2024-10-28, 14:04
  #83377
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymbajskorv
Nu kommer jag med en väldigt långsökt teori, men jag såg en artikel om att Jimmie Åkesson tycker att polisen ska ha tillgång till dumpens metoder. Nu bara kort därefter så rasar hela dumpen, kan det vara något sorts drev uppifrån för att fimpa dumpen och ta över på något vis?


Du tänker rätt. Robert o dom inblandade typ AB är säkert styrda uppifrån där det finns många pedofiler bland de höga gubbarna.
Dom börjar bli nervösa för upptäckt så som det blåser nu och att Jimmie sa så, ja tänk vad det börjar brinna under fötterna på dom.
Robert vill bara synas och höras, det var länge sedan han var vettig och populär. Alla vill ha sina 5 min i rampljuset.
Citera
2024-10-28, 14:05
  #83378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Tycker din analys är välgrundad och jag håller med dig.



Jag håller inte i annat än om Impulskollens nyrika. Resten är önskedrömmar.
Citera
2024-10-28, 14:06
  #83379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Lagercrantz inser inte problematiken med rättsväsendet och att Dumpen ger polisen allt material. Polisen är dock inte alltid intresserade.



Så sant så.
Citera
2024-10-28, 14:08
  #83380
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Jag får riktiga obehagskänslor när jag läser hans textstycke om Patrik sjöberg. Som dessutom har ett språk och meningsuppbyggnader i nivå med en 14årig pojke som ska börja 7an, då han tvingats gå om en klass eftersom han är lätt utvecklingsstörd med tillhörande svårigheter gällande dagliga rutiner.

Det är som att han skriver en plikttrogen artikel där han försöker skydda 494. Troligen har 494 så mycket skit på Lagerkrantz där 494 är hjärnan bakom Lagerkrantz artikel. Eventuellt har de varit ut på äventyr tillsammans.

Något händer med media efter deras polare åkte dit



Japp helt klart!
Citera
2024-10-28, 14:08
  #83381
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasanforst
Påhittade?? De är fan inte påhittade!!!
Jag är en överlevare och har berättat min historia där. Om någon historia skulle vara falsk så skulle jag märka det pga mina "erfarenheter"
Fy fan säger jag bara, ni bör ha respekt för alla och lite mer för oss som gått igenom ett helvete med både fysiska och psykiska skador.
Varje gång någon berättar sin historia så får man flashbacks av sin egen, man kan ju aldrig glömma!!
Sedan att du skriver påhittade gör ju inte att man mår bättre, tack ska du ha!!!!!!!!!!
Jag önskar inte någon att gå behöva råka ut för detta men för de som skriver som du, lite grann skulle inte skada för att röra om i din hjärna... 🥺
Dom gör allt för att förminska det gäddorna gör. Varför kan man ju undra. Det skulle se bättre ut om dom kom med förslag på hur gäddor ska upptäckas och stoppas.
Jag står på din sida. Det är vi många som gör.
Citera
2024-10-28, 14:11
  #83382
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Skulle det kunna finnas någon anledning till att polisen inte skulle vara intresserad?

Typ som att de inte tror de skulle kunna få personen dömd eller skapa problem för potentiellt oskyldiga?

Eller har du någon annan bättre mer logisk förklaring varför polisen skulle visa ett ointresse?


De säger att de inte har resurser att hantera detta. Alla skjutningar och knivmord tar upp deras tid samt att de måste hålla ögonen på flertalet individer i dessa gängkonflikter.
Citera
2024-10-28, 14:17
  #83383
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasanforst
Hur vet man som gädda om det är ett barn eller någon från Dumpen man chattar med?
De har "hängt ut" 500 pedofiler, tror ni att någon av dem är oskyldig??
Tänk hur många till det finns där ute, är inte det skrämmande?
Hur många av dem känner du/ni???
Det du frågar om går inte att svara på. Men det gäddorna gjort ihop med dumpen är inte olagligt.
Citera
2024-10-28, 14:20
  #83384
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Dom gör allt för att förminska det gäddorna gör. Varför kan man ju undra. Det skulle se bättre ut om dom kom med förslag på hur gäddor ska upptäckas och stoppas.
Jag står på din sida. Det är vi många som gör.


🙏
Vi behöver en lagändring är första steget. Hur man ska upptäcka dom samt stoppa dom har jag inga bättre förslag på än vad Dumpen gör, tyvärr.
Önskar jag visste bättre.
Som förälder har jag haft falkögon när det gällt mina egna barn och försökt göra detsamma med deras vänner när de var yngre. Jag t.o.m var misstänksam mot min dåvarande man. Blir tyvärr så när en nära släkting är en av förövarna.
Nu har jag koll på barnbarnet....kommer aldrig att kunna slappna av. Därför är det viktigt att de åker dit, varenda en.....Dumpens metoder duger bra nu tills det kommer fram bättre idéer.
Har märkt att männen skyddar andra män, varför? De höga hönsen skyddar varandra, hur många finns inte bland polisen och rättsväsendet.... jag blir mörkrädd.
Citera
2024-10-28, 14:35
  #83385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasanforst
Dumpen kommer inte att läggas ner!
Dom som tror det, glöm din dröm.
Om ni läser noga om allt som skrivs så finns det inget som tyder på det, allt som ni skyller Dumpen för stämmer inte.
Impulskollen har sagt att Dumpen har enbart fått betalt för reklamintäkter, inget annat. Finns inget som tyder på att de fått betalt för att inte lägga upp en profil.
Robert får allt visa upp det han påstår sig kunna bevisa om det. Men han kan inte det??? För att det inte har hänt helt enkelt.

