Citat:
Ursprungligen postat av
Urtavlan
Nej, den åsikten är som klippt och skuren, som att komma från dig.
Förstå någon gång att du inte vet allt om vad som händer ”bakom kulisserna”. Hos någon av dem. Du vet inte vem som har försökt vad.
Med det sagt, vart är världen på väg, när precis allt ska spelas in..
Det är inte jag som låtsas att jag vet allt.
Jag utgår ifrån vad som syns - och att det hade synt om Chrippa hade gjort som Julia råder det ingen tvekan om.
Det hade vi hört inspelningar på och det hade trumpetats ut i varenda kanal hon har minsta kontakt med samt lett till 100 tals upprepningar hos Rask och Anjo.
Hur många gånger hon djävlats och provocerat vet vi däremot inte eftersom Chrippa är väldigt sparsam med att slänga ut skit om Julia - och inte slänger ut inspelningar om det ena och det andra.
Han har försökt agera för Lillens bästa utan att det skall dras inför alla på nätet.
Julia däremot orkade inte ens ta ett dygn och koncentrera sig på Lillen när hon "äntligen fick tillbaka henne". Ryggmärgsreaktionen var att skita i barnets behov och slänga sig iväg till Anjos studio - där det diktades vilt. Titta på henne där hon stjärnögd i extas nästan kräks i ivern av att baktala Lillens pappa - lyssna på vem som är i fokus. Det är inte Lillen, det är Julia "jag jag jag"
Jag är förvånad över att ingen av er reagerar på de horribla falska anklagelser som riktas mot Chrippa och Linnea i det som kommer fram när hon spelar upp Tomas samtal.
Normalt accepteras inte sådana metoder för att mammor skall få som de vill -- men här är tydligen allt tillåtet så länge det kommer från Julia, Anjo och resten av anhanget.