2024-10-25, 17:53
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Det kan väl inte vara så att polisen jobbar dag som natt med hennes telefon? Någon har tillgång till hennes konton, mest troligt hon själv.

Att polis inte gav henne luren betyder såklart att polisen utreder om hon har använt luren till brottslighet, eller så betyder det att dom redan vet att den används till brott och då kan hon inte få ta med sig den hem.

Hon erkänner ju minst medhjälp till Chrippas ekonomiska brott.. eller så ljuger hon om det och tror att han ska bli dömd men inte hon.

Därför är det väl logiskt att hennes mobil är hos snuten pga utnyttjandet av ungen för att bli kändis genom Anjos förtalsläger där videos spelas in som gör Julia till en kändis, det är hennes mål i livet.
Senast redigerad av KungPungPat 2024-10-25 kl. 17:59.
Citera
2024-10-25, 18:05
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är Jocke, Anjo och Rask.
I huvudsak har Jocke valt att mata Anjo och Rask - men också haft sina öppna skitkampanjer.
Anjo och Rask lever på det .. Nåja, Anjo lever på det. Rask är ju rätt medioker när det gäller den biten också.

Julia då?
Hon har ju frågat Jocke.. som då har sagt att hon ska ge allt till Anjo.
Hon startade drevet på Jockibois begäran.

Joz förklarade ju hur dessa folk som Julia, Anjo och Rask ser Jockiboi som en halvgud och superstjärna.
Han kan göra dom till kändisar. Lära dom att inte bry sig om lagar och moral så länge det skapar visningar.. av att totalt blotta andras privatliv mot deras viljor.

Edit: Chrippa jagade ju Joz och flashbackare åt Jocke, tills han själv blev jagad av sektens förtalsvideos.
Senast redigerad av KungPungPat 2024-10-25 kl. 18:09.
Citera
2024-10-25, 18:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Julia då?
Hon har ju frågat Jocke.. som då har sagt att hon ska ge allt till Anjo.
Hon startade drevet på Jockibois begäran.

Joz förklarade ju hur dessa folk som Julia, Anjo och Rask ser Jockiboi som en halvgud och superstjärna.
Han kan göra dom till kändisar. Lära dom att inte bry sig om lagar och moral så länge det skapar visningar.. av att totalt blotta andras privatliv mot deras viljor.

Edit: Chrippa jagade ju Joz och flashbackare åt Jocke, tills han själv blev jagad av sektens förtalsvideos.
Sant. Jag glömde henne - för hon är ju en stor källa till skitsnack och lögner om andra kreatörer - och uppepå det en riktig intrigmakerska.
Se bara som när det var nästan lugnt en stund och slänger ut sin påhittade graviditet med Chrippa -- sen sitter hon på TikTok och beklagar sig ... "han har inte ens hört av sig efter att hon gått ut med graviditeten" ...
Citera
2024-10-25, 18:25
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Haha så oerhört kul se din patetiska irritation över att du hade fel att din hjälte åkte in tillslut 😂

Även om Chrippa åker in i finkan så är det inte rätt att starta drev, och gå in i andras hem, och brottsförhöra nåns unge, och deklarera nåns pengartvätts-strategi som Anjo gjorde när han ritade på en tavla om vad Julia har hävdat om Chrippas tvättande av pengar.

Bara för att nån skattefuskar eller mördar Jockibois unge som Jonna aborterade.. som Joz gjorde när han mördade ett barn enligt Jockiboi. Stress mördar.

Det finns lagar som säger att även pedofiler har rätt att inte bli uppmärksammade av influensers.
Domstol har ju redan dömt nån influenser som delade en domstolsdom där en pedofil namngavs.
Att skurken är klandervärd betyder inte att influensers får starta en häxjakt på en namngiven skurk.

Men så finns det ju det här med sekter och psykologi. Svenskar faller lätt för sektpsykologi som Jockiboi håller på med.
Därför är du så arg på dessa skurkar som Chrippa som hängs ut av sekten.. för du fattar inte att det är illegal häxjakt som ni deltar i genom att tro att skulder och skattebrott gav Anjo, Julia, Rask och såklart Jockiboi rätten att driva en häxjakt genom förtalsvideos utan gränser för barns rätt till privatliv.
Citera
2024-10-25, 18:32
Avslutad
Citat:
Mer solitt än att ligga i soffan och jäsa med mobilen.

Säger Micro113, som har suttit bankad framför flashback dygnet runt i 15 år. Dina resonemang hänger ju inte ihop någonstans. Dina inlägg är ju mer underhållande än Chrippa.