Allt har sin tid. Dumpen finns inte förevigt, dessutom tycks en groominglag vara på gång.
Sara är mycket sjuk och det finns ingen självklar efterträdare, det märks ju redan nu. Ingen handlingskraftig person har tagit hennes roll.
Robert har källskydd, men om nu Sara och Patrik abmnmäler för ärekräkning eller dyl så kan jag omvärdera min inställning, men inget tyder på det, förmodligen för att det ligger saker bakom källskyddet Ascherg har, som inte får komma fram.
Citera
2024-10-28, 14:41
  #83386
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Allt har sin tid. Dumpen finns inte förevigt, dessutom tycks en groominglag vara på gång.
Sara är mycket sjuk och det finns ingen självklar efterträdare, det märks ju redan nu. Ingen handlingskraftig person har tagit hennes roll.
Robert har källskydd, men om nu Sara och Patrik abmnmäler för ärekräkning eller dyl så kan jag omvärdera min inställning, men inget tyder på det, förmodligen för att det ligger saker bakom källskyddet Ascherg har, som inte får komma fram.



Förstår hur du menar.
Sara är inte riktigt i skick att bråka om en anmälan och hon är bättre än Patrik på diskussioner. Men hon har sjukdomen att kämpa mot o det tar på hennes krafter.
Färdigdiskuterat från mig för idag.
Ha en trevlig fortsatt dag!
Citera
2024-10-28, 15:00
  #83387
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Jag får riktiga obehagskänslor när jag läser hans textstycke om Patrik sjöberg. Som dessutom har ett språk och meningsuppbyggnader i nivå med en 14årig pojke som ska börja 7an, då han tvingats gå om en klass eftersom han är lätt utvecklingsstörd med tillhörande svårigheter gällande dagliga rutiner.

Det är som att han skriver en plikttrogen artikel där han försöker skydda 494. Troligen har 494 så mycket skit på Lagerkrantz där 494 är hjärnan bakom Lagerkrantz artikel. Eventuellt har de varit ut på äventyr tillsammans.

Något händer med media efter deras polare åkte dit
Men gud människa, kan du sluta skriva på Flashback och ställa dig till förfogande för Interpol, eller hela mänskligheten? Tänk att du kunde lista ut hur ”allt ligger till”.
Citera
2024-10-28, 15:15
  #83388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasanforst
Varför kan inte människan tänka till innan den planerar att göra övergrepp, våldta ett barn?
Man är ett barn när man är under 15 även om jag skulle vilja höja den åldersgränsen.
Varför dras man till barn? Varför vill man ligga med dom, våldta dom? Göra saker man gör med vuxna?
Låt barn vara barn och leta efter en vuxen kvinna istället.
Varför går man igång på dessa hemska filmer där t.o.m spädbarn utnyttjas? Tänk vilka skador både fysiska och psykiska de får, ingen tänker längre än sina sjuka lustar!!
Ni gnäller över Patrik och Sara, gör något vettigt istället!!
Skriv till politiker att lagen ska ändras och att straffen ska bli hårdare.
Ni känner säkert nån peddo, anmäl dom innan de gör mer skada med Våra barn, istället för att tycka synd om dom stackarna som "hängs ut"
Varför tänkte dom inte till innan de förstörde allt för sin familj och med risken att deras barn blir retade av andra dumhuvuden!
Det är aldrig barnens fel, varken att ha föräldrar som våldtar barn eller att vara barnet som blir våldtaget.
Barnen är vår framtid, en dag ska dom ta hand om oss. Dom som blir skadade av en peddo, ja, vem vet om dom tar hand om oss.
Vakna upp till verkligheten istället för att leva i en drömvärld där alla män och kvinnor är snälla.

Det är ingen här som tycker att det pedofilerna gör är bra! Det folk tycker är sjukt är ju att dumpen låter dom gå fria om dom betalar? Fattar du inte eller vad är problemet?

Skulle Sara och Patrik verkligen brytt sig då skulle dom ju satt dit alla pedofiler och inte bara dom som inte har råd att betala eller hur?

Jag tror faktiskt att detta har varit deras plan hela tiden, att utnyttja samhällets hat mot pedofiler och skapa en plattform som är så stor att hamnar du där så är hela ditt liv förstört! Och på så sätt kan dom hota precis vem som helst att hamna där om dom inte betalar, vilken alla som har pengar kommer att göra!

Ända skillnaden på dumpen och ett kriminellt gäng är att dumpen kom på att öppna ett företag vid sidan av som dom kalla Impulskollen där dom mjölkar pedofiler på pengar som inte vill hamna på dumpen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in