2024-10-29, 09:25
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
När man inte trodde stämningen i truppen kunde bli sämre...
https://x.com/outofcontextsvf/status/1851015760048767389
Visst att man kan bli besviken över att bli utbytt och ibland visar det för mycket, men det där är på en rent efterbliven nivå.

Parodi att tro att Högmo ska kunna trolla fram någon harmoni med sådana här spelare som t ex Tokmac och Gullöksson.
Citera
2024-10-29, 09:47
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Bara besvikelse över bli utbytt känner jag det visar
Du försöker berätta något för en utvecklingsstörd.

Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Visst att man kan bli besviken över att bli utbytt och ibland visar det för mycket, men det där är på en rent efterbliven nivå.

Parodi att tro att Högmo ska kunna trolla fram någon harmoni med sådana här spelare som t ex Tokmac och Gullöksson.
Parodin är du, och det tror jag har gått upp för dig också.
Citera
2024-10-29, 09:50
Medlem
bananjuices avatar
Om mff ser ut som igår mot Bajen på lördag så kommer de få så mycket däng att det blir äckligt. Tyvärr var det säkert nerver så jag tror att vi har sämre chans nu än om blowit hade tagit det men väntar mycket spänt på oddsen.
Citera
2024-10-29, 09:53
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Om mff ser ut som igår mot Bajen på lördag så kommer de få så mycket däng att det blir äckligt. Tyvärr var det säkert nerver så jag tror att vi har sämre chans nu än om blowit hade tagit det men väntar mycket spänt på oddsen.
Malmö har sådan bred trupp att dom får chansen mot Hammarby vill visa sig från sin bästa sida.
Citera
2024-10-29, 09:54
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Malmö har sådan bred trupp att dom får chansen mot Hammarby vill visa sig från sin bästa sida.

Synd att man inte nyttjade detta faktum mot göteborg, olympiakos eller vsk
Citera
2024-10-29, 09:55
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice

Förutsatt att våra spelare är motiverade nog tror jag på en jämn match med få målchanser, 0-0 eller 1-1.

Kanske roterar vi lite för att satsa på Besiktas nästa vecka. Då har ni bra chans.
Citera
2024-10-29, 09:55
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83

Men dom har inget att spela för. Tror inte energin ligger på 90 % ens.
Tror på 1-1
Citera
2024-10-29, 09:56
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Förutsatt att våra spelare är motiverade nog tror jag på en jämn match med få målchanser, 0-0 eller 1-1.

Kanske roterar vi lite för att satsa på Besiktas nästa vecka. Då har ni bra chans.
Är era spelare inte 100% tror jag på 3-0 för Bajen.
Citera
2024-10-29, 10:18
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

Jag snackar förstås lite tillspetsat men på riktigt så kände jag igår att om det inte är ett rejält kliv upp så håller jag Hammarby som favoriter. Rotation tror jag inte innebär ett steg upp.
Citera
2024-10-29, 10:28
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Är era spelare inte 100% tror jag på 3-0 för Bajen.

Är deras spelare 50% så vinner dom med 0-5
Citera
2024-10-29, 10:33
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Är deras spelare 50% så vinner dom med 0-5
Stora ord för någon som blivit överkörda i två derbyn på raken. Det sista så hänsynslöst att "alltid oavsett" tog ner sina banderoller och drog hem i 2:a halvlek.

Pajasklubb
Citera
2024-10-29, 10:35
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Stora ord för någon som blivit överkörda i två derbyn på raken. Det sista så hänsynslöst att "alltid oavsett" tog ner sina banderoller och drog hem i 2:a halvlek.

Pajasklubb

stora ord för zlatan-rimjobboys
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in