2024-10-29, 18:55
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mergimsuger
Som tidigare nämnt, de fester jag har hört talas om genom åren har inte varit snack om något betalt deltagande. Det är krogstammisar och vänner/bekanta med festfixare. De agerar utfyllnadsmaterial i stängd lokal för att en känd person inte kan gå ut ”som vanligt”.

Finns säkert betalda varianter. Har bara aldrig hört talas om det själv.

Det finns väl olika former av betalning?
Citera
2024-10-29, 18:56
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
Jag "tror" att festfixaren har en lista med återkommande tjejer till dessa fester...

Och vilka är dessa tjejer? Vad har de för egenskaper som festfixaren tror ska uppskattas av kändisarna?
Citera
2024-10-29, 18:56
Medlem
Citat:
Så du tycker det är fullt rimligt att kalla kvinnor som vill festa och ha roligt för ”slampor”…?

Absolut. "Festa" är någonting just slampor(och annat patrask) ägnar sig åt, inget vuxna normala gör annat än vid typ bröllop och liknande.
Citera
2024-10-29, 19:03
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Den stora anledningen till varför de inte vill att att "tjejerna" och övriga deltagare har sina mobiler är för att de vill inte att det ska finnas bilder på dem när de är fulla eller drogpåverkade, men framförallt inga bevis om de gör något tokigt...

Det kan nog finnas massor av andra anledningar till det och det vet ju du också.
Citera
2024-10-29, 19:03
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sagutyren
Världsstjärnan Kylian Mbappé hade dubbla partykvällar i Stockholm som avslutades med avskilda efterfester i hans svit.

För första gången berättar nu en av festdeltagarna exklusivt om de intima tillställningarna.

– Vi fick lämna telefonerna på ett bord och hans livvakt och manager var i rummet hela tiden, säger ”Maja” om efterfesten i Real Madrid-stjärnans svit.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Vz5B1W/unika-detaljer-om-mbappes-festnatt-i-stockholm

Låter som en bordell, och de ville dölja alla bevis genom att beslagta telefonerna.
Citera
2024-10-29, 19:04
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sagutyren
Världsstjärnan Kylian Mbappé hade dubbla partykvällar i Stockholm som avslutades med avskilda efterfester i hans svit.

För första gången berättar nu en av festdeltagarna exklusivt om de intima tillställningarna.

– Vi fick lämna telefonerna på ett bord och hans livvakt och manager var i rummet hela tiden, säger ”Maja” om efterfesten i Real Madrid-stjärnans svit.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Vz5B1W/unika-detaljer-om-mbappes-festnatt-i-stockholm

Verkar väl inte som det framkom något mer av denna artikel som talar mot Mbappe.
Citera
2024-10-29, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Absolut. "Festa" är någonting just slampor(och annat patrask) ägnar sig åt, inget vuxna normala gör annat än vid typ bröllop och liknande.

Det var nog det "dummaste" jag hört
Citera
2024-10-29, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Det kan nog finnas massor av andra anledningar till det och det vet ju du också.

Ja, och det var också poängen med mitt ovanstående inlägg om du läser det en gång till.
Citera
2024-10-29, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Låter som en bordell, och de ville dölja alla bevis genom att beslagta telefonerna.

ungefär så ja...frågan är om de kommer bli fällda för det eller inte...
Citera
Avstängd
Merwinnas avatar
Men alltså, de där tjejerna som bjuds in måste väl fatta vad det handlar om? Jag antar att de inte betalar något själva, utan att den kändis som beställt deras närvaro står för allting. TROR de att han betalar sådana summor bara för att se på dem, tala med dem, ha dem omkring si..? De måste ju fatta, att han kommer att vilja ha sex med en eller ett par av dem. Eller?

Jag kan omöjligt tycka synd om en tjej som frivilligt deltagit i något sådant här evenemang. (Självklart med undtantag om för om det förekommit våld som inte hör till vid normala sexuella kontakter, DÅ är det något annat och ska lagföras såklart.)
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Verkar väl inte som det framkom något mer av denna artikel som talar mot Mbappe.

bra analyserat
Citera
2024-10-29, 19:18
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ja, och det var också poängen med mitt ovanstående inlägg om du läser det en gång till.

Din poäng var alltså att den största anledningen är att de vill undanröja bevis för att de tänker göra något olagligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in