Citat:
Fan vad tyst det blivit här inne.
Vad säger ni nu alla chrippa lovers.
Är alla ljudinspelningar från Julia också fejk? Påhittade osv..
Fan ljudinspelningar redan innan Julia födde Chloe.
Riktigt smutsig kille. Att du som kvinna Micro kan sitta och försvara honom.
Att pinkroom försvarar honom.. Är det inte bara kvinnor där inne?
Jag skiter i att han inte har betalat skatt osv.. Rör mig inte. Men att snacka så om kvinnor och trycka ner dom på det sättet. Äckligt äckligt. Vidrigt. Smuts.
Vad säger ni nu alla chrippa lovers.
Är alla ljudinspelningar från Julia också fejk? Påhittade osv..
Fan ljudinspelningar redan innan Julia födde Chloe.
Riktigt smutsig kille. Att du som kvinna Micro kan sitta och försvara honom.
Att pinkroom försvarar honom.. Är det inte bara kvinnor där inne?
Jag skiter i att han inte har betalat skatt osv.. Rör mig inte. Men att snacka så om kvinnor och trycka ner dom på det sättet. Äckligt äckligt. Vidrigt. Smuts.
Jag tycker hela situationen, från början till slut, är väldigt olustig. Oavsett vad som sagts, oavsett vad som gjorts, vem som är klandervärd och inte. Killen häktas, man inleder en förtalskampanj mot bruden som han ska ha misshandlat. Han kommer ut, och under hela året riktas förtalskampanjen mot båda två, den tar aldrig slut. Killen åker tillsynes dit för brottsligheten han blivit utpekad i videorna för att hålla på med. Samma dag går en av de mest aktiva ut i en video med mamman till hans barn, och fortsätter förtalskampanjen.
Det är osmakligt på så många nivåer. Jag tycker att brottsbekämpning, vårdnadstvister och allt annat sköts rättsligt. Men istället gör man underhållning av det. Till och med morsan till barnet är med och gör en show av det. Det är smutsigt.
Jag hoppas att Chrippa åker för den brottslighet han kan bevisas ha gjort, och att han får sitt straff och sedan kan påbörja resan tillbaka. Jag hoppas även att Anjo, Baronen, Motvikt, m.fl, får sina straff för den förtalskampanj man hållit igång under hela året.