Citat:
Ursprungligen postat av
Berraperra1975
Får en känsla av att nu när Robert Aschberg har kritiserat Dumpen så vågar fler hänga på. Om jag får gissa så ser vi nu slutet på Dumpen i sin nuvarande form.
Problemet är att varken Sara och i synnerhet Patrik har inget att falla tillbaka på.
Sara kan kanske återgå till att leva ett torftigt liv som sjukpensionär, men Sjöberg? Han har haft dyra vanor länge och behöver få dessa finansierade. Han har i princip sumpat alla chanser att få stora sponsoravtal där han kan vara en talesperson. Jag tror inte heller varken Patrik eller Sara har varit smarta nog att lägga undan / investera pengar för en regnig dag.
Nej, jag tror Patrik och Sara kommer köra in i kaklet med Dumpen. Männen bakom Impulskollen verkar snäppet smartare, har säkert gjort investeringar och är eventuellt redan på väg till ett varmare land.
Dumpen lär sluta dagen då Patrik och Sara blir häktade. Och därefter så kommer det väl komma avknopparverksamheter av nostalgiska dumplingar, men uppföljaren är som bekant sällan bättre än originalet.