2024-10-26, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Herre gud!
Så nu är måttstocken huruvida man har pengar eller inte att man kör en Lamborghini?
Ni är ju för i helvete som småungar i sandlådan som skriker -MIN PAPPA ÄR POLIS, patetiska är ni!

Angående vad som hände Linus kanske har att göra med att han helt enkelt bestämde sig för att ta över Cults lokaler och kasta ut dem på gatan! Vem hade inte blivit härsken för en sån sak?
Nu spekulerar jag enbart men det ligger väll nära tillhands med tanke på vem som sitter häktad?

Märkligt att det inte kommit fram någonting angående coffe, mer än spekulationer?!?!
Troligtvis samma öde som hände övriga uteslutna. Fredrik molle nalle linus.
Skönt att Svempa mår bra. Där gick det bara neråt. Han va rätt sne på Bofu allan o marco söm mördade i deras egen lokal. Att han lämnade gården morgonen efter avgjorde nog hans öde. Men han verkar må bra idag.
Citera
2024-10-26, 16:34
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Troligtvis samma öde som hände övriga uteslutna. Fredrik molle nalle linus.
Skönt att Svempa mår bra. Där gick det bara neråt. Han va rätt sne på Bofu allan o marco söm mördade i deras egen lokal. Att han lämnade gården morgonen efter avgjorde nog hans öde. Men han verkar må bra idag.
Vad gör han nu för tiden? För mig en riktig biker jämfört med många andra.
Citera
2024-10-26, 19:31
Medlem
Klosseklumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimsarme
Var är alla lamborghinibilar av guld förutom alla silverbågar Harley Davidson när affärerna går så bra?
Ledare av organiserad brottslighet tjänar sällan mycket pengar?
Citera
2024-10-26, 19:33
Medlem
Klosseklumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal
en del rikingar gör så för att gängkriminella inte enkelt ska kunna slå upp vem som har en audi rs6:a de kan knycka för nästa smash&grab
Nej, det är inte skälet till att folk med mycket hög inkomst har tjänstebil.
Citera
2024-10-26, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal
kom ihåg att leasing har också ett till syfte, nämligen att dölja ägaren för bilen då den fortfarande står på leasingfirman. en del rikingar gör så för att gängkriminella inte enkelt ska kunna slå upp vem som har en audi rs6:a de kan knycka för nästa smash&grab

Får ju ändå upp brukarens namn står bara den är leasad under personens namn
Citera
2024-10-26, 19:37
Medlem
Klosseklumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Vad fick Svempa för behandling? Träffade honom någon gång när han var road captain han gav ett schyst intryck överlag.
Har du träffat Svempa?! Så imponerande. Berätta mer!
Senast redigerad av Klosseklump 2024-10-26 kl. 19:40.
Citera
2024-10-26, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klosseklump
Har du träffat Svempa?! Så imponerande. Berätta mer!
Nix har jag inte. Men han var ju en äkta från gamlestantiden. Innan det började gå snett. Vad jag vet är han väl i sydeuropa. Inte lika hatad som Mega iaf. Vet han tyckte det gick åt helvete redan när de brände bort Michaels tatuering. Fanns fler som tyckte det Hasse bla. Men grupptrycket gjorde att alla stod bakom Bengan.
Men pengarna förstör klubbarna. Blåser varandra och klubben. Upplagt för att lätt kunna få ut nån man inte tycker om. Varför försvinner så mång medlemmar? Vissa är med och utesluter och blir sen utsatt för samma sak. Michael-mega mega-s armenius armenius piaggo svempa benga lämna men vart i onåd när mickepiss e nån i malmö läste ett reportage om hans företagand.

Nalle fredrik molle broberg coffe linus. Vad hände med Bofu? Allan var me o mörda men blevutsängd senare. Marco var tog han vägen?
Citera
2024-10-26, 22:05
Medlem
Klosseklumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Nix har jag inte. Men han var ju en äkta från gamlestantiden. Innan det började gå snett. Vad jag vet är han väl i sydeuropa. Inte lika hatad som Mega iaf. Vet han tyckte det gick åt helvete redan när de brände bort Michaels tatuering. Fanns fler som tyckte det Hasse bla. Men grupptrycket gjorde att alla stod bakom Bengan.
Men pengarna förstör klubbarna. Blåser varandra och klubben. Upplagt för att lätt kunna få ut nån man inte tycker om. Varför försvinner så mång medlemmar? Vissa är med och utesluter och blir sen utsatt för samma sak. Michael-mega mega-s armenius armenius piaggo svempa benga lämna men vart i onåd när mickepiss e nån i malmö läste ett reportage om hans företagand.

Nalle fredrik molle broberg coffe linus. Vad hände med Bofu? Allan var me o mörda men blevutsängd senare. Marco var tog han vägen?
Mitt ”imponerande” och efterfrågan efter mer berättande var ironi. Ända sedan Hells Angels grundandes – har läst Sonny Bargers bok – har det rört sig om män med personligheter som orsakar enorma problem för en överväldigande majoritet av befolkningen. Gräsliga individer som har en imponerande effekt på blott individer med snarlika drag.
Citera
2024-10-27, 00:30
Medlem
Citat:
Mitt ”imponerande” och efterfrågan efter mer berättande var ironi. Ända sedan Hells Angels grundandes – har läst Sonny Bargers bok – har det rört sig om män med personligheter som orsakar enorma problem för en överväldigande majoritet av befolkningen. Gräsliga individer som har en imponerande effekt på blott individer med snarlika drag.
Se vem jag citerat😀. Sen fortsätt öva på ironin. Det kommer nog till slut.
Citera
2024-10-27, 16:02
Medlem
Citat:
Du är inte intresserad men frågar efter mer och man ska fatta stt det är ironi? Vad gör du här?
Citera
2024-10-27, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lulebo
Jag säger bara "Flockdjur" våga visa er ensamma någon gång då kommer jag och plockar er en efter en..
Eh, det funkar inte riktigt så. Men insåg precis hur gammalt ditt inlägg är. Så ha en bra dag.
Citera
2024-10-28, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Visserligen men har det gått mer än två år då har man också haft väldigt mycket tid på sig. Denna person har tydligen inte levt undangömd och varken varit omöjlig att fått tag på eller brist på möjligheter att på olika sätt tömma all information som behövts från personen. Men kanske kommer en dag som ni skriver.

Allmänt pratat har det sagts liknande tidigare från andra HA-relaterade ärenden. Inte minst med killarna från Mölndal som sköt mot HA och skottskadade minst en. Då pratades det länge om att hämnden kommer komma en dag. Men som ganska så ofta, med tiden rann alltihopa tillslut ut i sanden...

du har fel men kommer inte att säga nått mer om saken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in