2024-10-26, 11:52
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
Eller ens några bokstäver i namnet. Jag tror att den här personen inte vet ett skit mer än ngn annan.

Du behöver inte ens tro - jag vet att denne inte vet ett skit för då hade han yppat initialer eller dylikt och inte i övrigt försökt översvämma tråden med en massa lögner och annan dynga! Han/hon är den som kommit med flera trådsanningar och vissa sväljer betet med hull- och hår. Förstår inte hur folk är funtade, så lättlurade och dessa kommer gå under när AI-teknologin blir alltmer vanligt förekommande och då de flesta (ingen) inte kommer kunna skilja sanning från lögn, på riktigt!

Ett axplock av trådsanningar - finns säkerligen flera;

-Kvinnan är konstaterat våldtagen
-BO är utpekat och namngivet
-Det eventuella brottsoffret skall ha skador i underlivet
-Mbappé skall ha knullat golddiggern i arslet (kan ha hänt, men inget vi vet)
-Mbappé påstås ha bajsat i korridoren

Och så undrar folk varför man blir trött på idioterna som fiskar runt i diverse trådar!
Citera
2024-10-26, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Tyckte du var sansad i början i våra konversationer men nu ser jag att du mer och mer dömer Mbappé på förhand och lyssnar på trådsanningar och lustlögnaren "Greatgargamel", som till och med påstår att Mbappé bajsat i korridoren - kom igen nu, fall inte för dessa sjuka fantasier och trådsanningar. Vi lär så småningom få mer kött på benen, låt oss vänta på detta, i stället för att lyssna på idioter och deras lögner, fantasier och överdrifter... Denna tråd är en av de trådar som är värst drabbad av trådsanningar som jag någonsin sett. Nästan ingen information har kommit ut och ändå så sitter folk med en massa "sanningar" - konstigt!

Tack för att du tog dig tid att svara! Det är många som tycker det är intressant att diskutera och komma med olika teorier vad som har hänt. Jag vill bara vara tydlig med att mina teorier bygger på det som andra berättar och vad jag själv har uppfattat utifrån det. Jag kan inte säga med säkerhet om allt stämmer, men det är ju just det som gör diskussioner som dessa så spännande! Inte minst den kommande utredningen..
Citera
2024-10-26, 12:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
Tack för att du tog dig tid att svara! Det är många som tycker det är intressant att diskutera och komma med olika teorier vad som har hänt. Jag vill bara vara tydlig med att mina teorier bygger på det som andra berättar och vad jag själv har uppfattat utifrån det. Jag kan inte säga med säkerhet om allt stämmer, men det är ju just det som gör diskussioner som dessa så spännande! Inte minst den kommande utredningen..

Ja, tack själv!

Jo, men det är en sak att spekulera och diskutera det som har framkommit och vrida och vända på detta, mot att påstå ting som troligtvis inte är sanna och även lyfta fram rena fantasierna och torgföra dessa såsom sanningar... Det var en mer nyanserad bild av dig och dina tankar kring fallet, som framträder iom. detta inlägg - fortsätt gärna så... För du har kommit med en massa dynga tidigare och det ger inte tråden någonting. Är tråden död så får vi bara vänta på mer information - inte hitta på egen...
Citera
2024-10-26, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Det pågår en polisutredning, om det inte fanns något som påvisade brott så hade utredningen lagts ned direkt.

Hur har kvinnan utsatt sig för en risk genom att gå på fest? Kan män bara plötsligt spontant våldta kvinnor? Jag hoppas alla kvinnor i din bekantskapskrets får veta att de tar en risk om de är i närheten av dig.
Tack. Den enda man behöver följa i denna bedrövliga tråd. Rensa.
Citera
2024-10-26, 12:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ja, tack själv!

Jo, men det är en sak att spekulera och diskutera det som har framkommit och vrida och vända på detta, mot att påstå ting som troligtvis inte är sanna och även lyfta fram rena fantasierna och torgföra dessa såsom sanningar... Det var en mer nyanserad bild av dig och dina tankar kring fallet, som framträder iom. detta inlägg - fortsätt gärna så... För du har kommit med en massa dynga tidigare och det ger inte tråden någonting. Är tråden död så får vi bara vänta på mer information - inte hitta på egen...

