2024-10-26, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag är lite småkär i Selma, vad har hon för ursprung? Vad jobbar hon med?

Har hon sagt rakt ut att det är viktigt att se rik ut?

Otrolig ojämn kvalite på matchningarna. Tror aldrig jag sett ett par överhuvudtaget som passar så bra ihop som täby-tjejen och örebro-mannen samtidigt som Elsa och Adam är en hysteriskt dålig match.

Selmas mamma är iranier om jag uppfattat det rätt. Selma jobbar som sjukvårdsadministratör i Malmö. Hon har en kanin lös hemma i lägenheten som bajsar överallt och det ligger hö utspritt också, luktar säkert mumma där. Här är en artikel om henne:
https://www.realitytopp.se/artikel/s...nterskrud-2024

Vad gäller Elsa så gav Adam henne en komplimang där han sa att hon såg rik ut. Det fick Elsa att skina upp och hon sa att det var den finaste komplimangen hon någonsin fått. Så det verkar vara viktigt för henne.
Citera
2024-10-26, 02:35
Medlem
Helt otroligt: Hektor berättar i den här intervjun att hans tjejkompis anmälde honom till programmet, utan att han visste om det. Och att produktionen ringde tjejkompisen och berättade att de hade en match till Hector och uppmanade henne att få Hector att ställa upp. Hur sköts det här egentligen? Hector har inte ens följt programmet verkar det som.
Jag hade blivit helt galen om nån gjorde så mot mig utan att tala om det.

Artikeln: https://www.realitytopp.se/artikel/g...gonkastet-2024
Citera
2024-10-26, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Utseende är ju subjektivt, men jag tycker hennes ansikte är dött och uttryckslöst.

Men det har ju också med hennes beteende att göra. Hon har kyligt sätt, där hon inte bjuder på sig, varvat med att hon spelar martyr.

Hennes choser signalerar att hon tycker att hon spelar i en annan liga än Adam, och det gör hon verkligen inte.
(Med resevation för att jag tolkar henne fel.)
Adams uttryck och utseende är levande.
Han säger att han ser någon värme hos henne.
(Det kanske han gör?)
Men jag ser bara en död, uttryckslös fisk.
Varför kan hon inte vara lite bjussig så deras umgänge blir lite mer levande, även om hon inte känner för honom?
Det är så fullständigt död stämning dem emellan.

Men de klär inte varandra det minsta. Adam ska ha en varmare, mer levande tjej. Hon är absolut ingenting för honom.
Jag kommer få ångest om parterapeuterna lyckas tussa ihop dem.

Han är värd något mycket, mycket bättre. Och det kommer han få också.

Elsa får på sin höjd någon låtsas-rik stureplans-brats på Tinder eller dylikt.

Elsa skulle ha en snubbe som är lite mer åt WT-hållet. Men vi får ju aldrig vara med på sånt här i mångfaldsvurmande SvT. Bögar. Någon utlänning sen fyller vi upp resten med akademiker. Aldrig wt.

Sen, hennes rumpa asså den kompenserar för allt annat ni babblar om.
Citera
2024-10-26, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Selmas mamma är iranier om jag uppfattat det rätt. Selma jobbar som sjukvårdsadministratör i Malmö. Hon har en kanin lös hemma i lägenheten som bajsar överallt och det ligger hö utspritt också, luktar säkert mumma där. Här är en artikel om henne:
https://www.realitytopp.se/artikel/s...nterskrud-2024

Tack som fan för info. Nu blev jag ännu mer kär i Selma.

Citat:
Vad gäller Elsa så gav Adam henne en komplimang där han sa att hon såg rik ut. Det fick Elsa att skina upp och hon sa att det var den finaste komplimangen hon någonsin fått. Så det verkar vara viktigt för henne.

Och fick ännu mindre sympatier för Elsa. Ja, förutom rumpan då.
Citera
2024-10-26, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Tack som fan för info. Nu blev jag ännu mer kär i Selma.

