2024-10-29, 00:34
Medlem
gotets avatar
I konfrontationen berättar Pappastor att han har två barn själv. Det betyder ju att Pappastor har fått njuta och spruta tillsammans med tjejer tidigare. Pappastor kan inte haft problem att skaffa flickvänner om detta stämmer.

Om Pappastor nu hade en fru varför ville han ha barn tillsammans med fjortisen? Han kan ju inte ha trott att hans fru skulle acceptera detta? Att Pappastor bränner resurser och tid på ett nytillskott tillsammans med en fjortis.

Det är något som inte stämmer med Pappastor.
Citera
2024-10-29, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
I konfrontationen berättar Pappastor att han har två barn själv. Det betyder ju att Pappastor har fått njuta och spruta tillsammans med tjejer tidigare. Pappastor kan inte haft problem att skaffa flickvänner om detta stämmer.

Om Pappastor nu hade en fru varför ville han ha barn tillsammans med fjortisen? Han kan ju inte ha trott att hans fru skulle acceptera detta? Att Pappastor bränner resurser och tid på ett nytillskott tillsammans med en fjortis.

Det är något som inte stämmer med Pappastor.

Han är död, pga Sara och Patrik. Kan du inte till skillnad från dem ha lite respekt för hans efterlevande (dvs sluta hänga ut en person som tagit sitt liv, med stort påhejande från Sara och Patrik)
Citera
2024-10-29, 01:35
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totenhosen
Han är död, pga Sara och Patrik. Kan du inte till skillnad från dem ha lite respekt för hans efterlevande (dvs sluta hänga ut en person som tagit sitt liv, med stort påhejande från Sara och Patrik)

Pappastor är en äcklig PEDOFIL. Död eller levande.
Citera
2024-10-29, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Pappastor är en äcklig PEDOFIL. Död eller levande.

Man ska väl förfan fortfarande ha respekt för hans EFTERLEVANDE om han tog livet av sig, dom har inte gjort någonting
Citera
2024-10-29, 01:52
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totenhosen

Pappastor är min favoritgädda. Min absoluta nummer ett. Så det är ju såklart att jag vill veta allt om Pappastor. Jag anser inte att det är dumpens fel att Pappastor är död. Men jag tycker att det är sorgligt att Pappastor är borta av ovanstående anledning.

Jag har nu studetat loggarna och skriften från Pappastor och hittat följande motsägelse. Med en fjortis påstår Pappastor att han arbetar som ingenjör inom IT och med en andra fjortis säger han att han arbetar som sjuksköterska. Så vad är sant om något egentligen är det? Vad arbetade Pappastor med egentligen?

Pappastor berättar att hans favoritsex är analt där han knullar tjejerna i häcken. Han gillar att spruta tjejerna både i analen och musen. Pappastor uppger att han tänder mest på tjejernas rumpor. All denna information stämmer säkert men nu skall vi titta på lite mer tvivelaktiga påståenden Pappastor skriver om.

Pappastor påstår att han har en oerhört grov och stor kuk. Inga bevis finns för detta. Pappastor säger även att han har ofantligt stora sprut. Att han har utlösningar som fyller upp tjejernas stjärtar och musar så det nästan sprutar ur dem under Pappastors klimax. Hans sprut skall vara så rika och stora i volym att det rinner floder ur tjejerna när han har bränt av sina urladdningar. Detta finns det heller inga bevis för.

Pappastor påstår även i sina skrifter att han haft ett sex månaders förhållande med en femtonåring och att de försökte få tjejen gravid med Pappastors barn. Pappastor skall ha fräst av jättelika utlösningar i den här tjejen utan resultat. Trots dessa monster till sprut blev det inget önskat resultat. Kan detta verkligen vara sant? Eller ljuger Pappastor?
Citera
2024-10-29, 01:55
Medlem
1754s avatar
Citat:
Pappastor är min favoritgädda. Min absoluta nummer ett. Så det är ju såklart att jag vill veta allt om Pappastor. Jag anser inte att det är dumpens fel att Pappastor är död. Men jag tycker att det är sorgligt att Pappastor är borta av ovanstående anledning.

Jag har nu studetat loggarna och skriften från Pappastor och hittat följande motsägelse. Med en fjortis påstår Pappastor att han arbetar som ingenjör inom IT och med en andra fjortis säger han att han arbetar som sjuksköterska. Så vad är sant om något egentligen är det? Vad arbetade Pappastor med egentligen?

Pappastor berättar att hans favoritsex är analt där han knullar tjejerna i häcken. Han gillar att spruta tjejerna både i analen och musen. Pappastor uppger att han tänder mest på tjejernas rumpor. All denna information stämmer säkert men nu skall vi titta på lite mer tvivelaktiga påståenden Pappastor skriver om.

Pappastor påstår att han har en oerhört grov och stor kuk. Inga bevis finns för detta. Pappastor säger även att han har ofantligt stora sprut. Att han har utlösningar som fyller upp tjejernas stjärtar och musar så det nästan sprutar ur dem under Pappastors klimax. Hans sprut skall vara så rika och stora i volym att det rinner floder ur tjejerna när han har bränt av sina urladdningar. Detta finns det heller inga bevis för.

