2024-10-27, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Hon har "tydligen" varit på flera av dessa tillställningar tidigare om jag inte är helt ute och cyklar (ta detta med en nypa salt, men tror jag läst detta - vill inte skapa en trådsanning...).

Ja, det är solklart att hon varit och visat upp sig på dessa fester...senast uttalade hon sig om sin medverkan på dessa fester i Expressen idag. Se länk nedan:

https://www.expressen.se/sport/fotboll/isa-svarar-pa-ryktena-om-mbappe-bara-sa-sjukt/
Citera
2024-10-27, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndrarEnbart
Och dessa bögar med kuk som klär upp sig och låtsas vara fina kvinnor kallas "influencers" som blir knullade i röven ska vara förebild för våra ungdomar.

Tvi fan

Ett äckligt land vi lever i. Tacka vet jag Orbáns sätt att ta tag i den här sorts jävla misär

En dum fråga från mig med: Hur bär man sig åt för att hitta ovanstående inlägg i en tråd som denna bland 1886 inlägg?
Märkligt att FB inte utvecklats mer under alla dessa decennier

Jag håller med.
Citat:
Regeringen arbetar intensivt med att ta fram ett nytt åtgärdsprogram för att motverka och bekämpa mäns våld mot kvinnor, annat våld i nära relationer och hedersrelaterat våld och förtryck, inklusive arbetet mot prostitution och människohandel, som ska gälla 2024–2026.
11 apr. 2024
Arbetet för att förebygga och bekämpa prostitution och människohandel intensifieras
Satsningar för att bekämpa människohandel

Jag skrev om detta tidigare i tråden i detta inlägg.
Citat:
Vi får se hur polis och åklagare egentligen tänker sej att hantera sådant här. Vi vet i princip ingenting om det.

Tack för påstötningen!
Citera
2024-10-27, 19:12
Bannlyst
Hur troligt tror ni här på forumet det är att Mbappe blir åtalad närmsta veckorna för våldtäkt av kvinnan på hotellet?
Citera
2024-10-27, 19:32
Medlem
Antingen är det sant eller är det bara en kvinna som försöker få pengar av en kändis. Inte ovanligt idag att kvinnor anmäler kändisar framför allt fotbollspelare för våldtäkt.
Citera
2024-10-27, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym040
Antingen är det sant eller är det bara en kvinna som försöker få pengar av en kändis. Inte ovanligt idag att kvinnor anmäler kändisar framför allt fotbollspelare för våldtäkt.

Skulle du säga 50/50 då med det vi vet i nuläget?
Citera
2024-10-27, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Felpost

Tror Du verkligen det?

Vänta och se vad som händer. Jag tror att det redan är slut.
Citera
2024-10-27, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
Hur troligt tror ni här på forumet det är att Mbappe blir åtalad närmsta veckorna för våldtäkt av kvinnan på hotellet?

Jag har redan sagt att det är näst intill osannolikt. Jag skulle ge 10ggr pengarna på ett åtal, minst.
Citera
2024-10-27, 22:43
Medlem
Citat:

Inte troligt alls för en utredning tar några månader, pga långa väntetider hos nfc.
Citera
2024-10-28, 05:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Inte troligt alls för en utredning tar några månader, pga långa väntetider hos nfc.

Vi får väl se hur lång tid utredning tar i detta fall, jag tror det kommer väckas åtal mot honom innan årskiftet..
Citera
2024-10-28, 06:47
Medlem
Citat:
Vi får väl se hur lång tid utredning tar i detta fall, jag tror det kommer väckas åtal mot honom innan årskiftet..
De måste skydda anmälaren mot eventuell hämnd och av det skälet måste de göra allt de kan för att få fram en laga kraftvunnen fällande dom.

På samma sätt måste den tilltalade göra allt han kan för att skydda sina intressen genom att avvisa anmälarens påstående och har redan eskalerat genom att kontra med en förtalsanmälan. Det finns en hel del skrivet tidigare i tråden om detta.

Beklämmande är bara förnamnet.
Citera
2024-10-28, 07:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Back-Commenter
De måste skydda anmälaren mot eventuell hämnd och av det skälet måste de göra allt de kan för att få fram en laga kraftvunnen fällande dom.

På samma sätt måste den tilltalade göra allt han kan för att skydda sina intressen genom att avvisa anmälarens påstående och har redan eskalerat genom att kontra med en förtalsanmälan. Det finns en hel del skrivet tidigare i tråden om detta.

Beklämmande är bara förnamnet.

Man kan ju hoppas att anmälaren får skydd av polis eftersom risken för hämnd är mycket stor…alternativt att de snabbar på utredning och kommer fram till beslut snarast.
Citera
2024-10-28, 08:14
Medlem
Citat:

Baserat på vad ? En slampas påstående ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in