2024-10-28, 21:13
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malva123
Påminner om denna dokumentär från 2018 om Vera Oredsson: https://sverigesradio.se/avsnitt/1026574

Från 34:30 ca: "ibland så fick man ju barn som inte var riktigt som de skulle, utan utvecklades inte som de skulle ... kunde inte ge någon kärlek till dom alltså någon ömhet direkt ... nej jag är så, jag vill ha resultat alltid på allting ... i Tyskland var det så, att föder dom ett sånt barn så sa dom att det var dödfött, när dom såg att det va omöjligt att bli någonting utav det för sjuka foster ska inte födas, en mor ska inte säja jo jag vill ha barnet ändå, nej det ska du inte ha, punkt slut bara. När dom föds och man ser att det inte blir någonting av det då kan man ta död på det redan när det föds fram.. vi vill ha resultat"

Riktigt sjuk den tanten
Gott att se att ni vänsterextremister står tydligt kvar i ert betongfasta abortmotstånd. Den konsekvensen hedrar er.
Citera
2024-10-29, 01:18
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malva123
Påminner om denna dokumentär från 2018 om Vera Oredsson: https://sverigesradio.se/avsnitt/1026574

Från 34:30 ca: "ibland så fick man ju barn som inte var riktigt som de skulle, utan utvecklades inte som de skulle ... kunde inte ge någon kärlek till dom alltså någon ömhet direkt ... nej jag är så, jag vill ha resultat alltid på allting ... i Tyskland var det så, att föder dom ett sånt barn så sa dom att det var dödfött, när dom såg att det va omöjligt att bli någonting utav det för sjuka foster ska inte födas, en mor ska inte säja jo jag vill ha barnet ändå, nej det ska du inte ha, punkt slut bara. När dom föds och man ser att det inte blir någonting av det då kan man ta död på det redan när det föds fram.. vi vill ha resultat"

Riktigt sjuk den tanten
Nazister saknar helt empati. NMR är en sjuk organisation som bara riktigt obehagliga svin tycker om. Alla de som är elaka här på Flashback gillar NMR. Ynkliga jävla kräk är de som njuter av att göra människor ledsna. Jag hatar verkligen NMR och deras äckliga sympatisörer. Det bästa för svensk nationalism vore om NMR förbjöds. Egentligen är det farligt också att ha med de här hemska Hollywoodnazisterna att göra. Tänk om de någon gång skulle få reda på vem man är. Vad skulle de här störda personerna kunna få för sig att göra då? Här på forumet är man ju skyddad av Flashbacks regler. Just nu känner jag mig faktiskt lite rädd, de är så jävla obehagliga och sjuka. Jag lämnar nazismen nu.
Citera
2024-10-29, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Nazister saknar helt empati. NMR är en sjuk organisation som bara riktigt obehagliga svin tycker om. Alla de som är elaka här på Flashback gillar NMR. Ynkliga jävla kräk är de som njuter av att göra människor ledsna. Jag hatar verkligen NMR och deras äckliga sympatisörer. Det bästa för svensk nationalism vore om NMR förbjöds. Egentligen är det farligt också att ha med de här hemska Hollywoodnazisterna att göra. Tänk om de någon gång skulle få reda på vem man är. Vad skulle de här störda personerna kunna få för sig att göra då? Här på forumet är man ju skyddad av Flashbacks regler. Just nu känner jag mig faktiskt lite rädd, de är så jävla obehagliga och sjuka. Jag lämnar nazismen nu.

Jag fick ju ett "erbjudande" av någon av dem här, jag skulle ge ut min adress så att den mycket ointelligenta och labila undermänniskan JUDE Jonsson plus några av de andra troglodyterna från NMR kunde komma hem till mig.

Det finns all anledning att gå ut med en stark varning för de här typerna. Att de blir så provocerade av någon de hävdar bara är ett harmlöst och oseriöst troll på internet säger en hel del om den ariska halten i deras led.
Citera
2024-10-29, 03:17
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Jag fick ju ett "erbjudande" av någon av dem här, jag skulle ge ut min adress så att den mycket ointelligenta och labila undermänniskan JUDE Jonsson plus några av de andra troglodyterna från NMR kunde komma hem till mig.

