2024-10-29, 10:44
Medlem
50-Cents avatar
AIK
Du menar ”alla hatar oss” AIK
Med självbilden av de förskräckliga.

Hahahaha

Åkersorkar

Det fanns en tid när ni romantiserade Hammarby i Malmö. Vi var dom trevliga. Vi var inget hot.
Det finns bara en sak som är värre än riktigt dåliga förlorare och det är dåliga vinnare.

Spännande att ni och AIK kliar varandra på ryggen i dessa dagar. Kan det bero på att AIK inte är ett egentligt hot?
Citera
2024-10-29, 10:51
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Du försöker berätta något för en utvecklingsstörd.

Parodin är du, och det tror jag har gått upp för dig också.
Wow! Vilken burn. Bravo!

hahaha vilken tönt du är ändå.
Citera
2024-10-29, 10:59
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Wow! Vilken burn. Bravo!

Mycket tonårings -aura på hans inlägg. Verkar ha tvångsbehov att få sista ordet oavsett hur pubertalt det blir...
Citera
2024-10-29, 10:59
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Wow! Vilken burn. Bravo!

Se upp nu så att han inte börjar sparka vattenflaskor i ett desperat försök att hålla tårarna inne
Citera
2024-10-29, 11:13
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Ja, vi får väl idag gratulera MFF till SM-guldet. Västerås till 16:e-platsen. Och Mjällby till 5:e-platsen. Övriga lag kan fortfarande röra lite på sig.
Citera
2024-10-29, 11:22
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Wow! Vilken burn. Bravo!

Du har haft en hel del bra inlägg, men på senaste har det mesta varit fjanterier från dig, kanske beror på din nya avatar att man kräks i munnen varje gång man ser dina inlägg, vad vet jag.. Quantum orkar jag inte ens svara på, han är fredrik29/kukräven-klass... Förutom att han ändå följt tjejbollen sedan 2000~
Citera
2024-10-29, 11:23
Medlem
Salorms avatar
Givetvis är det på sin plats att gratulera MFF, mer given vinnare än denna säsong är svår att finna. Grattis!
Citera
2024-10-29, 11:36
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50-Cent
Spännande att ni och AIK kliar varandra på ryggen i dessa dagar. Kan det bero på att AIK inte är ett egentligt hot?
Du skämtar va? Jag har nog personligen kritiserat bidragsparasiterna från Kalifatet mer än samtliga vrak i tråden tillsammans. Och sen när fan har grisbönderna romantiserat RoddBull? Dom hånade för fan era legendarer redan 2004 på Söderstadion.
Citera
2024-10-29, 11:45
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Du skämtar va? Jag har nog personligen kritiserat bidragsparasiterna från Kalifatet mer än samtliga vrak i tråden tillsammans. Och sen när fan har grisbönderna romantiserat RoddBull? Dom hånade för fan era legendarer redan 2004 på Söderstadion.

Du är medveten att de allra flesta Mffare är svennebaner? Blattarna här hejar på typ Juventus. Så du kan sluta snacka om kalifatet.

Vad gäller banderollen 2004 var den vidrig. Det var ett par från gamla SBC som gjorde den. Banderollen togs ner snabbt av andra Mffare och kräken som gjorde banderollen blev uteslutna ur sin gruppering. De allra flesta Mffare står inte bakom hån av döda.

Och angående grisbonde, du vet att Malmö har 350 000 invånare? Solna är en byhåla.
Senast redigerad av Lundbonden 2024-10-29 kl. 11:49.
Citera
2024-10-29, 11:53
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Grattis MFF
4 guld senaste 5 åren är starkt.... eller snarare visar svagheten i andra föreningar, särskilt mäktiga Sthlm s föreningar.

Grattis

Tack.
Citera
2024-10-29, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Synd att man inte nyttjade detta faktum mot göteborg, olympiakos eller vsk

Det var ju exakt det vi gjorde igår när vi satte in Ali och Bolin som totalt förändrade matchen, ja oj vi förlorade mot Olympiakos dom regerande ecl mästarna helvete vilken skam och vi förlorade mot rangers som spelade final i europa league för två år sen, det är inte precis några skitlag vi mött, vi slog svårspelade qarabag borta, den enda plumpen av dom du nämner är väl vsk men i princip alla lag har haft svårt mot dom trots att dom kom sist, dom saknar helt enkelt slutprodukten i offensiv box.
Citera
2024-10-29, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Du har haft en hel del bra inlägg, men på senaste har det mesta varit fjanterier från dig, kanske beror på din nya avatar att man kräks i munnen varje gång man ser dina inlägg, vad vet jag.. Quantum orkar jag inte ens svara på, han är fredrik29/kukräven-klass... Förutom att han ändå följt tjejbollen sedan 2000~

Haha trevligt att du håller mig på den klassen vad jag vet har jag inte gjort dig något, och skriver mest lite små-ironiska kommentarer men ofta med en nypa sanning med och vad jag tror, sen kan även jag ha fel som alla andra.
Men jag är stor i det hela och säger grattis till er bästa placering på 2 decennier, starkt jobbat. Och även berömt ert arbete med unga spelare fler gånger men aja jag är kukräven-klass som inte skrivit nåt sakligt här nånsin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in