Citat:
Ursprungligen postat av
Sockersnackan
Jag förstår . Jag är inte så duktig på sånt och vill helst inte råka röja min bekantas identitet så hen får någon skit ifall det framkommer vem det är , för man är väl offentlig när man ber tingsrätten om sådana handlingar ? Har du lust kan du kanske göra en förfrågan till dom och se om det kostar något . Moders personnummer borde väl finnas på ratsit eller mrkoll tänker jag .
Har lite mer info i fallet med mamman.
Det hela rör sig inte om något brottsmål utan är ett konkursmål samt en ansökan om rekonstruktion av företaget. Det förefaller som de ej betalt och en sökande Micha*la Ryn*gård Ald*n *=e lämnar då in en konkursansökan i januari 2016.
Caroline B agerar ombud för sin mor, som står för företaget, i namnet Pella Estelle CAROLINE Möller. CB benämns även som dotter till V-AB i namnet Caroline Nilsson. All kontakt/ kommunikation går alltså via CB.
Ärendet är från 2016/2017 och mamman är vid tidpunkten hela 82/83 år gammal. Det är även efter denna vurpa CB sen beger sig över till Danmark i på hösten 2017.
Intressant detalj i det hela är att advokaten begär att C Möller ska avlägga ed.