2024-10-26, 08:04
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-06-22
Det är nog mer sättet dom lurar folket på. Att exempelvis samarbeta med ett bolag som impulskollen är ju väldigt spännande. Som en ängel från ovan om du ger oss flera hundratusen.. Lättlurade svenskar hahaha äntligen lite spänning på ytan

Ok så exakt det jag sa.
Citera
2024-10-26, 08:06
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arrl
Det handlar inte om pengarna i sig. Det handlar om att dumpen tagit betalt ifrån pedofiler för att slippa hamna på dumpen! Det är som att säga, att det är okej att vara pedofil så länge du betalar.

Så det är ingen här som stör sig förutom på det? Inget annat? Det tycker jag verkar konstigt eftersom tråden är äldre än det "avslöjandet". Det där är ju bara trams för att fortsätta ogilla. Vad stör man sig på egentligen?
Citera
2024-10-26, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Ok så exakt det jag sa.
Hahaha stammar jag eller var jag otydlig
Citera
2024-10-26, 08:46
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-06-22
Hahaha stammar jag eller var jag otydlig

Du var tydlig och det var ju exakt det jag sa. Jag förklarade fenomenet och du gav exempel på varför folk kan känna som de gör i fenomenet. Men då vet jag.
Citera
2024-10-26, 08:53
Medlem
Citat:
Du var tydlig och det var ju exakt det jag sa. Jag förklarade fenomenet och du gav exempel på varför folk kan känna som de gör i fenomenet. Men då vet jag.
Gött då kan vi sova gött om nätterna
Citera
2024-10-26, 08:55
Medlem
Citat:
Så det är ingen här som stör sig förutom på det? Inget annat? Det tycker jag verkar konstigt eftersom tråden är äldre än det "avslöjandet". Det där är ju bara trams för att fortsätta ogilla. Vad stör man sig på egentligen?

Det finns många saker, i fallet med Arrl så har jag fått intrycket att personen var för dem till det nu kom fram att de hycklat med att låta folk köpa sig fria.

Utöver så är det ju all skada som sker på samhället.
Alla liv som skadas, inte bara den uthängda utan främst deras famljer och anhöriga.

Att de ljuger mer än en politiker inför valdag.
Lögnerna är det nog många som stör sig på, de har fastnat i många sådana nu.

Deras heliga krig ser inte så heligt ut.

Att de lagt fokus på att det varit för barnen och ist bara gjort det för pengar. De utlovar vård, men de ser ut att ha varit en lögn. Att deras handlingar i sin kamp om fiktiva barns rättigheter skapar problem och skada på riktiga barn.

Det går att göra listsn längre. Men de är äll de tyngsta.
Citera
2024-10-26, 09:12
Medlem
Då väntar vi bara på förtalsprocessen nu, sen är ”affären stängd”.
Citera
2024-10-26, 10:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Då väntar vi bara på förtalsprocessen nu, sen är ”affären stängd”.

Jag kan knappt bärga mig vad nästa projekt blir för duon. Madrasshopparen har man ju känt till sedan han strosa runt på tv i åtsittande högt skurna shorts. Däremot "hon den där" andra filuren var ju helt okänd såvida man inte var aktiv inom rosa sidan.

Blir ju verkligen intressant att se om om någon av dom lyckas bibehålla någon form av andning ovanför ytan. Eller om det slutar i dekadensens fall. Svårt att försöka bli anonym för någon av frontisarna på Dumpen AB.

Att påstå att arbetsmarknaden står och väntar på deras spetskompetenser är nog ingen som kan göra, inte ens PruttSara själv skulle kunna klämma ur sig något sådant.

Om jag själv får gissa så blir det ett boksläpp. Sjöberg och Sara släpper "Det du såg". DPKatta får vara med på ett hörn som korrekturläsare. Givetvis utan någon lön.
Senast redigerad av blompissare 2024-10-26 kl. 10:08.
Citera
2024-10-26, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Jag kan knappt bärga mig vad nästa projekt blir för duon. Madrasshopparen har man ju känt till sedan han strosa runt på tv i åtsittande högt skurna shorts. Däremot "hon den där" andra filuren var ju helt okänd såvida man inte var aktiv inom rosa sidan.

Blir ju verkligen intressant att se om om någon av dom lyckas bibehålla någon form av andning ovanför ytan. Eller om det slutar i dekadensens fall. Svårt att försöka bli anonym för någon av frontisarna på Dumpen AB.

Att påstå att arbetsmarknaden står och väntar på deras spetskompetenser är nog ingen som kan göra, inte ens PruttSara själv skulle kunna klämma ur sig något sådant.

Om jag själv får gissa så blir det ett boksläpp. Sjöberg och Sara släpper "Det du såg". DPKatta får vara med på ett hörn som korrekturläsare. Givetvis utan någon lön.

Med tanke på deras facebook finns det nog någon som snällt ger dem jobb. Kanske chefspost till sara helt oförtjänt.

Både sara och den där anelie försöker ju släppa böcker om detta. Så de vill ju tjäna ytterligare pengar på sin aktivism.

Svärast blir det nog för katta som tagit på sig så mycket ansvar. Är en frontfigur.
Till att bara gå tillbaks till att skrämma barnen i förskolan där hon jobbar.

Sara kanske börjar åka runt till skolor och berättar hur svårt utsatta barn kommer ha de och hur mörka deras liv är och att de ska ta på offerkoftan för att aldrig ta av den och taggarna ut.

Dessa personer i sammanhanget är likafarliga att ha i skolor med utbildning som de som försöker övertala barn att de har fel kön och skall opereras före 18år.
Citera
2024-10-26, 10:38
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
påstår att man att psykiatrin i "sundsvall" är 'fungerande' så är man inte frisk på en fläck. "sundsvall" har de senaste 4 decennierna i år efter år haft bland sveriges erkänt sämsta vård inom psykiatrin.
Hoppsan.

Nåja, Saras uttalande väcker i alla fall ännu en fråga: Varför hade Sara access till IK's kundregister?
Citera
2024-10-26, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare

Efter en fällande förtalsdom kommer flera stämma och då är det spiken i kistan
Citera
2024-10-26, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Efter en fällande förtalsdom kommer flera stämma och då är det spiken i kistan

Är det bara "ansvarig utgivare" som kan bli åtalad? Jag vill dra mig till minnes att det var några filurer som la upp "lösaktiga tjejer" på någon sida för några år sedan. Blev ju lynchstämning utanför ett gymnasium och de som var bakgrundsfigurerna blev ju tvungna att betala astronomiska skadestånd.

Tänker på den där telegram kanalen "gräv" och skaparen av den. Där skall det tydligen presenteras bild och namn och massa smaskigheter om gäddorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in