2024-10-26, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Då fick ni något att tänka på då...

Vad som är mest irriterande och förvirrande...

Säger du 'håll käften' till mig, så borde ju moderator radera dig, men det kommer väl inte att ske...

Han/hon verkar ju vara på er mobbare's sida...

Ju, jag, som har lugna och vettiga inlägg, som får inläggen raderade...

Fortsätt sånn så får du snart din egen tråd här inne. Herregud så snål du är— pratar om dig själv och hur bra människa du är på Pias tråd. Varken hon eller vi bryr oss darling

Hur som, tror ni Pia är tillbaka hos Hassan? Jag tror han har en runda till i sig
Citera
2024-10-26, 20:17
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlene
Fortsätt sånn så får du snart din egen tråd här inne. Herregud så snål du är— pratar om dig själv och hur bra människa du är på Pias tråd. Varken hon eller vi bryr oss darling

Hur som, tror ni Pia är tillbaka hos Hassan? Jag tror han har en runda till i sig

Det tror jag nog. Bara det bästa duger åt Pia.
Citera
2024-10-27, 00:30
Medlem
Inanna-1921s avatar
Nu är Gräddis på krogen och myser med Hassan 😂
Citera
2024-10-27, 01:21
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921

Innan natten är slut har dom nog hunnit bråka trettioelva gånger och gjort slut igen. 🤣
Citera
2024-10-27, 08:12
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Den där Hassan måste vara en jäkul på att laga Woke.
Citera
2024-10-27, 10:42
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Där visade visst ytterligare en mobbare upp sig...

Nu mobbningen riktad mot mig...

Ut härifrån och hör vad jag säger!

För att hålla mig till ämnet:
Vad tror du Pia kommer få för julklappar i år av Hassan?
Blir det kanske en billig vinbox inslagen i fint julklappspapper tro?
Citera
2024-10-27, 11:38
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av josh.reacher
Välkommen till Flashback. Här är klimatet ofta hårt för de som förtjänar det, och du verkar trots allt sympatisera på en alldeles säregen nivå med en kvinna som har skjutit sina barn åt sidan för att kunna leva ett liv fyllt av alkohol och idiotiska videor på en sida som Tiktok. Dessutom är Gräddrumpans kommentarer gällande sina egna barn sinnessjuka. Därav kan nog de flesta med ett normalt intellekt konstatera att P*a har allvarliga problem och behöver någon typ av vård. Håll dig långt borta från Flashback om du inte klarar av att läsa den sanning som de flesta normalbegåvande kan se.

OnT: Gräddrumpan kommer troligtvis att få ett paket Mamma Scans köttbullar inslaget i reklampapper av Hassan, vilket i en symbolisk gest visar att Pias moderskänslor sträcker sig till att konsumera barnen till förmån för "likes" på sociala medier.

Det är enormt tröttsamt att läsa era eviga kommentarer om att jag sympatiserar med Gräddrumpan i allt...

Om ni verkligen läser igenom en gång till det jag skrivit, så ser ni att jag tvärtom skriver motsatsen...
Jag håller INTE med om att Gräddrumpan gör rätt i allt, eller har rätt åsikter i allt...

Det är som att det inte går in i era hjärnor att jag bara tycker ni ska sluta utsätta Gräddrumpan för så mycket illvilja och hat...

Jag ser en annan människa än den ni verkar se, i Gräddrumpan...

Jag ser en människa som är väldigt sorgsen, olycklig, desillusionerad, besviken, uppgiven, och som kommit till vägs ände med så mycket kämpande i sitt liv att hon knäckts...

Hon känner inte att någonting längre spelar någon roll...

Kanske har jag varit närmare en sådan livssituation, och sådana känslor än vad ni varit, och kan mer känna empati med henne...

Men jag gör det på ett medmänskligt plan, och inte för att jag tycker att hon gör rätt i allt, kanske inte ens i det mesta...

