2024-10-25, 15:38
Medlem
Titsdontlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Är ju inte svårare än så att du glor på ALLA videos som finns, googlemaps o ser exakt att de är det huset... kollar upp regnr. om du är så patetisk o fortfarande hejar på goooochrippadakräftaidiotblåmussla....

Vart hejar jag på han och sin fula tjej? Tyvker dom är vidriga som försöker förstöra för sin kända bror/killes bror (jocke) för att tjäna pengar själv
Citera
2024-10-25, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det fanns inget skryt alls. Hon har sagt som det är och det handlar om enorma belopp. Hon har uppenbart varit under Chrippas kontroll.
Är Chrippa en kvinnoboxare? Svar: ja.
Skrämmande att vissa negligerar det fetade. Fyfan för er som gör det, kvinnor dessutom.
Citera
2024-10-25, 15:40
Medlem
Citat:
Det fanns inget skryt alls. Hon har sagt som det är och det handlar om enorma belopp. Hon har uppenbart varit under Chrippas kontroll.
Är Chrippa en kvinnoboxare? Svar: ja.

Visst är det så. Men det ska väl pratas bort det med.
Citera
2024-10-25, 15:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Visst är det så. Men det ska väl pratas bort det med.
Påståendet om kontroll pratar Julia bort själv - hennes motsägelser både i det hon säger och det hon gör går inte ihop med bilden hon försöker ge av "gisslan" och "livrädd".
Citera
2024-10-25, 15:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Undrar om HybrisChrippa börjat fila på nya brev därinne redan?
Shit, hoppas de övervakar honom. Han sa ju till Jocke nångång att han skulle ge upp om Eko slog till. Nu förlorar han alla sina grejer, allt som var viktigast för honom. Synd att han inte kunde prioritera vettigare. Blir ett brutalt uppvaknande nu för honom...ingen dålig psykos han haft🙄

Han lär nog sitta inlåst bra tag, så han kan ju börja med en sfi-kurs, och han börjar fila på sina oerhört intressant memoarer.
Citera
2024-10-25, 15:49
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Påståendet om kontroll pratar Julia bort själv - hennes motsägelser både i det hon säger och det hon gör går inte ihop med bilden hon försöker ge av "gisslan" och "livrädd".

Hon ljuger. Det behöver man ingen utbildning för att se.

Tragiskt.
Citera
2024-10-25, 16:14
Medlem
Citat:
Han hade något att erbjuda henne innan han började kamma hem stora pengar - hans föräldraskap är inte byggt på pengar. Det var solitt redan innan.
Minns tydligt att han tog barnet till lekplatsen, han tog barnet på promenad till butiken -- när Julia var hemma låg hon i soffan och stönade att det var för jobbigt att handla utan bil och att barnen bara ville leka inne....
Lekparken och promenad? Solitt
Citera
2024-10-25, 16:19
Medlem
Citat:
Det kan mycket väl vara så att hon är släppt med jag blir inte förvånad om det finns restriktioner hon måste följa. Kanske hem till Skåne för lägenheten är väl ganska tom nu.

Nu hittar jag inte inlägget du svarade på, men tror exonph syftade på Diana Baban när hon skrev ”släppt” och inte Linnea.
Citera
2024-10-25, 16:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Lekparken och promenad? Solitt
Mer solitt än att ligga i soffan och jäsa med mobilen.
Citera
2024-10-25, 16:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Nu hittar jag inte inlägget du svarade på, men tror exonph syftade på Diana Baban när hon skrev ”släppt” och inte Linnea.
Inlägget jag såg tidigt i morse skrev ut namnet - så det var Linnea som avsågs.
Citera
2024-10-25, 16:22
Medlem
Citat:
Inlägget jag såg tidigt i morse skrev ut namnet - så det var Linnea som avsågs.

Från exonphspoiler? Hon har bara skrivit ”släppt” på sin story.
Senast redigerad av jotack 2024-10-25 kl. 16:24.
Citera
2024-10-25, 16:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Från exonphspoiler?
Jag minns inte vem som lade ut det eller om det var på Tiktok eller Insta.
Och eftersom det försvann går det inte att hitta. Men det verkar vara minst en till här i tråden som sett samma inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in