Och fick ännu mindre sympatier för Elsa. Ja, förutom rumpan då.

Har du sett alla stora vårtor Elsa har mitt i ansiktet?
Citera
2024-10-26, 02:56
Medlem
Citat:
Har du sett alla stora vårtor Elsa har mitt i ansiktet?

Nej, jag sitter bara och tänker på att vara beredd om dom växlar till rumpbilder så fort hon är med.

Ska kolla mer nästa gång. Men går inte dom att bränna bort, sånt trodde jag var det första stureplanstjejer tog i tu med innan dom ens fyllt 13.

Fast ja, undrar om hon är så mycket Stureplans-tjej som en del i tråden är inne på?
Citera
2024-10-26, 06:08
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Nu har jag sett klart avsnitt tre. Är inte hon den blonda tjejen som gråter hela tiden helt olidlig(?)
Hon blev glad över att "se rik ut".. Fan det dummaste jag hört.

Är en bit in i avsnitt 4 och reagerar mest på att hon (Elsa) är så otrevlig mot Adam som hela tiden försöker möta henne. Dessutom fotar hon hela tiden och leker influencer och byter ut hälften hon säger mot engelska.
Det lutar ju redan mot att de kommer bli denna säsongens mest problemfyllda par.
Citera
2024-10-26, 06:59
Medlem
Tycker synd om ninni som är tillsammans med en bög, minns ni inte bröllopet med hans ex.
Citera
2024-10-26, 07:12
Medlem
Citat:
Helt otroligt: Hektor berättar i den här intervjun att hans tjejkompis anmälde honom till programmet, utan att han visste om det. Och att produktionen ringde tjejkompisen och berättade att de hade en match till Hector och uppmanade henne att få Hector att ställa upp. Hur sköts det här egentligen? Hector har inte ens följt programmet verkar det som.
Jag hade blivit helt galen om nån gjorde så mot mig utan att tala om det.

Artikeln: https://www.realitytopp.se/artikel/g...gonkastet-2024

Jag tänkte lite tvärtom. Oförskämt mot partnern som ställer upp för att VILJAN faktiskt finns att träffa någon, och är redo för ett förhållande, att gifta sig.
Hector har ju inte ens lärt sig att dejta, än mindre vet vad ett förhållande är.
Jag skulle bli galen om jag blev matchad med någon som knappt vill och än mindre är redo.
Citera
2024-10-26, 07:24
Medlem
NiccoJs avatar
Intressant att ganska direkt dissa den man blivit ihop parad med. Det som kunde vara kul med att vara med i programmet är väl just de utomståendes rankning av ens utseende o person.

Rödhåriga killar verkar ju helt klart vara paria bland tjejer, vilket Adam nu får erfara likt Märtas kille (Alfons/Albert?).
Citera
2024-10-26, 08:56
Medlem
Börja likna masspsykos nu härinne med ”kritiken” mot Elsa.
Citera
2024-10-26, 09:14
Citat:
Ursprungligen postat av Golfdaren
Jag såg förra med Rosanna som många verkar ha emot vilket jag inte förstår. Det var en tjej som visste vad hon ville men också kunde se den andra personen. Inga konstigheter. Men Elsa är Adams mardröm. Jag vet inte Elsas status, men den är inte sund.

Rosanna körde klassikern ”Hot and Cold”. Alltså växlade på ett förvirrande sätt mellan micro managing/konstant hackande och att plötsligt vara kärleksfull och låtsas som ingenting.
Andra som Carro körde bara 100% sågning vilket ändå är mer skonsamt för då vet den andre verkligen vad den får och gör slut.
Lina var typ 90% cold och 10% förvirrande och förbytt varm.

Min gissning om Elsa är att hon är ett bortskämt monster med låg begåvning från en väldigt enkel familj utan bildning.
Hon kan inte föra sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in