Det finns all anledning att gå ut med en stark varning för de här typerna. Att de blir så provocerade av någon de hävdar bara är ett harmlöst och oseriöst troll på internet säger en hel del om den ariska halten i deras led.
Ja, det här är farliga och sjuka typer. Jag glömmer aldrig den där NMR:aren som försökte hetsa mig till att begå självmord när jag under Ingrid & Conrad-tiden mådde jättedåligt. NMR drar till sig de absolut värsta sortens människor som finns.
Citera
2024-10-29, 04:46
Medlem
gotets avatar
I ett avsnitt av RN direkt som sändes för nått år sedan sa de att de skulle göra ett program på temat prepping. Nu har det gått flera år och inget har hänt. Är detta nått som kommer överhuvudtaget? Finns det nån som vet hur mycket mat och resurser exempelvis Per Öberg har lagrat. Eller de andra i podden? Sitter ledningen i NMR på mycket tillgångar och resurser?
Citera
2024-10-29, 07:22
Medlem
Offerviljas avatar
Det är en riktigt mysig organisation det här. Nyfödda barn ska tas från mamman mot mammans vilja och dödas. Extremt sjuka och otäcka åsikter. Det är tur att NMR är så små och att de aldrig kommer att få någon makt. Jag lever mycket hellre i det här samhället än i NMR:s skräcksamhälle.
Citera
2024-10-29, 07:26
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Gott att se att ni vänsterextremister står tydligt kvar i ert betongfasta abortmotstånd. Den konsekvensen hedrar er.
Vad tycker du om Vera Oredssons åsikter om att man bör döda nyfödda barn, din jävla psykopatjävel?
Citera
2024-10-29, 08:46
Medlem
Citat:

Varför skulle vi vilja åka hem till dig? Jag ställer inte frågan på ett spydigt sätt utan mer så att du kan granska ditt egna påstående och sedan känna trygghet.

Du är ju harmlös, jag har flera gånger funderat på hur du orkar konsumera så mycket poddar och skräp för att sedan sitta här och verkligen skita på dem, det finns "experter" som lägger mindre tid än du och det kan inte vara annat än sorgligt..
Citera
2024-10-29, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JKRE
Varför skulle vi vilja åka hem till dig? Jag ställer inte frågan på ett spydigt sätt utan mer så att du kan granska ditt egna påstående och sedan känna trygghet.

Du är ju harmlös, jag har flera gånger funderat på hur du orkar konsumera så mycket poddar och skräp för att sedan sitta här och verkligen skita på dem, det finns "experter" som lägger mindre tid än du och det kan inte vara annat än sorgligt..

Fråga personen som kom med hotelsen.
Anledningen lär vara densamma som du nu ger uttryck för i ett försök att håna, nämligen att man har blivit kränkt.

Att jag lyssnar på poddar och skräp beror på att jag är intresserad av den här världen, de makthavare som finns och följaktligen också vill höra vad de som säger sig vara missnöjda med sakernas tillstånd har för planer, hur de agerar och tänker gå tillväga i sina försök att åstadkomma förändring.
Citera
2024-10-29, 13:39
Medlem
Citat:
Fråga personen som kom med hotelsen.
Anledningen lär vara densamma som du nu ger uttryck för i ett försök att håna, nämligen att man har blivit kränkt.

Att jag lyssnar på poddar och skräp beror på att jag är intresserad av den här världen, de makthavare som finns och följaktligen också vill höra vad de som säger sig vara missnöjda med sakernas tillstånd har för planer, hur de agerar och tänker gå tillväga i sina försök att åstadkomma förändring.

Jag har frågat Jonsson men han vet inte vem du är.

Det är aldrig dåligt att söka kunskap och förståelse så du ska ha beröm för att du orkar.
Citera
2024-10-29, 14:04
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JKRE

Jag tror inte att de flesta NMR-medlemmarna är så farliga, men många av era sympatisörer är nog det. Under de senaste veckorna har jag här på Flashback haft en riktigt störd NMR-sympatisör efter mig som förföljt mig med sjuka inlägg som jag upplevt som väldigt obehagliga. Jag skulle verkligen inte vilja att han visste vem jag är och var jag bor. NMR lockar till sig många sjuka människor. De som här på Flashback är positiva till NMR är ofta väldigt otäcka, hatiska och aggressiva. Sympatisörer till t.ex. Alternativ för Sverige är inte alls så.
Citera
2024-10-29, 14:10
Medlem
Dorniers avatar
Vera Ordesson verkar ganska korkad. NMR hade väl som princip att inte tala med svenska journalister? Då ställer Vera på eget bevåg upp i ett sånt program och säger såna grejer?

Jag vet inte vad det var för barn som det handlade om i Nazityskland, om det nu stämmer, kanske såna med Downs syndom?

Annars förekom sånt i samband med Neurosedyn-katastrofen på 60-talet, barn som föddes utan armar eller ben lät man inte alltid leva. Det var då såna barn som var helt friska i huvudet. Det sades i P3 Dokumentär-programmet om den skandalen. Sjukhuset kunde säga "Glöm det här barnet, gå hem och gör ett nytt" till föräldrarna.

En kvinna i Belgien dödade själv sitt en vecka gamla barn under denna tid också, hamnade i rättegång men blev benådad.

Citat:
1962, avslutades en uppmärksammad mordrättegång i belgiska Liège. Juryn friade då den 25-åriga Suzanne van de Put, trots att den funnit att det var hon som gett sitt nyfödda barn en dödlig dos sömnmedel. Orsaken till friandet var att handlingen sågs som en barmhärtighetsgärning. van de Put hade ordinerats neurosedyn under graviditeten och fött ett gravt missbildat barn. I sin förtvivlan tog hon flickans liv för att bespara henne lidande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in