Citat:
Ursprungligen postat av
Nolltaxerik
Läs igenom villkoren innan du slår till. Det låter märkligt att du får 1 500 kr i rabatt vid nyteckning av abonnemang (som du avslutar en månad senare).
Din nuvarande telefon är trasig. Mitt tips är att du köper en Pixel 8 128 GB för 4 990 kr. Mycket telefon för pengarna.
Villkoren/avtalen är vanliga grundavtal och enligt kundtjänst finns det inga hakar. Jag tyckte också att det lät lite för bra och ställde en massa frågor för att vara säker.
Tyvärr sket det sig med själva beställningen då det behöver göras på deras websida, men kombinationen av rabatterna lirade inte med varandra.
Dom skulle återkomma efter helgen när annan personal fanns på plats.
Kanske går det inte att kombinera. Vi får se.
Men kanske är det inte heller den bästa dealen som går att hitta.
Efter timmar av letande blir man mjuk i skallen och orkar inte tänka. Eller så räknar man helt galet.
Jag har funderat på många alternativ av lur. Jag vet vad jag vill ha men har tänk att ta något annat, laga den jag har (för 4000kr), köpa begagnat osv.
Men jag slutar med att köpa S24 Ultra. Jag har alltid mina telefoner i många år och då känns det som jag ska köpa det jag vill ha och sen slippa fundera på byte om ett tag igen.
Den jag har nu, min S21 Ultra har jag haft i 3 år och det är kortaste tiden. Hade den inte gått sönder hade jag inte bytt ut den på många år till.