Kan ni ta och förstå det någon gång...?
Senast redigerad av DenOtroligaStruten 2024-10-27 kl. 11:43.
Citera
2024-10-27, 11:59
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Det är enormt tröttsamt att läsa era eviga kommentarer om att jag sympatiserar med Gräddrumpan i allt...

Om ni verkligen läser igenom en gång till det jag skrivit, så ser ni att jag tvärtom skriver motsatsen...
Jag håller INTE med om att Gräddrumpan gör rätt i allt, eller har rätt åsikter i allt...

Det är som att det inte går in i era hjärnor att jag bara tycker ni ska sluta utsätta Gräddrumpan för så mycket illvilja och hat...

Jag ser en människa som är väldigt sorgsen, olycklig, desillusionerad, besviken, uppgiven, och som kommit till vägs ände med så mycket kämpande i sitt liv att hon knäckts...

Hon känner inte att någonting längre spelar någon roll...

Kanske har jag varit närmare en sådan livssituation, och sådana känslor än vad ni varit, och kan mer känna empati med henne...

Men jag gör det på ett medmänskligt plan, och inte för att jag tycker att hon gör rätt i allt, kanske inte ens i det mesta...

Kan ni ta och förstå det någon gång...?

Allt du ser är en sorglig människa som påminner om dig själv: ensam, alkoholiserad och som skämmer ut sig själv gång på gång.

Tror du Pia flyttar ut senast den 14 november?

Det är inte ett dugg synd om Pia. Kärringen har försatt sig själv i den situation hon är i idag: ett åtlöje på internet, snart hemlös och utan pengar - bara hennes eget fel och ingen annans.
Fatta det någon gång din dumma jävel!
Senast redigerad av biljardballe 2024-10-27 kl. 12:04.
Citera
2024-10-27, 12:03
Avslutad
Citat:

Det är för att du är komplett dum i hela huvudet. Håll käft på dig har vi sagt.

Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Den där Hassan måste vara en jäkul på att laga Woke.

Han kan nog röra runt ordentligt i Pias "kastrull" iaf eftersom hon återkommer så frekvent. Eller är det bara hans toapapper som lockar, sån lyx är hon ju inte van vid.
Senast redigerad av PhilipsDP18 2024-10-27 kl. 12:09.
Citera
2024-10-27, 12:08
Avslutad
.......
Citera
2024-10-27, 12:30
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Jaså...

Jag har ofta läst denna tråden och bara ibland skrivit i den. Jag kollar även på Gräddrumpan på Tik- Tok och på Youtube.

Den sortens " kontroll" du försöker uppnå i tråden är inte möjlig på Flashback. Man kan inte uppfostra folk här.

Detta är en skvallertråd om P* a N* berg, a.k.a Gräddrumpan. Du gör nog bäst i både för din egen trivsel skull och för alla andras att lämna tråden.

Och väljer du att vara kvar ändå så föreslår jag att du/ vi håller oss till ämnet.

Det var mycket off topic.

On.topic. Hennes höst/framtid/ jul ser väldigt mörk ut ja. Antagligen kommer hon att bita sig fast i dörrkarmen. Dom får nog ta handräckning av länsman för att få ut Gräddis.
Citera
2024-10-27, 13:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Är du nykter?

Tror du Pia kommer se på Kalle Anka på julafton?
Fast det kanske blir svårt när man ligger på gatan och fryser - utan hem eller någon stackars karl att utnyttja.
På tal om karlar: Det är lustigt att kärringen blev sur på Robert som SMS:ade med andra kvinnor - när kärringen själv vill ha flera karlar samtidigt...

Vid jul kommer hon fortfarande ha väldigt gott om pengar kvar så det kan nog bli lite vad som helst. Lyxhotell med bubbel och croissanter iförd fluffig badrock av finaste material i en svit(där hon pissar i papperskorgen istället för toaletten för att visa att hon gör som hon vill), eller bjuda laget runt på Engelen hela kvällen för att avsluta med bareback gangbang i en pissig kvart tillsammans med fem sunkiga gubbar som bär på könssjukdoms-cocktailen från helvetet. Det kan banne mig bli vad som helst utom nåt vettigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in