Pappastor påstår även i sina skrifter att han haft ett sex månaders förhållande med en femtonåring och att de försökte få tjejen gravid med Pappastors barn. Pappastor skall ha fräst av jättelika utlösningar i den här tjejen utan resultat. Trots dessa monster till sprut blev det inget önskat resultat. Kan detta verkligen vara sant? Eller ljuger Pappastor?

Går du igång på att skriva Pappastor 111tusenjävla gånger i dina inlägg? Du verkar vara besatt.
Citera
2024-10-29, 02:17
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Går du igång på att skriva Pappastor 111tusenjävla gånger i dina inlägg? Du verkar vara besatt.

Då Pappastor är min nummer 1 av gäddorna så är jag såklart ute efter mer information. Men jag är inte "besatt" av honom.
Citera
2024-10-29, 02:30
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingen23
Man ska väl förfan fortfarande ha respekt för hans EFTERLEVANDE om han tog livet av sig, dom har inte gjort någonting

Rätt. Han är död och det ska inte rotas i med tanke på hans efterlevande.
Citera
2024-10-29, 02:54
Medlem
Kan gädda 502 vara en gädda Sara beslutat sig för att publicera när självmordsrisken gått ner?

Hon kan sådant.

I kommentarerna under videon på 502 skriver någon att gäddan har döttrar. Vidrigt.

Gäddan skriver att han jobbar fem minuter från stället där han filmas.

Har inte fler gäddor fångats där?

Gäddan har väl en luvtröja med fotbollsmärke. Lagledare? Flickfotboll?

Kan finnas hög fallhöjd.
Senast redigerad av Spritsson 2024-10-29 kl. 02:57.
Citera
2024-10-29, 03:58
Medlem
gotets avatar
Här följer en analys av Pappastor som förvisso består av mycket spekulation från min sida. Men jag har byggt den på information från både dumpen och den här tråden. Då Pappastor enligt mig är en storfavorit och nr 1 i alla väder blir jag tacksam om det kommer fram kompletterande uppgifter.

Jag tror inte Pappastor hade någon fru. Jag baserar detta på hur han aktivt chattar med fjortisar och ville göra dem med barn. Jag tror inte heller att Pappastor hade några egna barn sedan tidigare.

Min teori är att han hade problem att skaffa tjejer runt sin egna ålder och att detta var något som Pappastor led av under hela sitt liv. På grund av detta riktade han istället in sig på fjortisar som är lättare att manipulera. Då han tidigare gått miste om all sex i sin ungdom ville Pappastor kompensera detta genom att nu, över 40 år gammal, äntligen få ha sex och uppleva sprut tillsammans med fjortisar.

Min slutsats blir som följande. Om Pappastor fått uppleva härlig och vild sex under sitt liv skulle han aldrig ha raggat på 14 åringar. Han skulle då istället njutit av spruten med jämnåriga tjejer. Anledningen till att han var så kåt på småtjejer var att han aldrig upplevt spruten tillsammans med riktiga tjejer. Ja, jag tror att Pappastor var en oskuld.

Jag kan ha helt fel men än så länge är detta min teori. Vad tror ni om det här? Är det rätt eller fel? Sitter ni och trycker på uppgifter om Pappastor som jag inte hittat?

Chansen finns såklart att Pappastor verkligen hade en skev sexualitet också.
Senast redigerad av gotet 2024-10-29 kl. 04:06.
Citera
2024-10-29, 05:01
Citat:

De där fantasierna är som hämtade ur japansk Hentai, dvs tecknad porr med tjejer som ser ut som Sailor Moon. Där är det ofta stora runda bröst, stora tjocka kukar, enorma urladdningar så att det stänker utanför musen, inte sällan genomskärningsbilder där sperman tydligt visas när den sprutar upp i äggledarna osv. Jag misstänker att skäggmuppen Pappastor var en frekvent konsument av Hentaiporr och att det var sådant han byggde sina perversa fantasier på. Han lär heller inte vara den ende av gäddorna som skalar banan till den sortens material. Åtminstone inte bland gäddorna under femtio och som inte bär varselkläder.
Citera
2024-10-29, 05:13
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
De där fantasierna är som hämtade ur japansk Hentai, dvs tecknad porr med tjejer som ser ut som Sailor Moon. Där är det ofta stora runda bröst, stora tjocka kukar, enorma urladdningar så att det stänker utanför musen, inte sällan genomskärningsbilder där sperman tydligt visas när den sprutar upp i äggledarna osv. Jag misstänker att skäggmuppen Pappastor var en frekvent konsument av Hentaiporr och att det var sådant han byggde sina perversa fantasier på. Han lär heller inte vara den ende av gäddorna som skalar banan till den sortens material. Åtminstone inte bland gäddorna under femtio och som inte bär varselkläder.

Jag är inte det minsta påläst när det gäller Hentai så tack för din insikt. Baserat på vad du skriver så verkar det som att Pappastor kan ha varit en stor torsk på just hentai. Vid en snabb sökning såg jag även att det är mer regel än undantag att tjejerna i hentai ser ut som barn. Det här kan vara ett stort genombrott gällande denne mystiske man. Kan det vara så att det var hentai som perverterade Pappastor och influerade honom till att söka kontakt med fjortisar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in