2024-10-26, 16:05
Avslutad
501 får de flesta andra gäddor att blekna i jämförelse. Vilket jävla depraverat megaäckel. Pissa ner och knulla småbarn. Fy fan. Lärde sig visst ingenting av att skaka galler i flera år och är ute och springer efter småungar igen. Hoppas han förolyckas på något sätt.
Senast redigerad av hennepin 2024-10-26 kl. 16:07.
Citera
2024-10-26, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Hans penis är ju typ som en fingertopp dock. Säger inte det för att förminska penisen i anus (det kan jag inte) men pojkstackarn slapp ju i alla fall ännu mer smärta som han hade fått av en normal penis.

Enligt domen så har han tyvärr använt sexleksaker, bl a en ihålig dildo som trätts på ”fingertoppen”. Har aldrig stött på en sån, borde väl ta bort ”fingertoppskänslan”. Men vad vet jag, tyvärr läste jag hela domen så nu måste jag tvätta ögonen med klorin. Hur många barn finns det där ute som lovat att inte berätta? Den här pojken berättade först i förhör när #501 skrev till pojken att han fick.
Citera
2024-10-26, 16:54
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scharlottenlok
Enligt domen så har han tyvärr använt sexleksaker, bl a en ihålig dildo som trätts på ”fingertoppen”. Har aldrig stött på en sån, borde väl ta bort ”fingertoppskänslan”. Men vad vet jag, tyvärr läste jag hela domen så nu måste jag tvätta ögonen med klorin. Hur många barn finns det där ute som lovat att inte berätta? Den här pojken berättade först i förhör när #501 skrev till pojken att han fick.

Ah, det glömde jag! Sexleksakerna. Fy fan. Tror han använde sin egen au naturelle också, men tänker inte svära på det.

Det är faktiskt inte ovanligt när det gäller personer med micropenis att ha den sortens strap on. Anledningarna skiljer sig såklart, men man gillar väl generellt maktkänslan av att kunna sätta på någon riktigt ordentligt, känslan av att kunna fylla någon osv. Den sitter den ju stadigt så man får en viss friktion också.

Citera
2024-10-26, 18:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ezra75
Men herregud han var ju nr 3 tidigare (felaktigt dock) och nu när #500 finns då är han nr 4, hur svårt är det?

Fan snackar du om? #499 var nr 3 och sen nr 4? Kamma dig.

#499 kommer före #500 överallt utom på Dumpen.
Citera
2024-10-26, 18:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
#501 Piggy Bögslyna, vad i helvete. Till en början skrattade man gott åt hans glamorösa rövtatueringar.

Sedan läste man...

Vidrigt bögpeddo. Han såg bra mycket äldre ut i verkligheten också.

Hahaha vad är detta, en Piggy Bögslyna.

Vad i helv .. Tatueringarna är på riktigt alltså? Vilken jävla idiot.

Totalperverterade bögar alltså. Man tror att man är luttrad och så hör man om bögar som pissar i glas och dricker upp det, samt visar upp hela handlingen på Xhamster.

Dömd till flera års fängelse för våldtäkt mot barn, jadu Piggy, jag ska inte skriva ut här vad jag önskar dig, men måtte karma hinna upp dig och knulla dig ordentligt i röven i all evinnerlig tid.

Kommer tyvärr att skyddas av andra likasinnade bögar detta as.

Mikropitt på denna feta nolla förstås. Alla feta bögar har mikropitt.
Citera
2024-10-26, 18:52
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Han våldtog en åttaåring på alla sätt han kunde på många olika platser och över ganska lång tid, fick barnet att tumma och skaka hand på att inte berätta varje gång han hade våldtagit analt och och gav honom pengar och leksaker för att visa hur snäll han var. Grisen visade mycket barnporr när de sågs för att pojken skulle tro att det är normalt, och ibland var barnen glada och inland ledsna på porren, sa pojken. Gubben tog såklart mycket bilder och många filmer själv och delade med sig till andra.

Åttaåringen ville inte berätta för polisen för han tyckte att de var vänner och att polisen är dum. Starkt jobbat av barnet, men missriktat. Grisen hade fått honom att lova att aldrig berätta och verkligen fått i honom att de var bästisar som aldrig skulle prata om något. Längst tid tog det för gossen att berätta om alla anala våldtäkter. De gjorde ont tydligen, och han skämdes mycket över dem.

Vilken läsning – älsklings pojken. Hoppas han har fått all hjälp som går att få.

Hur hade svinet så ”fri” tillgång tillgång till barnet? Skolmiljö?
Citera
2024-10-26, 19:26
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Vilken läsning – älsklings pojken. Hoppas han har fått all hjälp som går att få.

Det kan man fråga sig!

Säga vad man vill men Piggy är verkligen en särskilt lysande stjärna på pedofilhimlen.

"Pojken har vid ett tillfälle under våren till hösten 2012 på okänd plats i skogsterräng i Skåne genomfört oralt samlag på Piggy. Piggy har vid samma tillfälle bundit fast pojkens handleder vid en gren så att pojken legat naken på rygg på marken, och därefter har Piggy urinerat på eller intill pojken som genom att kränga med kroppen försökt undvika att bli träffad."

En svensk stolthet! Förmodligen avnjuter han i detta nu en lyxig ostbricka och en kall öl, precis som det anstår någon som belönar sig själv för väl utfört arbete. Piggy lär vara en riktig läckergom.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-10-26 kl. 19:30.
Citera
2024-10-26, 19:28
Medlem
Piggy är det extremaste gäddan, inte nog med
att han ser ut som han kom från en riktigt pervers porrfilm. Det han gjort är så hemskt.
Usch!. Förstår inget av det där BDSM/kinky
men de kan väl för guds skull göra det med
andra vuxna
Senast redigerad av mangne 2024-10-26 kl. 19:37.
Citera
2024-10-26, 19:47
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezra75
Får inte ihop efternamnet……

Man får inte kalla dem norrbaggar. Då blir det galet.
Citera
2024-10-26, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Piggy är det extremaste gäddan, inte nog med
att han ser ut som han kom från en riktigt pervers porrfilm. Det han gjort är så hemskt.
Usch!. Förstår inget av det där BDSM/kinky
men de kan väl för guds skull göra det med
andra vuxna

#Piggy. Han band fast ungen och pinkade på honom..

EDIT;

#Piggy är för fan helt tappad!!
Senast redigerad av Pinkepaus 2024-10-26 kl. 19:55.
Citera
2024-10-26, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps

Det var hans son.
Han hade två söner till som tog livet av sig.....
Citera
2024-10-26, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Ja den är fan helt sjuk.
Iofs förvånar inget mig när det gäller pastejpackare och deras avvikande sexualitet.
Tatueringarna fläskgrisen har är ju pricken över i:et. 🤢🤮
Finnes det länk ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in