vecka innan eller vad och lagt en beställning hos daveart med 3 månaders kötid.
2024-10-29, 21:33
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Att Clara inte hade en målad mask vid seriestart kan man förstå, men nu har det snart gått två månader?
Fick han veta att han skulle spela en vecka innan eller vad och lagt en beställning hos daveart med 3 månaders kötid.

Olika klubbar har olika bra framförhållning
2024-10-29, 21:35
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Olika klubbar har olika bra framförhållning

Olika klubbar ligger lite olika i tabellen också.

Ni övriga ska vara glada att vi har målvaktsstrul just nu. För fixar vi det och kanske en till back blir det inte kul för konkurrenterna
2024-10-29, 21:54
Medlem
Snacka om att slänga bort poäng idag.

Deras 1-1 mål är det inte mycket att göra åt fint skott från blå av Martinsson efter mycket trafik framför Holm, 2-1 målet svagt av våra backar där. Roger skulle tagit time out efter deras 1-1 mål där Växjö fick momentum och därefter lyckas skicka in 2-1 målet också. Sedan att man spela våra fjärde kedja med 2,30 kvar när man jaga kvittering är ju sjuk uselt. Alla i fjärde kedjan har gjort NOLL mål och totalt har dom gjort 2 poäng och dom sätter man in när vi jaga mål...

duktig irriterad ikväll. Vi synes på torsdag.
2024-10-29, 21:56
Avslutad
Fasen sämre än Väsby. Kan vi degraderas till HA redan nu? Ren misär att se alla överbetalda primadonnor i röd/vit/gröna dressen.
2024-10-29, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swdrdz
Fasen sämre än Väsby. Kan vi degraderas till HA redan nu? Ren misär att se alla överbetalda primadonnor i röd/vit/gröna dressen.

Ni tar poäng mot oss på torsdag, vi är tillbaka i förlora spåret igen.
2024-10-29, 21:59
Medlem
GretaFfetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saloth

Sen hatar jag Fusklunda, jävla luffare med gnällkuken Rönnkuk i spetsen som aldrig ens har erkänt en utvisning!

Rönnberg har ju aldrig haft fel om någon utvisning

Sen lär han dricka bärs och äta ost nånstans i Schweiz efter denna säsong så du behöver bara hålla ut.
2024-10-29, 22:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Ni tar poäng mot oss på torsdag, vi är tillbaka i förlora spåret igen.
Tror inte det hjälper så mycket. Vi behöver väl vinna mer än varannan match resten av säsongen för att undvika kval. Återstår att se vilka vi får möta i vår.
2024-10-29, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Nja ett jävla tjat vet jag inte om jag håller med om? Du ställe en fråga och du fick ett svar?

Om man vänder lite på det då. Ni som håller på fbk brukar ju gilla att lyfta fram Joakim Nygård i tid och otid. Vad har han, 9p på 33matcher med Oilers, en säsong i SHL över 40p och ett guld med fbk. Sen då?

Nygård är en i laget! Omark verkar vara king i media och i Luleå. Mycket väsen över inget! Nygård är bättre än Omark! En av seriens bästa defensivt. Spelar begränsat PP och ingen vass avslutare. Ändå poänggörare!
Senast redigerad av Palkranen 2024-10-29 kl. 22:08.
2024-10-29, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Nygård är en i laget! Omark verkar vara king i media och i Luleå. Mycket väsen över inget! Nygård är bättre än Omark! En av seriens bästa defensivt. Spelar begränsat PP och ingen vass avslutare. Ändå poänggörare!

Svaret var väl ungefär ordagrant som förväntat
2024-10-29, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Svaret var väl ungefär ordagrant som förväntat

Jaha!? Tror du jag bryr mig om vad du förväntar dig? Dina känslor och förväntningar är ditt ansvar, inte mitt!

Kan väl lägga till att om Omark vill vinna något i Sverige så får han väl steppa upp och leverera när det gäller och sen gäller det ju givetvis att spela i ett lag som har chansen att vinna. Men han verkar lite vek och kärringaktig som är lätt att ta bort. De La Rose hade ju inga problem att plocka bort gnällkärringen.
Senast redigerad av Palkranen 2024-10-29 kl. 22:27.
2024-10-29, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swdrdz
Tror inte det hjälper så mycket. Vi behöver väl vinna mer än varannan match resten av säsongen för att undvika kval. Återstår att se vilka vi får möta i vår.

Har du såklart rätt i. Tänkte bara försöka uppmuntra lite

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in