"Genom att systematiskt publicera inlägg med för låg kvalitet eller bristande debattunderlag" du är way beyond av systematisk i ditt meningslösa postande.

2.02. Kvalitet framför kvantitet (KFK)
Medlemmar som motarbetar den fria debatten i forumet, genom att systematiskt publicera inlägg med för låg kvalitet eller bristande debattunderlag, blir avstängda eller bannlysta.

Det här är ett diskussions forum, och du gör inget för att föra denna tråd framåt. Utan änglar dig mest åt att mästra andra postare med svar som oftast är rätt självklara för de flesta.

Och att argumentera sakligt och redogöra för dina egna påståenden, det är helt främmande för dig, på sin höjd kastas det lite invektiv och annat nedlåtande som svar. Du är ju inte en del i en diskussion överhuvud taget. Du tillför inte något av värde till tråden, inget, utan fullständigt spammar sönder den, utan en tanke på att diskutera, argumentera, och föra tråden framåt.

Om du mår bra av att mästra andra, dela med dig av dina egna, fria fantasier och alltid stå oemotsagd, ska du kanske fundera på att starta en blogg i stället.
Citera
2024-10-25, 18:35
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Att polis inte gav henne luren betyder såklart att polisen utreder om hon har använt luren till brottslighet, eller så betyder det att dom redan vet att den används till brott och då kan hon inte få ta med sig den hem.

Hon erkänner ju minst medhjälp till Chrippas ekonomiska brott.. eller så ljuger hon om det och tror att han ska bli dömd men inte hon.

Därför är det väl logiskt att hennes mobil är hos snuten pga utnyttjandet av ungen för att bli kändis genom Anjos förtalsläger där videos spelas in som gör Julia till en kändis, det är hennes mål i livet.

Nej, men hennes sociala medier är online större delen av tiden. Jag menar att det kan väl inte vara så att det är på grund av att polisen går igenom den konstant? Jag tror Linnéa är ute.
Citera
2024-10-25, 18:45
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Sant. Jag glömde henne - för hon är ju en stor källa till skitsnack och lögner om andra kreatörer - och uppepå det en riktig intrigmakerska.
Se bara som när det var nästan lugnt en stund och slänger ut sin påhittade graviditet med Chrippa -- sen sitter hon på TikTok och beklagar sig ... "han har inte ens hört av sig efter att hon gått ut med graviditeten" ...

Hon kan nog stiga i hiarkin. Anjo är Jockiboi News, och där är hon het just nu.
-här Jockiboi, ta Chrippas unge, -här Anjo, ta alla inspelningar jag har. Låt mig vara med på Jockiboi News så lovar jag att förtala med goda bevis så vi kan driva häxjakt på ungens far för vad han gjorde mot dig som barn Jockiboi, min gud gör mig käääänd spruta din framgång över mig åååah grrrr morrrr. Lol
Citera
2024-10-25, 18:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Hon kan nog stiga i hiarkin. Anjo är Jockiboi News, och där är hon het just nu.
-här Jockiboi, ta Chrippas unge, -här Anjo, ta alla inspelningar jag har. Låt mig vara med på Jockiboi News så lovar jag att förtala med goda bevis så vi kan driva häxjakt på ungens far för vad han gjorde mot dig som barn Jockiboi, min gud gör mig käääänd spruta din framgång över mig åååah grrrr morrrr. Lol

Ja de är väl redan på gång med någon serie med Anjo - del 1 kom ju igår.
Citera
2024-10-25, 18:50
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Nej, men hennes sociala medier är online större delen av tiden. Jag menar att det kan väl inte vara så att det är på grund av att polisen går igenom den konstant? Jag tror Linnéa är ute.

Jaha, intressant observering. Hon kan väl sitt lösenord men visst borde snuten ha tillgång också till hennes sociala medier.
Polisen har väl möjlighet att få alla lösenord ur en lur utan problem?
Annat vore konstigt.
Citera
2024-10-25, 18:51
Medlem
Citat:
Medier, flera alltså? Det har jag inte sett något om, vart har du sett det?
Snap räcker med att öppna så visas du som aktiv i 24h.
Citera
2024-10-25, 18:54
Medlem
Citat:
Det kan väl inte vara så att polisen jobbar dag som natt med hennes telefon? Någon har tillgång till hennes konton, mest troligt hon själv.

Det talas om en grön plupp. Det kan ju vara så att det är en polis som går genom telefon och dator. Det är inte orimligt.
Citera
2024-10-25, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det talas om en grön plupp. Det kan ju vara så att det är en polis som går genom telefon och dator. Det är inte orimligt.
Det är Snap. Räcker med att öppna appen så visas du som aktiv i 24h.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in