2024-10-21, 05:18
Medlem
Hej.
Nu har jag sabbat allt. Använt amfetamin totalt oansvarigt.
Efter dygn 4 tog jag en e.

Hjärnan fick total kortslutning. Det obehagligaste jag upplevt. Fick tourettesanfall. Gick på högvarv trodde jag skulle få en hjärtattack. Upprepade ord och rörelser, helt omöjligt att styra. Hallucinationer syn och hörsel. Allt detta pågick i säkert 3 h. Efter anfallet hade jag fortfarande tics, var obehaglig och helt skev i personligheten.

Har nu sovit. Har fortfarande en del ryckningar. Är det nu man bör kontakta vård och inse att allt gått för långt?
Citera
2024-10-21, 05:23
Medlem
Inget farligt, kroppen återhämtar sig..
Skador kan uppkomma om det är ett beteende som upprepas ofta över en längre period...
Men som engångsföreteelse finns det ingen risk öht...
Chilla, få i dig käk, sov, motionera någorlunda, och du är återhämtat helt om några dagar..

Finns folk som knarkar bra mycket värre än vad du gjort och klarat sig fint.
Citera
2024-10-21, 08:48
Medlem
Titsdontlies avatar
Tics kan man bara träna bort och de kommer väl tillbaka av ditt äckliga knarkare
(FB) tourettes syndrom eller bara ett resultat utav amfetamin?

Väx upp människa, du e fan 40 år.
Citera
2024-10-21, 09:48
Medlem
prokaryotkungens avatar
Sluta helt med drogerna. Det fungerar inte för dig och du behöver inte stava ut hela ordet KATASTROF förrän du förstår vart det kommer leda, eller hur!?
Citera
2024-10-21, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villevarraren
Hej.. Är det nu man bör kontakta vård och inse att allt gått för långt?
Bör å bör...du borde ha slutat för länge sedan. Det är mer frågan om vad man vill och vilken kraft man har. Det är individuellt. För din del tror jag du kan köra på. Du kommer dö av det snart ändå för du lär dig inte utan tror allt är bra efter ett tag igen.
Citera
2024-10-21, 12:08
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Har nu sovit. Har fortfarande en del ryckningar. Är det nu man bör kontakta vård och inse att allt gått för långt?
Det är ingen fara. Efter det race't så kommer du att behöva 2-3 dygn innan kroppen är tillbaks på det normala igen.
Har örontjutet släppt?
Citera
2024-10-27, 15:03
Medlem
Citat:
Hej.
Nu har jag sabbat allt. Använt amfetamin totalt oansvarigt.
Efter dygn 4 tog jag en e.

Hjärnan fick total kortslutning. Det obehagligaste jag upplevt. Fick tourettesanfall. Gick på högvarv trodde jag skulle få en hjärtattack. Upprepade ord och rörelser, helt omöjligt att styra. Hallucinationer syn och hörsel. Allt detta pågick i säkert 3 h. Efter anfallet hade jag fortfarande tics, var obehaglig och helt skev i personligheten.

Jag blandade 3mmc Nep o h gbl för någon vecka sen. Nu 8 dagar efter känner jag mig ffft skit. Ingen balans. Stel I hela kroppen. Kam knappt gå. Hela kroppen rycker till mim mobild flyger ut ur min hand pga teckningarna. Jag skakar. Blir slit lätt skraj och börjat stressa om.småsaker. Jag är skiträdd.

Hur har det gått för dig? År du bättre?
Citera
2024-10-28, 14:17
Medlem
Hej.
Kroppen har återhämtat sig överraskande bra. Hade som förväntat at från helvetet. Fortfarande en del tics och tjackig gångstil.
Det jobbogaste var det psykiska. Ringde 1177 och berättade om anfallet. De sa direkt att jag skulle uppsöka vård. Spenderade 3 nätter på psyket. Har sedan hanterat det genom att röka och små mängder benso.
Mår under omständigheterna bra.

Har du ringt 1177? Har ingen vidare erfarenhet av knarket du satt i dej. Jag hoppas att du snart mår bättre
Citera
2024-10-29, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nederlanderna2020
Jag blandade 3mmc Nep o h gbl för någon vecka sen. Nu 8 dagar efter känner jag mig ffft skit. Ingen balans. Stel I hela kroppen. Kam knappt gå. Hela kroppen rycker till mim mobild flyger ut ur min hand pga teckningarna. Jag skakar. Blir slit lätt skraj och börjat stressa om.småsaker. Jag är skiträdd.

Hur har det gått för dig? År du bättre?
Oj förlåt för det här. Svarade i fel tråd..Jag har läst denna tråd en del eftersom han har samma problem som mig ungefär
Citera
2024-10-29, 20:02
Medlem
Citat:
Hej.
Kroppen har återhämtat sig överraskande bra. Hade som förväntat at från helvetet. Fortfarande en del tics och tjackig gångstil.
Det jobbogaste var det psykiska. Ringde 1177 och berättade om anfallet. De sa direkt att jag skulle uppsöka vård. Spenderade 3 nätter på psyket. Har sedan hanterat det genom att röka och små mängder benso.
Mår under omständigheterna bra.

Har du ringt 1177? Har ingen vidare erfarenhet av knarket du satt i dej. Jag hoppas att du snart mår bättre

Kan du berätta lite om tracking gångstil? Jag har också fått ett märkligt gående idag ä,speciellt när jag gått ner för trappor. Känner mig astung och det känns som om någon dragit en knuta runt mitt bröst och drar mig baklänges. Så det känns som att benen svävar en stund innan den nåt marken
Citera
2024-10-29, 20:07
Avslutad
Ät ett par bananer och ta en skogspromenad så blir du bra.
Citera
2024-10-30, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nederlanderna2020
Kan du berätta lite om tracking gångstil? Jag har också fått ett märkligt gående idag ä,speciellt när jag gått ner för trappor. Känner mig astung och det känns som om någon dragit en knuta runt mitt bröst och drar mig baklänges. Så det känns som att benen svävar en stund innan den nåt marken

Tjackig gångstil? Du vet när man svänger lite väl mycket med kroppen, vet inte riktigt var man har händerna och känner sig som krille p en dålig dag. Man känner sig antingen tung och långsam eller för snabb och "spretig". När jag är så pundig brukar jag låta bli att visa mig bland folk. Känns som att gångstilen skriker "PUNDARE" och man får möta allmänhetens dömande blickar. Usch.

Hur länge har du mått dåligt/haft dessa symtom? Säger som föregående. Banan är mat! Har du fyllt på med vitaminer? Sömn?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in