Citat:
Ursprungligen postat av
totenhosen
Han är död, pga Sara och Patrik. Kan du inte till skillnad från dem ha lite respekt för hans efterlevande (dvs sluta hänga ut en person som tagit sitt liv, med stort påhejande från Sara och Patrik)
Pappastor är min favoritgädda. Min absoluta nummer ett. Så det är ju såklart att jag vill veta allt om Pappastor. Jag anser inte att det är dumpens fel att Pappastor är död. Men jag tycker att det är sorgligt att Pappastor är borta av ovanstående anledning.
Jag har nu studetat loggarna och skriften från Pappastor och hittat följande motsägelse. Med en fjortis påstår Pappastor att han arbetar som ingenjör inom IT och med en andra fjortis säger han att han arbetar som sjuksköterska. Så vad är sant om något egentligen är det? Vad arbetade Pappastor med egentligen?
Pappastor berättar att hans favoritsex är analt där han knullar tjejerna i häcken. Han gillar att spruta tjejerna både i analen och musen. Pappastor uppger att han tänder mest på tjejernas rumpor. All denna information stämmer säkert men nu skall vi titta på lite mer tvivelaktiga påståenden Pappastor skriver om.
Pappastor påstår att han har en oerhört grov och stor kuk. Inga bevis finns för detta. Pappastor säger även att han har ofantligt stora sprut. Att han har utlösningar som fyller upp tjejernas stjärtar och musar så det nästan sprutar ur dem under Pappastors klimax. Hans sprut skall vara så rika och stora i volym att det rinner floder ur tjejerna när han har bränt av sina urladdningar. Detta finns det heller inga bevis för.
Pappastor påstår även i sina skrifter att han haft ett sex månaders förhållande med en femtonåring och att de försökte få tjejen gravid med Pappastors barn. Pappastor skall ha fräst av jättelika utlösningar i den här tjejen utan resultat. Trots dessa monster till sprut blev det inget önskat resultat. Kan detta verkligen vara sant? Eller ljuger Pappastor?