2024-10-25, 02:13
Medlem
ArkhanTheBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Haha, men Fimpen är väl också bara 29 år? Den är sjukare. Han ser ut att vara 40 - 45 år 😁

Fimpen är väl bartender på Rhodos. Inte kostigt att han blivit så sliten om man super och röker varje dag i 10år. Han har ju allafall inte stelopererat hela ansiktet som brudarna där inne. De är ju sjukt att tjejerna ser så gamla ut fast dom inte ens nuddat 30 än.
Citera
2024-10-25, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArkhanTheBlack
Fimpen är väl bartender på Rhodos. Inte kostigt att han blivit så sliten om man super och röker varje dag i 10år. Han har ju allafall inte stelopererat hela ansiktet som brudarna där inne. De är ju sjukt att tjejerna ser så gamla ut fast dom inte ens nuddat 30 än.

Fimpen kör truck på örebro flygplats. Senast jag såg honom i verkligheten iaf.
Citera
2024-10-25, 09:59
Medlem
Citat:
Haha, men Fimpen är väl också bara 29 år? Den är sjukare. Han ser ut att vara 40 - 45 år 😁

Haha, du sa precis vad jag tänkte!
Citera
2024-10-25, 10:35
Citat:

Haha ja det är verkligen en sliten jävel.

Alkohol, tobak och snabbmat...
Citera
2024-10-25, 10:46
Medlem
Citat:

Haha när han var med första gången trodde jag han var 30. Blev helt chokad att han "bara" var 29 nu när han var med.
Citera
2024-10-25, 17:02
Medlem
Rodimusprimes avatar
Har nog aldrig sett en så förutsägbar säsong förut. Riktigt tråkig och Bettina satte spiken på huvudet (alla kan inte spela tillsammans) innan hon själv gjorde exakt som "gruppen" vill. Hör jag orden neutrala valet eller gruppens bästa igen blir det nog sista säsongen jag tittar.

Samtidigt som det är en enorm gruppmentalitet tar folk det jävligt personligt alla val. Innan har folk ändå fattat att det är ett spel och kunnat hänga i övrigt men det verkar vara sjukt toxisk stämning där inne. Gissar att det har att göra med hur Diana och Amanda i stort sett mobbade Victoria i början och sen behandlade alla nya som skit oförtjänt. Casper säger att han inte kan lita på Mattias samtidigt som han själv satte Mattias i skottlinjen veckan innan, hyckleri. Såg dem dock utanför NK i helgen hängandes så gissar att där inte är någon fientlighet längre.
Citera
2024-10-25, 20:50
Medlem
Oj vad jag önskade att Victoria och Emilia hade spelat med Moa, Benjamin och andra nya killen som Benjamin kastade under bussen, av någon jävligt konstig anledning.
Hade varit skönt med ett maktskifte och se hur Amanda och Casper hade reagerat. Amanda ger 0 intryck och är så oerhört tråkig att kolla på.

Skrattade gott åt Nardos grymma poker face när deltagarna skulle göra heja-ramsor. Fyfan vad cringe det var
Citera
2024-10-25, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodimusprime
Bettina satte spiken på huvudet (alla kan inte spela tillsammans) innan hon själv gjorde exakt som "gruppen" vill.

Håller med... Alltid det "neutralt valet" eller "gruppens vilja".

Fanns det inga i castingen som gillade att röra om i grytan?
Citera
2024-10-26, 01:28
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså hur kom diego ens igenom castingprocessen fett tråkig och karaktärslös person
Både Diego och Lisa verkar vara sjukt tråkiga, ibland ser man dem i rutan och tänker "ja just det, den är med också".
Yikes.
Citera
2024-10-26, 02:40
Medlem
Kan Moa bara åka ut och aldrig komma tillbaka. USCH vilken äcklig människa.
Citera
2024-10-26, 13:51
Medlem
Amanda
När jag inte kollar på skärmen tror jag det är en bitter 45 åring som jobbar på socialtjänsten när jag hör rösten. Hjälp vilken grå, tråkig och negativ personlighet. Det är fel på alla andra. Själv tillför hon inte programmet ett enda dugg. Grå fyllnadsmassa.

Casper
Tror han är värsta spelaren men har egentligen sjukt dålig koll.

Moa
Måste vara rekord i att ta emot mobbing. Sjukt starkt krigar.
Citera
2024-10-26, 18:05
Medlem
talcsofts avatar
Faller Nardos också in i gruppen nu och gör neutrala val då är det slutkollat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in