Citat:
Ursprungligen postat av
KommisarieSjalvgod
Ja, jag är jätte avundsjuk över att Chrippa har en iphone (sarkasm). Han belånar sig upp över öronen och leker rik.
Det är som inläggen efter mitt antyder, att han medvetet planterar den där som är det komiska. Precis som han gjorde direkt efter han blev släppt där han visar att han käkar ryggbiff och kollar på tv. För honom är det viktigaste att visa en fasad av "rikedom" som egentligen inte finns
Den här gubben borde studeras av psykologer
Han är som ett barn som vill visa upp sina julklappar på nätet för att visa de andra barnen. Sen att julafton var ensam för att han inte har ett normalt känsloliv som de andra barnen förstår han inte själv. De som är flacka i känslolivet förstår inte att det saknas något. De vet inte vad det är. Det är det som gör tråden intressant: när brister tråden?
Han tänjer på den där tråden hela tiden. Till slut brister den. Han har en match med eko och ska vinna över dem.
Tyvärr har han en match om Lillen också. Han använder henne och hennes glädje för att visa vad han kostat på henne.
Och Julia har sina problem vad gäller barnet. De är lättare att åtgärda så jag hoppas att soc kan hjälpa henne med att utvecklas som förälder och hitta en stabilitet i sig själv. Att hon har flippat ut nu är ju mycket för att hon levde med Chrippa som inte ville att hon skulle jobba mm. och hon tappade bort sig själv. Hon måste hamna på banan igen.
Chrippa säger ofta om Linnea att "du är ju bra med klubban he he he" och antygder att hon är duktig sexuellt, visar upp Linnea med dyra kläder och när Linnea är på dyra resor och i dyra sviter.
Det smiter in en del lögner också, som att vi bor i hotellets största svit men vid en check så finns det flera större sviter på just det hotellet. Så Christoffers liv räcker inte, han måste ljuga om det också för att han ska få sina kickar.
Nu skaffade han sig en kick genom att förvägra Julia sin vecka. Detta genom någon idé om att Lillen ska vara skyddsplacerad hos honom och att han har rätt att bestämma att hon inte får ha barnet. Det är också att han drar och slirar på sanningen för att få en KICK.
Chrippas kickar måste bli större nu. Så förvänta er något fantastiskt utspel den nästkommande månaden.