2024-10-25, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Det är Snap. Räcker med att öppna appen så visas du som aktiv i 24h.

Men då förstår jag den delen. Tackar.

Jag gissar dock att förr eller senare kommer polis gå genom allt i deras telefoner och dator. Julia fick inte med sig sin efter förhöret. Det är nog väldigt mycket som finns i deras enheter eftersom de var så säkra på att inte åka fast.
Citera
2024-10-25, 19:02
Medlem
Släppta nu
Citera
2024-10-25, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men då förstår jag den delen. Tackar.

Jag gissar dock att förr eller senare kommer polis gå genom allt i deras telefoner och dator. Julia fick inte med sig sin efter förhöret. Det är nog väldigt mycket som finns i deras enheter eftersom de var så säkra på att inte åka fast.
Javisst är det så. Dom dumpar ju innehållet i enheterna så all data är säkerställt sen kan dom i lugn och ro gå igenom innehållet utan att behöva enheterna i sig. Det lär vara rätt mycket information att gå igenom och länka ihop, men det finns bra programvaror man använder för det. Sen behövs du ju inte längre och personerna kan släppas med restriktioner.
Citera
2024-10-25, 19:12
Avslutad
Någon uppdatering kring Linnea? Blev hon släppt av polisen?
Citera
2024-10-25, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Någon uppdatering kring Linnea? Blev hon släppt av polisen?
Båda är släppta enligt Rask och Exonphspoilerse på Instagram
Citera
2024-10-25, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Javisst är det så. Dom dumpar ju innehållet i enheterna så all data är säkerställt sen kan dom i lugn och ro gå igenom innehållet utan att behöva enheterna i sig. Det lär vara rätt mycket information att gå igenom och länka ihop, men det finns bra programvaror man använder för det. Sen behövs du ju inte längre och personerna kan släppas med restriktioner.

Jag funderar på om de även har tagit in Tomas enheter? Han blev ju släppt med restriktioner om den uppgiften stämmer. Det finns ju koppling mellan Tomas och Julias konton samt swich.
Citera
2024-10-25, 19:25
Medlem
Eg0x3s avatar
Linnea la upp på TikTok för ca 10 min sen
Citera
2024-10-25, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trorintejagvet
fakta KVARSTÅR , ANJO sa att chrippa kommer sitta 2024, och just nu så gör han juh det, eller??
sen det Anjo gjorde kan diskuteras, snoka genom fönster osv var lite väl mycket kan jag tycka, men d e MITT tycke, precis som du har DITT tycke

Vad menar du? På vilket sätt har Anjo rätt?

Faktan kommer alltid att vara och går inte ändra på, faktan är att Anjo är grovt störd och ljuger om allt, och sprider enbart falsk information för att skada andra.
Citera
2024-10-25, 19:39
Avslutad
Snart kommer något mongouttalande från chrippa som vanligt som lyder typ "ÖH nu är man ute, fuck alla er som trodde jag var skyldig" när han är släppt i väntan på åtal
Citera
2024-10-25, 19:40
Medlem
Världens mest osympatiska och omogna par...?
https://pixeldrain.com/u/3kVsbXjQ

Kräket pratar med sitt barn - om barnets mor:
https://pixeldrain.com/u/HhQQStHN
Citera
2024-10-25, 19:41
Medlem
Citat:
Jag funderar på om de även har tagit in Tomas enheter? Han blev ju släppt med restriktioner om den uppgiften stämmer. Det finns ju koppling mellan Tomas och Julias konton samt swich.
Ja hans mobil togs också.
Citera
2024-10-25, 19:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vilka restriktioner då?
Är han ens meddelad misstanke med hänsyn till att han gick på frifot direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in