2024-10-28, 15:34
Avslutad
Haha det här är så jävla dåligt.

1 person (Moa) mot resten.

Lägg ner säsongen.
Citera
2024-10-28, 16:08
Medlem
Detta är nog den sämsta säsongen någonsin, pk säsongen var ju bättre. Otroligt dåligt upplägg dom flesta deltagarna är vänner redan innan programmet bara det förstör ju allt.
Citera
2024-10-28, 16:39
Medlem
---- Spoil för er som inte sett dagens program---

Enda roliga just nu är att Amanda börjar tröttna på Casper men tyvärr lär det ändras så fort Diana kommer in igen. Det kommer det bli på gränsen till outhärdligt igen.
Gör ny säsong med bara okända människor finns ju endel att välja på. Nu känner alla varandra och de "gamla" får nån obegriplig respekt från dag ett
Citera
2024-10-28, 21:19
Medlem
Jag har slutat kolla nu.

PH där ingen av tjejerna ens får visa brösten. Fullt av censur. Det som var bra med programmet är nu borttaget och man kan lika gärna kolla på Bonde söker fru istället.
Citera
2024-10-28, 21:40
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Produktionen har gjort ett fantastiskt dåligt jobb den här säsongen, man kan lika gärna kasta ut Moa innan parcermonin för det är redan så givet att hon kommer ryka.

Hjälper ju inte att deltagarna spelar som en påse nötter. De hade chansen att göra ett maktövertagande om inte Benjy betett sig som en tjurig femåring och kastat ut Jonathan.
Citera
2024-10-28, 22:52
Medlem
Pillenfilles avatar
Vilket lag håller Fimpen på egentligen? Ett jävla snack om vilken fotbollsnörd han är! Följer ej honom på instagram men skickade en förfrågan precis, borde ju kunna se där bland vad han följer. Men man får väl anta ösk om det är ett svenskt lag öht.
Senast redigerad av Pillenfille 2024-10-28 kl. 23:05.
Citera
2024-10-28, 23:18
Medlem
savagemamiis avatar
Vilken tid kommer nästa avsnitt ut?
Citera
2024-10-28, 23:46
Medlem
RoyRoevmunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Vilket lag håller Fimpen på egentligen? Ett jävla snack om vilken fotbollsnörd han är! Följer ej honom på instagram men skickade en förfrågan precis, borde ju kunna se där bland vad han följer. Men man får väl anta ösk om det är ett svenskt lag öht.

Färjestad
Citera
2024-10-28, 23:50
Medlem
Den här säsongen är så jääävla dålig. Blir så lack på dessa "Allstars". Vem fan vill ens se gamla deltagare?! Och varför känner alla varandra sen tidigare?! Vad håller produktionen på med? Det här är ju ett helt värdelöst upplägg. Allt skulle vara löst om alla var nya. vilket självmål till säsong. Alla mot en. Kul tv...
Citera
2024-10-29, 00:52
Medlem
Nardos kommer ju 100% ge Diana rött kort. All cred till Nardos för att hon skapar TV.
Citera
2024-10-29, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Produktionen har gjort ett fantastiskt dåligt jobb den här säsongen, man kan lika gärna kasta ut Moa innan parcermonin för det är redan så givet att hon kommer ryka.
Alltså jag vet inte riktigt, jag tror de ändrar allt eftersom för att det ska bli lite drama i ett hus som annars varit totalt dött. Tror ni inte att Moa's immunitet förra veckan var en reaktion av produktionen? Jag tror inte det var en del av den ursprungliga planen utan något de kastade in för att annars hade det bara gått som "gruppen" velat, följt av tre dagar där inget hände.
Således skulle jag nog klandra personerna i huset mer än produktionen - den senare har bara blivet given några riktigt dåliga kort och får försöka göra det bästa av det. Jag antar att produktionen dock får ta på sig valet av deltagare men det känns lite som hit or miss när de ska välja. Kanske därför, till de flestas förtret, de alltid tar in gamla deltagare de vet kan liva upp - som en säkerhet.

Och angående Nardos, jag tror hon har hjärtat på rätt ställe - men är bara riktigt dålig på att läsa rummet.
Senast redigerad av Chloriander 2024-10-29 kl. 06:32.
Citera
2024-10-29, 08:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WormMan321
Nardos kommer ju 100% ge Diana rött kort. All cred till Nardos för att hon skapar TV.

Det bästa för Nardos vore att ge Diana rött kort (Nardos och Diana vill ju ha samma partner). Om Nardos ger Diana rött kort är det Moa och Victoria som ryker i parcermonin. Hoppas jag har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in