2024-10-29, 17:23
Medlem
hazenectars avatar
73,1k är sista motståndet som existerar på dagen
Citera
2024-10-29, 18:00
Medlem
Colosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
Hur gör ni som sitter med MSTR? Köper, säljer, behåller?

Sålde 20% idag på 170% sedan köp. För att växla till Ethereum. Snart ATH tider igen
Citera
2024-10-29, 18:08
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coloss
Sålde 20% idag på 170% sedan köp. För att växla till Ethereum. Snart ATH tider igen
https://www.reddit.com/r/Bitcoin/s/Nweo3vQSoa
Citera
2024-10-29, 18:38
Medlem
Vi ligger på klart ATH om man mäter i SEK. Ingen svensk ligger nu på minus, även om han har köpt vid sämste tänkbara tillfälle tidigare i år.

https://www.coingecko.com/sv/coins/bitcoin/sek
Citera
2024-10-29, 18:41
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
I skrivande stund så har diagonalen brutits. Men inte mycket värt om den börjar stänga candles under härnäst.
Gärna lite mer volym nu tack.
Volym -check ✅

Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
Hur gör ni som sitter med MSTR? Köper, säljer, behåller?
Håller så länge jag tror det finns uppsida i BTC (vilket det bör göra en bra bit förbi 100k de kommande 1-2 månaderna).

Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Jag behåller också. Kan bli lite stökigt under några dagar i o m Q3-rapport i morgon.
Dessutom tvivlar jag på att någon vågar sig på en rejäl short nu när BTC-kursen tickar uppåt.
Vad menar du med stök? Deras Q3 rapport är väl väldigt förutsägbar och ännu mer marginell i förhållande till deras BTC innhav?
Senast redigerad av Leaston 2024-10-29 kl. 18:45.
Citera
2024-10-29, 19:16
Medlem
EgoistNs avatar
Vad menar du med stök? Deras Q3 rapport är väl väldigt förutsägbar och ännu mer marginell i förhållande till deras BTC innhav?[/quote]

Att det skulle kunna bli ungefär som idag, tvära kast med 6-8% skillnad mellan dagshögsta och dagslägsta.
Slagig handel..
Citera
2024-10-29, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Personligen har jag samlat på mig lite onödigt mycket fiat så jag satte för ett par veckor sedan igång en DCA med ett automatiskt mikroköp varje vecka. Detta trots att jag redan ligger på cirka 98 procent av portföljen i bitcoin. Jag ser inte något bättre och lika smidigt alternativ för fiatöverskottet.

Jag kommer att låta denna auto-DCA ligga kvar, åtminstone så länge vi inte har brutit ut uppåt ur det numera halvårslånga konsolideringsmönstret.

Vid ett hypotetiskt ras ned under 200 WMA kommer jag att tiodubbla storleken på det återkommande veckoköpet.

(FB) Bitcoin - trading och analys

Citat:
Jag ändrade igår min måttfulla vecko-DCA till en måttlig daglig DCA i stället. Den är inte större än att jag kan låta den ligga tills vidare eller tills vi åter börjar slå nya ATH, då jag troligen kommer att avbryta den.

För kännedom för intresseklubben, så kommer jag att avbryta min mini-DCA nu, vilken jag påbörjade i augusti. Det ser ut som att vi kommer att slå nytt ATH inom några dagar. Inväntar baissemarknaden och priser under 200 veckors glidande medelvärde innan jag sätter igång köpandet igen, då med en större DCA.

Eftersom jag har handlat dessa bitcoin på en KYC-handelsplats (Revolut), så kommer jag att föra över hela bitcoinmängden till en separat plånbok som jag nogsamt håller isär från mina övriga bitcoin. Jag ska fundera på hur jag ska använda dessa KYC-besmittade bitcoin och/eller eventuellt söka sopa igen spåren på blockkedjan framledes.
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2024-10-29 kl. 19:43.
Citera
2024-10-29, 19:43
Avslutad
upp till bevis!

är det verkligen motstånd vid 73100 dollar?
Citera
2024-10-29, 19:45
Medlem
Tycker MSTR håller upp dåligt idag mot Bitcoins fina uppgång som i skrivande stund är på 73 k…why?🤔
Citera
2024-10-29, 19:45
Medlem
Citat:

Eftersom jag har handlat dessa bitcoin på en KYC-handelsplats (Revolut), så kommer jag att föra över hela bitcoinmängden till en separat plånbok som jag nogsamt håller isär från mina övriga bitcoin.

Sagt och gjort.
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2024-10-29 kl. 19:47.
Citera
2024-10-29, 19:48
Medlem
Citat:
Volym -check ✅

Håller så länge jag tror det finns uppsida i BTC (vilket det bör göra en bra bit förbi 100k de kommande 1-2 månaderna).

Vad menar du med stök? Deras Q3 rapport är väl väldigt förutsägbar och ännu mer marginell i förhållande till deras BTC innhav?

Gett upp din tidigare prisförutsägelse?

Citat:
I november 2026 så ligger Bitcoin priset på $3-$6 miljoner.
Under 2030 så ligger Bitcoin priset på $8-$10 miljoner

Når vi halvvägs är jag glad ändå.
Citera
2024-10-29, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
upp till bevis!

är det verkligen motstånd vid 73100 dollar?

Vilken motstånd Kalle, vad snackar du om lol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in