2024-10-25, 19:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Och inte världens bästa pappa heller.
Nej, det har jag aldrig sagt heller eftersom jag är fullt medveten att någon "världens bästa" förälder inte existera.
Alla har fel och brister.

Däremot är en fullt fungerande förälder och en mycket bättre förälder än Julia.
Citera
2024-10-25, 19:48
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Att du inte skäms för att du är kvinna. Usch.

Eftersom dom har delad vårdnad. Så har hon rätt att hämta barnet hennes vecka.

Bevisa något annat. BEVIS nu.
För du är den ända i denna tråd som fan aldrig länkar till något.
Visa något bevis på att det fanns soc underlag som sade att Uulia inte fick hämta.

Fanns och finns inget sånt från soc, Chrippa tog lagen i egna händer. Jag VET det, ingen trådsanning.
Citera
2024-10-25, 19:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Att du inte skäms för att du är kvinna. Usch.
Varför skall kvinnor skämmas?
Är du sexist eller bara blåst i huvudet?

Citat:
Eftersom dom har delad vårdnad. Så har hon rätt att hämta barnet hennes vecka.
Nej, socialtjänsten förklarade det för Julia. Det finns inget beslut precis som det inte fanns beslut när Chrippa utreds - han håller Lillen på samma villkor som Julia gjorde när hon nekade honom.

Hon kan inte bara åka tid och hämta barnet. Utan det skall ske enlig ö k.

Citat:
Bevisa något annat. BEVIS nu.
För du är den ända i denna tråd som fan aldrig länkar till något.
Visa något bevis på att det fanns soc underlag som sade att Uulia inte fick hämta.
Nope - jag brukar länka men får ytterst sällan länkar tillbaka .. Leta själv.
Det du söker finns i delar i Offerkoftan och Trynets nya hata Chrippa del 1 --

För det var det första Julia gjorde istället för att ta barnet till lugn miljö och ägna ett dygn åt henne -- IN i studion och börja baktala barnets pappa.
Citera
2024-10-25, 19:55
Medlem
Jaa Chrippa är släppt yes yes
Citera
2024-10-25, 19:57
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Jaa Chrippa är släppt yes yes
Fresh out! Hoppas han firar ikväll.

Antar att alla anklagelser redan är nedlagda. Catch him if u can
Citera
2024-10-25, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det har jag aldrig sagt heller eftersom jag är fullt medveten att någon "världens bästa" förälder inte existera.
Alla har fel och brister.

Däremot är en fullt fungerande förälder och en mycket bättre förälder än Julia.

"Fullt fungerande", haha...! Den var bra! Antagligen är han arbetslös nu också, hans streamingdator är nog borta, och det kan läggas till alla andra kända brister sen tidigare.

Hur många dygn har han varit inlåst i år? Lika många som dagarna som han lurat till sig boende i Spanien.
Citera
2024-10-25, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Fresh out! Hoppas han firar ikväll.

Antar att alla anklagelser redan är nedlagda. Catch him if u can

First class till Marbella blir ett bra firande för Chrippa, medan Anjo, Rask o flashback mår dåligt i kalla Sverige
Citera
2024-10-25, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är väl inte världens bästa mamma som åker dit oanmäld och börjar bråka om barnet - fast hon visste att hon inte skulle få hämta henne.

Så det ursäktar hans beteende? Blir två fel rätt? 😂 Eller vad försöker du tjabba om här?
Citera
Medlem
Wooqiprwos avatar
Chrippa: "Det finns inget case mot mig. Det finns ett antal så kallade kreatörer som tjänar stora pengar på det här och Jockiboii drar i trådarna. Fokusera på Lisens skulder istället!"
Citera
Avslutad
Han flyr väl landet så fort han får chansen. Snart ligger han på en strand i Marbella och sörplar drinkar.

Varför släpptes han? Om det var i brist på bevis så måste polisen ha gjort en förjävligt dålig utredning.
Citera
2024-10-25, 20:09
Medlem
Wooqiprwos avatar
Jag tror inget är nedlagt. De har nog spärrat pass osv bara.
Citera
2024-10-25, 20:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartvitkissekatt
Du måste ju vara den mest hatade på hela Flashback 😂 jag tycker inte om Julia, men det var hennes vecka, dom har delad vårdnad, hon har all rätt att komma och hämta sitt barn. Precis som man hörde i ett annat samtal med socialen, så fanns inget annat beslut än deras delade vårdnad, alltså har hon all rätt att komma och hämta sitt barn när det är hennes vecka.
Det spelar ingen roll om man tycker att hon borde fått ha barnet -hon kan inte bara åka och hämta det om han inte vill lämna över barnet.
Hon får vända sig till TR och begära handräckning - om TR beslutar om det så måste han göra överlämning annars kan polis hämta barnet.

Det fanns inget beslut när hon höll barnet ifrån honom för att hans lämplighet utreddes heller. Nu är det hon som utreds - och att han har barnet på heltid är på samma villkor som när hon hade det ..
Han samarbetade för att få utredningen klart så att läget kunde normaliseras. Hon har skrik, gråt och gör som jag vill- strategi. Att det blir jobbigt för Lillen när Julia åker dit och bråkar - det skiter Julia i.. hon vill ju något.

I övrigt är det så extremt barnsligt med "alla bara hatar dig".
Är du fem år?
Tror du jag bryr mig om vad okända på Flashback tycker om mig?
Jag är inte som du - det är helt oviktigt för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in