2024-10-26, 20:15
Medlem
liten.igelkotts avatar
Att Brynäs är serieledare hade jag aldrig vågat hoppats på. De spelar så bra nu match efter match.
2024-10-26, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
En ide till en dryckeslek Ta en shot varje gång som en kommentator eller expert i TV nämner Brynäs som nykomlingar.

nykomlingarna visar dominans direkt! Va många som hade tippat er i botten!

Skönt seger mot mäktiga Lakers. Mycket tack vare att Holm stänge ner dom i andra period men en del bra räddningar, speciellt på Sylvegårds försök (Se infogad länk) Skön jävla seger vi börja klättra lite smått nu. Låt det hålla i sig ett tag till!
https://x.com/siibbee1932/status/1850226195448709416
2024-10-26, 20:33
Medlem
Benshies avatar
Cred till HV klacken som kallar Shinnimin för filmare. Oavsett stöd till äldre tant (fetich) i publik så är han och förblir filmare.
2024-10-26, 20:40
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
nykomlingarna visar dominans direkt! Va många som hade tippat er i botten!

Skönt seger mot mäktiga Lakers. Mycket tack vare att Holm stänge ner dom i andra period men en del bra räddningar, speciellt på Sylvegårds försök (Se infogad länk) Skön jävla seger vi börja klättra lite smått nu. Låt det hålla i sig ett tag till!
https://x.com/siibbee1932/status/1850226195448709416

Det var det garanterat. Jag hade helt ärligt aldrig vågat hoppats på den här starten heller. Men är grymt nöjd! (Nu räknar jag dig som expert och får därför ta en shot då nykomling nämndes)

Snygg räddning! Vi kan vara glada både två idag!
Förlust för LHC med vilket spär på min glädje ytterligare!
2024-10-26, 20:43
Medlem
Hv osar frustration och man är mest förvånad att klacken deras inte har börjat hälla öl på sina spelare (ännu)
2024-10-26, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Hv osar frustration och man är mest förvånad att klacken deras inte har börjat hälla öl på sina spelare (ännu)

Blev det något ''FILMARE FILMARE'' skrikit idag?

Dom som trodde det skulle bli bättre när Chris tog över som sportchef.
2024-10-26, 21:21
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Öl och snus i båset och på isen är en gammal fin tradition i Jönköping. Det kommer nog senare på säsongen. De har hunnit bli luttrade.
2024-10-26, 22:07
Medlem
Kedoxs avatar
Ja jäklar. Brynäs leder tabellen fram till nästa omgång. Kul för dem!
Men är ju de fyra precis bakom som ska slåss om det.

Har dock sagt redan innan seriestart att jag tror Brynäs kommer slåss som slutspel. 6-9 lär de hamna tillslut.
2024-10-26, 22:25
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Ja jäklar. Brynäs leder tabellen fram till nästa omgång. Kul för dem!
Men är ju de fyra precis bakom som ska slåss om det.

Har dock sagt redan innan seriestart att jag tror Brynäs kommer slåss som slutspel. 6-9 lär de hamna tillslut.
En bra start är viktigt, kan ge en våg som håller i sig. Lite förvånad att dom är i topp. Samma med Örebro som jag trodde skulle kravla i botten men dom ser mycket stabilare ut än förra året.
2024-10-26, 23:57
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benshie
Cred till HV klacken som kallar Shinnimin för filmare. Oavsett stöd till äldre tant (fetich) i publik så är han och förblir filmare.

Shinnimin GWG. Det var nog många stomipåsar som briserade på HIVs handikappläktare (ståplats) då.
2024-10-27, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Att Brynäs är serieledare hade jag aldrig vågat hoppats på. De spelar så bra nu match efter match.

Att vara serieledare den här tiden på året har sällan sagt mycket..
2024-10-27, 02:45
Medlem
Man kanske inte dra allt för stora växlar över att leda SHL en omgång efter bara en 4del spelad serie...

Härlig kamp mellan topplagen Skellefteå och Frölunda! Frölunda stängde ner Skellefteå effektivt och vann rättvist med 4-0. :-)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in