2024-10-28, 00:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det finns ingen information förrän Chrippa ger order om vad som ska skrivas.
Informationen ligger ute - det är bara att ni kollar Julias sidor och lyssnar på de ljudupptagningar Julia och Anjo lagt ut.
Citera
2024-10-28, 00:54
Medlem
Pinto87s avatar
Vilka umgås Julia med I Motala då?
Citera
2024-10-28, 00:55
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Informationen ligger ute - det är bara att ni kollar Julias sidor och lyssnar på de ljudupptagningar Julia och Anjo lagt ut.

Tror dej inte för ens du langar bevis.
Citera
2024-10-28, 00:56
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Vad heter pojkvännen då?

Raymond
Citera
2024-10-28, 00:57
Medlem
Citat:
Tror dej inte för ens du langar bevis.

Kommer inte hända. ”Hör” det redan:

”Ni kommer aldrig med bevis, så varför ska jag gräva fram åt er? Leta själva!”
Citera
2024-10-28, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trorintejagvet
oj, trampade på en jävligt öm tå, känner folk som suttit häktade i 8 mån , men släppta i väntan på att ETT vittne ska återkomma till sverige , och sedan fått 5 år så JO jag vet vad jag snackar om , vet folk som inte blivit häktade å också fått 5-6 år. gå nanna kudde, glöm inte mammas tutte på vägen hahhaahaha som en 2 årig tuffinmg du är bakom en skärm! ncncncncnc

DU är ju helt tappad på riktigt. Vi pratar om helt olika saker. Men du är för trög för att förstå det.

Jag svär på mitt liv att du inte ens vet skillanden på anhållen och häktad är.

Pajas.

Ja, jag är tuff bakom en skärm. Men om du bara visste hur jag är i verkligheten.

Vad får du för ticks i slutet av dina meningar? Slarva inte med medicineringen lille dräng.
Senast redigerad av blaha95 2024-10-28 kl. 01:10.
Citera
2024-10-28, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Nu är det Kräftan det handlar om. Det är han som ska bevisa saker. Men ni fanboys skiter ju i om han har bevis eller inte. Bevisbördan ligger hos honom att bevisa motstatsen.

Be honom stoppa in den i dig. Då får du ett riktigt bevis.
Citera
2024-10-28, 01:17
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Raymond

Ja det står på halsen men efternamn.
Citera
2024-10-28, 01:19
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det känns inte som mitt problem faktiskt

Det enda du och mupparna visat är att ni hänger tråden och ekar andras och varandras åsikter och spekulationer - för själva har ni inte ens kollat på det som diskuteras.

Om Julias förhållande är officiellt och du vet namn så bara langa. Eller snackar du bara skit?
Citera
2024-10-28, 02:25
Avslutad
Citat:
Christoffer säger att han inte skattat då han inte lever på skattepengar.

Vem betalar häktet?
Insatsen i torsdags?
Chloes tandläkare?

Vägarna som han kör på
Tågen som han ibland åker
Reningsverken som ger honom vatten i kranen och duschen
Den kommunala skolan som han gick på i närmare tio år

Enbart Chrippas utbildning, möjligen inkluderat kommunalt dagis, har rimligen slukat en bit över miljonen för skattebetalarnas räkning. I genomsnitt ligger kostnaden per elev och år för grundskolan på ungefär 100 000 - 120 000 kronor, enligt Skolverket. Detta innebär att kostnaderna, för staten eller skattebetalarna, avseende Chrippas utbildning från åk1 till åk9 uppgick till dryga miljonen. Och som sagt, gick han på kommunalt dagis i flera år så blåser utgifterna upp än mer.
Senast redigerad av anwe8 2024-10-28 kl. 02:41.
Citera
2024-10-28, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Vägarna som han kör på
Tågen som han ibland åker
Reningsverken som ger honom vatten i kranen och duschen
Den kommunala skolan som han gick på i närmare tio år

Enbart Chrippas utbildning, möjligen inkluderat kommunalt dagis, har rimligen slukat en bit över miljonen för skattebetalarnas räkning. I genomsnitt ligger kostnaden per elev och år för grundskolan på ungefär 100 000 - 120 000 kronor, enligt Skolverket. Detta innebär att kostnaderna, för staten eller skattebetalarna, avseende Chrippas utbildning från åk1 till åk9 uppgick till dryga miljonen. Och som sagt, gick han på kommunalt dagis i flera år så blåser utgifterna upp än mer.

Och sen undrar vissa varför man kritiserar honom. De FÖRSVARAR hans beteende istöllet. Lägg till att han är kvinnomisshandlare också.
Citera
2024-10-28, 05:08
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Den kommunala skolan som han gick på i närmare tio år.

Detta har ju dock visat sig vara en total katastrof. Både kunskapsmässigt men också för Christofer praktiskt. Han skulle behövt gå i en skola med mycket mer resurser och mer handikappanpassning. Istället för att lära sig landskap borde han tränat på att knyta skorna, prata rent, lärt sig analoga klockan osv. Det verkar ha gått alldeles för snabbt för Christofer. Tror visa övningar för Lionel på förskolan hade vart en utmaning för Christofer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in