2024-10-23, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockersnackan
Är det någon som känner sig manad att försöka få fram dom / fup på vad modern är dömd för ?

Gjorde en förfrågan i en annan tråd här på FB men tror det har lite intresse i det stora hela.

Vet inte om Tingsrätten Helsingborg är behjälpliga eller vad det kostar. De behöver förmodligen ett målnummer eller i vart fall personnummer.

Tror nog det finns flera intressanta upplysningar och detaljer i den som kan sprida mer ljus i tråden.
Citera
2024-10-23, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazoid
Hon är skriven på Lund-adressen, ..var hon faktiskt bor eller vem som har sett henne var är en annan sak.
Gissningsvis bor hon hos sin mor helt eller delvist medans hon scammar sitt nästa offer/officiella sambo i Lund.

Vet du om dessa damer har samma personnummer?
Citera
2024-10-23, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Gjorde en förfrågan i en annan tråd här på FB men tror det har lite intresse i det stora hela.

Vet inte om Tingsrätten Helsingborg är behjälpliga eller vad det kostar. De behöver förmodligen ett målnummer eller i vart fall personnummer.

Tror nog det finns flera intressanta upplysningar och detaljer i den som kan sprida mer ljus i tråden.

Jag förstår . Jag är inte så duktig på sånt och vill helst inte råka röja min bekantas identitet så hen får någon skit ifall det framkommer vem det är , för man är väl offentlig när man ber tingsrätten om sådana handlingar ? Har du lust kan du kanske göra en förfrågan till dom och se om det kostar något . Moders personnummer borde väl finnas på ratsit eller mrkoll tänker jag .
Citera
2024-10-23, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Såg även jag dokumentären idag på TV4 Play.

Haggan delar samma efternamn som en annan minst lika sjuk och ful kvinna som numera sitter i fängelse med initialerna J.M.

Har detta nämnda avskräde till kvinna barn?

Enligt vad dansk media skrivit om henne ska hon ha 2 barn som är födda 1992 och 2009.
Citera
2024-10-23, 10:41
Medlem
Citat:
Jag förstår . Jag är inte så duktig på sånt och vill helst inte råka röja min bekantas identitet så hen får någon skit ifall det framkommer vem det är , för man är väl offentlig när man ber tingsrätten om sådana handlingar ? Har du lust kan du kanske göra en förfrågan till dom och se om det kostar något . Moders personnummer borde väl finnas på ratsit eller mrkoll tänker jag .

Jag kan göra ett försök, inga problem, då det inte direkt syns vem som efterfrågar.

Nja inte de 4 sista siffrorna offentligt.
Är det någon som har tillgång till dessa och kan PMa kanske?

Misstänker målnummer är okänt.
Citera
2024-10-23, 10:45
Medlem
Citat:
Jag kan göra ett försök, inga problem, då det inte direkt syns vem som efterfrågar.

Nja inte de 4 sista siffrorna offentligt.
Är det någon som har tillgång till dessa och kan PMa kanske?

Misstänker målnummer är okänt.

Grymt , stort tack ! 19340212-4*2* , fanns på ratsit *=1
Senast redigerad av Sockersnackan 2024-10-23 kl. 11:07.
Citera
2024-10-23, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Intressant namn Bergendahl . Jag tänker rik familj på Tågaborg, Pålsjö eller Drottninggatan, Strandvägen. Ngr av dem läkare.

Ja det är många som heter Bergendahl både i Helsingborg och Sverige i stort. Många även väldigt kända som tråden varit inne på. Har inte sett något namn på pappan eller var hon ursprungligen kommer ifrån. Något märkligt det här med hennes första efternamn vid 4-års ålder iaf.

Inte för det spelar roll men man blir alltid intresserad av bakgrunden till denna typ av människor.
Citera
2024-10-23, 11:25
Medlem
Citat:
Grymt , stort tack ! 19340212-4*2* , fanns på ratsit *=1

Super!
Citera
2024-10-23, 13:13
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Enligt vad dansk media skrivit om henne ska hon ha 2 barn som är födda 1992 och 2009.

Stackars barn. Hoppas fadern är stabil.
Citera
2024-10-23, 13:14
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ja det är många som heter Bergendahl både i Helsingborg och Sverige i stort. Många även väldigt kända som tråden varit inne på. Har inte sett något namn på pappan eller var hon ursprungligen kommer ifrån. Något märkligt det här med hennes första efternamn vid 4-års ålder iaf.

Inte för det spelar roll men man blir alltid intresserad av bakgrunden till denna typ av människor.

Är det så? Bergendahl är för mig ett ovanligt namn.
Citera
2024-10-23, 13:44
Medlem
Citat:

Jag undrar för jag tror jag stött på eller känt henne förr. Kan bara inte minnas tillräckligt. Likaså har jag haft kännedom om vissa i Bergendahl-släkten i Helsingborg.
Citera
2024-10-23, 18:48
Medlem
Citat:
Vet du om dessa damer har samma personnummer?
Jag vet bara att damen detta gäller har det personnummer (19660806) som tidigare angetts i flertalet inlägg här, ..utifrån uppgifterna i domen i bedrägerimålet mot henne.

Enligt ratsit har hon för övrigt nolltaxerat de senaste tre åren och är skriven på samma adress som en 65-årig man med deklarerad årsinkomst á +700.000 som man känner viss oro för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in