2024-10-28, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
FBK sist i Fair play-tabellen. I mötet sist i Delfinen missade domarna minst tre fyra holding/interference/ryggsäck från FBK enbart på Omark. FBK kommer undan med mycket, ändå är man laget som spelar mest fult.

Det har varit så i flera år nu att FBK har frikort, och trots detta är det ändå det mest utvisade laget? Jag tycker detta är nära på en skandal att denna destruktiva hockey tillåts att få fortsätta år efter år.

Frikort? Du svarar ju själv! FBK åker ut för ALLT!
Ändå påstår du att denna destruktiva hockey tillåts?
2024-10-28, 21:48
Medlem
Citat:
Ser du matcherna på text-tv eller genom en monokel? FBK ska vara glada att man kommer undan med så mycket som man gör. Extremt anti-hockey från alla femmor i det laget.

Återigen! "Kommer undan"? Tar man flest utvisningar kommer man ju inte undan! De får fan inte mycket med sig heller!

Slut på diskussion för mig!
2024-10-28, 21:52
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Återigen! "Kommer undan"? Tar man flest utvisningar kommer man ju inte undan! De får fan inte mycket med sig heller!

Slut på diskussion för mig!

Ni borde ha det dubbla om domarna kunde gå en grundkurs i hockeyförstörande utvisningar som holding etc.
2024-10-28, 22:19
Medlem
BlackQuartzs avatar
Citat:
Ni borde ha det dubbla om domarna kunde gå en grundkurs i hockeyförstörande utvisningar som holding etc.
Då hade Nygård och Tomasek fyrdubblat poängskörden och Åsa hade slutat skrika på domaren. Låter som att vi vill samma sak.
2024-10-29, 00:12
Medlem
Citat:
FBK sist i Fair play-tabellen. I mötet sist i Delfinen missade domarna minst tre fyra holding/interference/ryggsäck från FBK enbart på Omark. FBK kommer undan med mycket, ändå är man laget som spelar mest fult.

Det har varit så i flera år nu att FBK har frikort, och trots detta är det ändå det mest utvisade laget? Jag tycker detta är nära på en skandal att denna destruktiva hockey tillåts att få fortsätta år efter år.
Intressant att det kommer ifrån en Luleå supporter om destruktiv och tråkig hockey.
För det är vad Luleå hållit på med sedan 1984. Och nu har man lagt till fusk med att filma. Något ni tagit efter storebror Skellefteå.

Att gnällfittan Omark är så jävla kass att han inte kan åka ifrån De la Rose är inte domarnas fel.
I och med att Omark aldrig vunnit något, inte ens är i närheten av vad Rhodin vunnit så kan det väl inte vara någon annans fel än att han helt enkelt är för dålig när det väl gäller.
2024-10-29, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Brynäs är ju känt sedan många år vara det laget som "filmar till sej" flest utvisningar av alla lag! Därför kallat av många som "kärringlaget"....

Nu snackar du skit.
2024-10-29, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svammelprofeten
Nu snackar du skit.
Han snackar verkligen inte skit.
För att nämna några spelare som representerar eller representerat i Pudas, Röhdin, Clark och Caporusso så ligger man bra till tillsammans med Luleå och framför allt Skellefteå.
2024-10-29, 16:35
Medlem
BlackQuartzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Han snackar verkligen inte skit.
För att nämna några spelare som representerar eller representerat i Pudas, Röhdin, Clark och Caporusso så ligger man bra till tillsammans med Luleå och framför allt Skellefteå.
Timashow nu senast. Brynäs är en sån förening som tycker sig stå över SHL. Värvar spelare under lock-out, spelare som slår sina fruar, etc. I gott sällskap har de MoDo, Skellefteå och Luleå. Klubbar utan heder som ska vinna till varje pris.

Edit: Luleå är minst illa av de 4. Utan Shinnimin hade jag inte nämnt dem.
Senast redigerad av BlackQuartz 2024-10-29 kl. 16:55.
2024-10-29, 17:32
Medlem
Gogo! Taggad till tusen asså!
Senast redigerad av Tryggahem 2024-10-29 kl. 17:35.
2024-10-29, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryggahem
Gogo! Taggad till tusen asså!

Funkar inte! Vad det nu var?
2024-10-29, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svammelprofeten
Nu snackar du skit.

Nja, kärring/gnäll-laget Brynäs har faktiskt toppat min lista i många år i den kategorin.
2024-10-29, 17:46
Medlem
perry2s avatar
Det man undrar....

- e ju om Växjöknektarna vänder rumpan till och knäpper upp bältet igen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här