Citat:
Ursprungligen postat av
Mikaelia
Shit vilken ångest hon verkar ha i hennes senaste tiktok. Darrar dom fan och andas ytligt. Kan iof vara alkoholabstinens men oavsett är det sorgligt att det kan gå såhär långt utan att människan begriper att hon behöver hjälp.
Det är som om hon tänker att nu när det här händer måste hon skärpa till sig så hon vet vad som händer. Så hon vet var hon är och var hon ska vara och hur det ska gå till.
Risken är ju överhängande, eller det är klart att det blir så att hon ska supa lite extra så som beroende gör när de varit utan ett tag. De tror de måste ta i lite mer för att de ska kunna "må bra" igen och så blir det överdoserat. Inte så att hon dör men så att hon blir fullständigt ännu mer omöjlig att vara med.
Citat:
Ursprungligen postat av
vonDy
Hassan verkar vara en Klippa.
Frågan är bara hur länge han orkar med Pias humörsvängningar och alkoholintag?
Just nu är han hennes räddning - och hon verkar vara väldigt förälskad i honom.
Men vad händer när hon får pengar på kontot, super till och blir obehagligt ” FylleSuperior”?
Fast, kanske kan han förmå henne att söka hjälp den hjälp hon behöver?
Jo precis, hon kommer att bli fyllesuperior. Och att hemskt uppdämt behov av att nedvärdera och det blir väl stackars Hassan som ska tåla den behandlingen.
Så att hon får bo hos honom när hon nu börjar dricka igen och risken finns att hon blir totalt galen gör väl att det blir kortvarigt.
Vilket är synd om det är så att hon genuint så genuint som hon kan är kär i honom och vill vara med honom och han vill detsamma så länge hon funkar hyfsat. De kunde haft det trevligt, dricka, gå ut och gå hem och fira lite jul och ha kul. Men jag tror inte Pia är byggd för sånt mys. Det ska vara jävla karlar utskrik och jag ska bara taaa så lixom men jag vill inte deet så han bara blabla och jag blir så jävla arg så jag slängde ut hans teve genom fönstret och så kom polisen lixom och så .. så nu har jag varit i finkan och hassan släpper inte in mig så ... nu måste jag bo på gatan ... jag vägrar bo på hotell .. så men nu bor jag på hotell och har ringt hassan och bett om ursäkt så repetera lixom så