2024-10-29, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hade velat se henne ryka ihop med diana, det hade varit kul tv

Är så säker på att hon skickar ut Diana så förhoppningsvis gör de det innan det.
Citera
2024-10-29, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WormMan321
Trist det med Moa (Verkar som att de har löst det om man tittar på Nardos insta). Däremot är hon den enda som faktiskt kan ta fights och inte spela passivt. Jag är redan nu säker på att hon kommer ryka ihop med Amanda.
Ja de kommer hon och ett stort stort bråk med isaac med
Citera
2024-10-29, 20:26
Medlem
Var fan ska Moa ta vägen för att få vara i fred då?

Efterblivna odjur som invaderar hennes säng och skriker att hon ska visa respekt.
Citera
2024-10-29, 21:04
Medlem
Slutar kolla på denna säsong nu, det här måste verkligen vara en av de absolut sämsta säsongerna någonsin. Värdelöst spel, värdelöst drama, värdelösa deltagare...

Efter PK-hotel så hade de behövt göra någonting nytt med hela konceptet. Istället försökte man gå tillbaka till det som varit, och det har man totalt misslyckats med. Att man också har med Allstars för att få gratis promotion och reklam, utan att förstå att det är just dessa deltagare som förstör programmet.

Har någon koll på tittarsiffrorna för den här säsongen?
Citera
2024-10-29, 22:17
Medlem
Varför gråter du? frågar Diana Moa.
D vet varför M är ledsen men väljer att skapa förvirring hos Moa och göra så att M tvivlar på sina egna känslor. Detta är gaslighting i sin renaste form = en typ av manipulation.

"Du vet att jag inte vill att du ska va ledsen jag brukar ju fråga hur du mår"

Till alla som blir behandlade med sånt här beteende: SPRING!!!
Citera
2024-10-29, 23:09
Avslutad
fyyy faaan vilken jobbig människa Nardos är.
enda sen hon öppnade sin mun första gången i programmet tänkte jag det blää. jag hade slagit henne om jag var med i programmet 100%
Citera
2024-10-29, 23:29
Medlem
Så besviken på denna säsong. Underhållningen är så låg, "gruppen" är 90% av hotellet, massa "Allstars" INGEN bett ska vara med säsong efter säsong. Värst av allt är ändå att den enda roliga & modiga deltagaren Moa får utstå grov mobbing. Diana är värst av alla. Aldrig sett en så manipulativ person låtsas vara snäll så dåligt. Nä nu fick jag nog, årets PH är mest mobbing och utfrysning. Har en dålig känsla i kroppen efter varje avsnitt. Nej, detta var sista avsnittet, ska följa nåt annat. Produktionen har mkt jobb till nästa säsong om det ens blir en till.
Citera
2024-10-30, 00:16
Medlem
De jävla asen som castar dessa program + andra är ju en av bovarna. Helt hjärndöda, hur kan man ta med samma personer om och om igen? som Bettina också. Typ 7e gången totalt hon har fan hunnit bli miljonär på att bara tacka ja till skiten å sen sitta å skratta som ett downie i TV.

Sen Diana är brutalt obehaglig också, frågar personer "hur dom mår" å tror att det är bra sen. Att en sådan ful å misslyckad person kan få vistas i TV framför folk som ser upp till henne gör nog världen till en bättre plats
Citera
2024-10-30, 01:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavista200
De jävla asen som castar dessa program + andra är ju en av bovarna. Helt hjärndöda, hur kan man ta med samma personer om och om igen? som Bettina också. Typ 7e gången totalt hon har fan hunnit bli miljonär på att bara tacka ja till skiten å sen sitta å skratta som ett downie i TV.

Sen Diana är brutalt obehaglig också, frågar personer "hur dom mår" å tror att det är bra sen. Att en sådan ful å misslyckad person kan få vistas i TV framför folk som ser upp till henne gör nog världen till en bättre plats

Det blir så när den castingansvariga knullar och festar med de gamla deltagarna.
Citera
2024-10-30, 01:09
Avslutad
Jag håller på att ge upp den här säsongen, det är alldeles för förutsägbart. Nu kan hela gruppen gå till final tillsammans, hand i hand. Bra jobbat av produktionen.
Citera
2024-10-30, 01:39
Medlem
shariqduponts avatar
Vad är det för tomtar som jobbar med produktionen? Hoppas ni läser det här: SUG KUK! Ni är sämst. Ta aldrig in tidigare deltagare igen snälla, det är så fruktansvärt tråkigt att se på.

Nardos är skön ju! Förutom hennes fina meloner så är hon ju faktiskt rolig. Skön kommentar vid frukosten "vad är planen idag då Kasper?" och sen har hon ett roligt skratt också!
Citera
2024-10-30, 01:56
Medlem
ArkhanTheBlacks avatar
Håller med övriga i denna tråden. Varför är de så svårt att casta folk som inte känner varandra sen tidigare. Sjukt tråkigt att titta på när hälften redan har en pakt innan dom ens kommer in. Ta inte in massa gamla jävlar.

Varför kör dom någon jävla kommunistkollektiv och kallar sig "gruppen" fyfan man spyr ju. Gruppen består av casper och han tar alla beslut och alla andra följer bara med helt utan motstånd. Kan inte någon av dom andra inse att de är dags att skapa en egen sida och splittra "gruppen".

Hur kan mattias va så jävla ryggradslös och dansa efter casper order som en liten hund. Shyrin kommer kasta honom direkt när Casper ger order om det. Victoria hade inte gjort samma sak. Kommer bli spiken i kistan för mattias men ja hans hjärna är lika liten som hans bollar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in