Citat:
Ursprungligen postat av
josh.reacher
Välkommen till Flashback. Här är klimatet ofta hårt för de som förtjänar det, och du verkar trots allt sympatisera på en alldeles säregen nivå med en kvinna som har skjutit sina barn åt sidan för att kunna leva ett liv fyllt av alkohol och idiotiska videor på en sida som Tiktok. Dessutom är Gräddrumpans kommentarer gällande sina egna barn sinnessjuka. Därav kan nog de flesta med ett normalt intellekt konstatera att P*a har allvarliga problem och behöver någon typ av vård. Håll dig långt borta från Flashback om du inte klarar av att läsa den sanning som de flesta normalbegåvande kan se.
OnT: Gräddrumpan kommer troligtvis att få ett paket Mamma Scans köttbullar inslaget i reklampapper av Hassan, vilket i en symbolisk gest visar att Pias moderskänslor sträcker sig till att konsumera barnen till förmån för "likes" på sociala medier.
Det är enormt tröttsamt att läsa era eviga kommentarer om att jag sympatiserar med Gräddrumpan i allt...
Om ni verkligen läser igenom en gång till det jag skrivit, så ser ni att jag tvärtom skriver motsatsen...
Jag håller INTE med om att Gräddrumpan gör rätt i allt, eller har rätt åsikter i allt...
Det är som att det inte går in i era hjärnor att jag bara tycker ni ska sluta utsätta Gräddrumpan för så mycket illvilja och hat...
Jag ser en annan människa än den ni verkar se, i Gräddrumpan...
Jag ser en människa som är väldigt sorgsen, olycklig, desillusionerad, besviken, uppgiven, och som kommit till vägs ände med så mycket kämpande i sitt liv att hon knäckts...
Hon känner inte att någonting längre spelar någon roll...
Kanske har jag varit närmare en sådan livssituation, och sådana känslor än vad ni varit, och kan mer känna empati med henne...
Men jag gör det på ett medmänskligt plan, och inte för att jag tycker att hon gör rätt i allt, kanske inte ens i det mesta...
Kan ni ta och förstå det någon gång...?