2024-10-29, 17:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chloriander
Alltså jag vet inte riktigt, jag tror de ändrar allt eftersom för att det ska bli lite drama i ett hus som annars varit totalt dött. Tror ni inte att Moa's immunitet förra veckan var en reaktion av produktionen? Jag tror inte det var en del av den ursprungliga planen utan något de kastade in för att annars hade det bara gått som "gruppen" velat, följt av tre dagar där inget hände.
Således skulle jag nog klandra personerna i huset mer än produktionen - den senare har bara blivet given några riktigt dåliga kort och får försöka göra det bästa av det. Jag antar att produktionen dock får ta på sig valet av deltagare men det känns lite som hit or miss när de ska välja. Kanske därför, till de flestas förtret, de alltid tar in gamla deltagare de vet kan liva upp - som en säkerhet.

Och angående Nardos, jag tror hon har hjärtat på rätt ställe - men är bara riktigt dålig på att läsa rummet.

Precis. Produktionen försökte ju ändå styra upp genom att ta in Victoria och Emilia igen. Moa, Victoria, Mattias, Benjamin, Jonathan och Emilia hade kunnat spela ihop. Då hade oddsen varit lite jämnare, men Benjamin blir kränkt av att Jonathan valde att köra ut Emil istället för Mattias och vände sig därför mot honom. Korkad som han var förstod han inte att han skulle hamna längst ner i rang hos den gamla gruppen. Sen gjorde Victoria också ett korkat val genom att välja att behålla Diego framför Benjamin. Diego skulle aldrig visa någon tacksamhet till henne och Mattias skulle ändå slänga ut henne så fort Shyrin kom in igen. Moa kunde också ha valt att blocka Emilia och Casper då de var ett svagare par än Mattias och Victoria. Men risken finns väl att även Emilia hade gjort som gruppen ville och valt Diego före Benjamin.
Citera
2024-10-29, 17:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Moa använde också mannen

Nej. Det var Nardos.
Citera
2024-10-29, 17:19
Medlem
machiavelliniccolos avatar
Amanda måste vara den tråkigaste deltagaren någonsin. Hon verkar lite efter
Citera
2024-10-29, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej. Det var Nardos.
Nä båda gjorde de
Citera
2024-10-29, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av machiavelliniccolo
Amanda måste vara den tråkigaste deltagaren någonsin. Hon verkar lite efter
Det är hennes ansiktsuttryck. Hon verkar så himla trött
Citera
2024-10-29, 17:35
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Nä båda gjorde de

Nej. Varje gång "mannen" nämns så är det Nardos röst man hör. Se om sekvensen en gång till så märker du.
Citera
2024-10-29, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holaqwerty
När Moa ber att få vara i fred - varför är det ingen som lyssnar!?

Herregud, Moa är ju jättetydlig med att hon vill vara ifred med sina känslor - men då kommer först Diana och tjötar, sen är Nardos där och fullständigt skiter i att Moa vill vara ensam. Och så har Nardos mage att spela oskyldigt offer när det var hon som inte respekterade Moa. Jeeezes vilken storm i ett vattenglas.

Ja, jag blev så irriterad på Nardos, hela det bråket var ju hennes fel och sen förväntar hon att få en ursäkt av Moa dagen efter😡 Ut med Nardos fort som f*n!
Citera
2024-10-29, 18:46
Medlem
Först och främst. Victoria förtjänar att åka ut med huvud före. Så blir det när man spelar med fittan och inte hjärnan. Snälla, vill man bli kära och knulla så sök till annat. Efter att hon slickat färdigt Mattias röv så förtjänar hon o bli utkörd av mattias. Sen Moa? Asså nån gång får det vara nog. Inga pengar är värda den mobbningen hon får utstå. Sluta acceptera så pass grov mobbning, vad är grejen? Har hon skulder upp till öronen eller? Ingen självrespekt eller vadå?? Nej nu får det vara nog. Sen Diana, nej asså hon är ju psyk. Så jävla manipulativ och elak människa. Hon vill vi aldrig mer se.
Citera
2024-10-29, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pype
Ja, jag blev så irriterad på Nardos, hela det bråket var ju hennes fel och sen förväntar hon att få en ursäkt av Moa dagen efter😡 Ut med Nardos fort som f*n!

Nah behåll Nardos, behöver lite underhållning och hon är perfekt för det
Citera
2024-10-29, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WormMan321
Ja, precis. Jag önska att hon gick på någon annan än moa som inte förtjäna de. Och jag tror att de kommer definitivt finnas fler som hon kommer att ryka ihop med
Citera
2024-10-29, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WormMan321
Hade velat se henne ryka ihop med diana, det hade varit kul tv
Citera
2024-10-29, 19:21
Medlem
Citat:
Ja, precis. Jag önska att hon gick på någon annan än moa som inte förtjäna de. Och jag tror att de kommer definitivt finnas fler som hon kommer att ryka ihop med

Trist det med Moa (Verkar som att de har löst det om man tittar på Nardos insta). Däremot är hon den enda som faktiskt kan ta fights och inte spela passivt. Jag är redan nu säker på att hon kommer ryka ihop med Amanda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in