Jag håller med dig om att vi måste invänta mer information och fakta / det jag och många har skrivit om är bara vad folk "snackar" om på stan..om det är sant eller inte återstår ju att se. Folk snackar generellt mycket "skit"..
Citera
2024-10-26, 12:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bestammer-senare
"Pingisrummet" hahaha, dom lägger en mindre förmögenhet på ett exklusivt VIP-rum och så är det ett jävla pingisbord där https://www.expressen.se/sport/fotboll/filmen-inifran-fran-det-beryktade-pingisrummet/

Hade varit schystare med typ en bubbelpool eller bastu
Citera
2024-10-26, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Festar man med apajävlar får man skylla sig själv. Det är sen gammalt.

Tyvärr är det nog så ja...synd att dessa tjejer får lära sig det genom att bli våldtagna kan jag tycka!
Citera
2024-10-26, 12:36
Avstängd
Citat:
Hade varit schystare med typ en bubbelpool eller bastu

Pingisbordet må bara ha någon sorts betydelse i detta rum och då menar jag inte såsom inredning och utsmyckning - måste vara en del av "spelet"... Skulle faktiskt inte förvåna mig om flickorna/kvinnorna får spela rundpingis och den som förlorar får ta av sig kläder, eller så är alla nakna och spelar (Obs; egna funderingar och spekulationer...). Något har det med samspelet mellan kvinnorna och stjärnorna att göra, men vad fasiken det är hade varit intressant att veta. För inte är det väl enkom så att de släppt lös en sjukt dålig inredare...?
Citera
2024-10-26, 12:37
Bannlyst
Om fallet skulle läggas ner skulle det vara intressant att veta vilka bevis som saknas eller varför de inte räcker för en fällande dom. Det finns ju också en del frågetecken kring hur man skulle kunna bevisa en stor kontantbetalning av den här typen om Mbappe köper kvinnans tystnad. Hur skulle en sådan transaktion kunna göras utan att lämna några spår i det finansiella systemet?
Citera
2024-10-26, 12:56
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Om fallet skulle läggas ner skulle det vara intressant att veta vilka bevis som saknas eller varför de inte räcker för en fällande dom. Det finns ju också en del frågetecken kring hur man skulle kunna bevisa en stor kontantbetalning av den här typen om Mbappe köper kvinnans tystnad. Hur skulle en sådan transaktion kunna göras utan att lämna några spår i det finansiella systemet?
Det är väl det som kvinnan är ute efter. Pengar. Inte fan har hon blivit våldtagen. Hon såg sin chans och tog den. Det är vad jag tror.
Citera
2024-10-26, 13:01
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Så du menar på riktigt att det inte föreligger en större risk när du går på en fest (speciellt utvalda kvinnor av ngn anledning ) där du vet att det kommer finnas gratis tillgång till alkohol och droger med personer du inte känner och anledningen till att du är där är inte för att du är intresserad av personen p.g.a. dennes personliga egenskaper utan bara av det faktum att personen har hög status och är rik och att du antagligen fascineras av den personen bara på grund av detta?
(Därmed inte sagt att det påstådda har skett)

Jämför detta mot att du i stället hade spenderat kvällen med vänner/väninnor hemma hos någon med god mat, trevliga samtal och på sin höjd ett par glas vin till maten.

Ser du ingen skillnad i risken för att utkomsten av kvällen kan bli mindre positiv i det ena fallet jämfört med det andra? Seriöst?

Hon kanske trodda att kända fotbollsspelare var normala människor och inte livsfarliga.
Citera
2024-10-26, 13:05
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Ja eller säg att historien är helt påhittad, att det framkommer att allt som hänt varit frivilligt och att det kommer fram bevis för det. Då skulle det vara väldigt intressant att se om detta kommer att slås upp i hela världspressen med namn och bild på tjejen/kvinnan/transan för att visa hur ett ljugande manipulativt ansikte kan se ut. Det skulle också vara intressant att se om personen skulle få något juridiskt straff för att denne ljugit och försökt sätta dit en person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in