2024-10-24, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Alla inom den världen är bevakade.
Du tror väl inte att dom inte bevakar och kör avlyssning??
Speciellt när det kommer nya spelare på kartan.
Ha koll på köper ja men bevakning nej
Citera
2024-10-24, 18:12
Medlem
Vem är det mer de tagit PB
Citera
2024-10-25, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Vad jag vet så har då JP inte haft polisbevakning sedan han kom till Saleby
Jodå efter det som hände Linus har det varit så dom har till och med stått på grannarnas tomter o övervakat
Citera
2024-10-25, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
För att om han är OUT så är det fritt fram för vem som helst som har något otalt med honom att göra vad de vill. Då kan det lika gärna vara någon annan och misstankarna riktas inte direkt mot HA.
Och det tror du på själv
Citera
2024-10-25, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Route-66
Jodå efter det som hände Linus har det varit så dom har till och med stått på grannarnas tomter o övervakat
Nu fantiserar du ,han hade övervak innan han fick skyddad identitet men inte sedan han kom hem .
Citera
2024-10-25, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Nu fantiserar du ,han hade övervak innan han fick skyddad identitet men inte sedan han kom hem .

Du Penis nu lyssnar du på Route-66 han har stenkoll på alla i den klubben comanches rätt coolt faktiskt.
Citera
2024-10-25, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Du Penis nu lyssnar du på Route-66 han har stenkoll på alla i den klubben comanches rätt coolt faktiskt.
Sorry men jag vet detta. Sedan kanske polisen åker förbi där men inte pga att det finns ett hot över honom
Citera
2024-10-25, 15:59
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Route-66
Och det tror du på själv

Vad jag tror hör inte hit.

En kommentar till Putteliten2020's inlägg.
Citera
2024-10-25, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putteliten2020
Detta är lite större än att Linus med sin pappa skulle öppna en ny klubb. Jag tror någon vill tysta dem för annat och tog sin chans för att den verkliga sanningen inte ska komma fram. Hur ska man då hämnas på en kille som med all förmodan blivit tillsagd att göra det och det är väl den anledningen och vem som beordrade honom som man vill ska komma fram.
Om nu Ha ligger bakom då är de totalt iq befriade för givetvis skulle allas ögon gå på dem! Samma med coffe, varför slänga ut han och sen få han att försvinna?
De kunde ju lika gärna fått han att försvinna innan de slängde ut honom så är han bara en försvunnen medlem!
Ligger de bakom så borde de få pris för dummaste klubben i världen och förtjänar att bli förlöjlade internationellt!
Men så gör dom i HA. Molle o fredrik. I h-borg. Nalle i sth. Bevisen bär dom ju själva på brösten. Stoltaste orangutangerna i stan.
Citera
2024-10-25, 19:16
Avslutad
Var är alla lamborghinibilar av guld förutom alla silverbågar Harley Davidson när affärerna går så bra? Varför springer dom runt stelopererade ryggar och hemorrojder. Så ska det väl inte vara? Vafan raka av skägget era mongo. Ta ett vanligt jobb.
Citera
2024-10-25, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimsarme
Var är alla lamborghinibilar av guld förutom alla silverbågar Harley Davidson när affärerna går så bra? Varför springer dom runt stelopererade ryggar och hemorrojder. Så ska det väl inte vara? Vafan raka av skägget era mongo. Ta ett vanligt jobb.

Enda som kört Lambo och haft coola harley va Ali Bandidos Helsingborg.
Resten är luffare som knappt har pengar 2 veckor efter lön.
Citera
2024-10-25, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Vad jag tror hör inte hit.

En kommentar till Putteliten2020's inlägg.

Spelar ju ingen eftersom du kommenterade som du gjorde skiter jag i vem det var till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in