2024-10-25, 00:45
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nej, det återpostades dock i tråden för några dar sen.

Edit: tidsstämpeln på inlägget är från 27 september.
Vart kan du se att den delades 27 september?
Jag kan se att den delades 22 oktober.
Citera
2024-10-25, 00:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
https://pixeldrain.com/u/eJbebMS4
Tusen tack
Citera
2024-10-25, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vart kan du se att den delades 27 september?
Jag kan se att den delades 22 oktober.

Jag har originalet sparat. Ladda ner och kolla "Media creation date":
https://pixeldrain.com/u/6pnLFhBr

(nej, du får googla hur du gör det)

Länka nåt som inte är äldre än en månad gammalt, tack.
Citera
2024-10-25, 00:51
Medlem
Tror ni Linnea ångrar att han inte hann köpta nya pattar till henne...? De hade varit svåra att mäta ut för fogden!
Citera
2024-10-25, 00:53
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Personligen så tror jag att Chrippa kanske får ett ultimatum att gola på alla som driver drevet.. annars kan han torska själv för medhjälp genom tystnad som skyddar drevdrivarna.

Myndigheter blir troligen nerringda totalt när drevdrivarna uppmanar en miljon ungar att anmäla Chrippa.
Klart att det inte är lagligt om tex Aftonbladet publicerade en artikel om nån skurk, och längst ner skriver dom att folk ska massanmäla skurken. Då hade ju polisens nummer blivit blockerat när en miljon läsare försöker anmäla skurken.
Klart att Aftonbladet hafde begått brott då, och självklart begår drevdrivarna brott varje gång offentligheten uppmanas till massanmälningar, som att polisens nummer inte behövs till något viktigare.
Åh, intressant tanke att chrippa kan gola ner dem människor som velat förstöra för honom i flera månader
Citera
2024-10-25, 01:01
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Precis, sedan vet ingen vad som hänt bakom kulisserna. Tror nog han har hotat Julia med det ena o tredje.
Jag har för mig att chrippa hotade Julia med att om hon lätt lilla C träffa jocke så skulle chrippa sluta skicka pengar till Julia. Och Julia vill ju inte jobba, så hon fortsatte leva på Chrippa och lätt inte lilla C träffa jocke
Citera
2024-10-25, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Precis det tror jag personligen.

Att Rask och ligan hävdar att ungen är med Jocke, och att Julia har släppts.. kan ju betyda raka motsatsen.. att Julia hålls kvar av snuten, och att dom själva inte vet vart ungen tog vägen.

Ingen har väl hävdat att Chloe är med Jocke? Det som sagts är att Chloe pratat med sina kusiner, via telefon typ FaceTime och att Anjos fru Lisen haft hand om henne medan Julia varit på förhör. Julia hålls inte kvar av snuten? I nuläget är Chloe med sin mamma Julia samt sin mormor.
Citera
2024-10-25, 01:06
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Tror ni Linnea ångrar att han inte hann köpta nya pattar till henne...? De hade varit svåra att mäta ut för fogden!

Vet du, det var faktiskt det första jag tänkte på när jag läste om detta imorse 😂
Citera
2024-10-25, 01:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag har originalet sparat. Ladda ner och kolla "Media creation date":
https://pixeldrain.com/u/6pnLFhBr

(nej, du får googla hur du gör det)

Länka nåt som inte är äldre än en månad gammalt, tack.
Det står dock "Upload Date 2024-10-25 00:47:47"?
Citera
2024-10-25, 01:20
Medlem
Citat:
Det står dock "Upload Date 2024-10-25 00:47:47"?

Som sagt, tänker inte vara techsupport inatt - kolla "Media creation date" på filen, inte när den delades.
Citera
2024-10-25, 01:24
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Åh, intressant tanke att chrippa kan gola ner dem människor som velat förstöra för honom i flera månader

Chrippa borde ha anmält dom allihopa, för utnyttjande av barn.
Julia är huvudansvarig för att ungen utnyttjas av många youtubers.
Hon ger ju dom massa privatinfo om ungen, som dom sen tjänar pengar på att publicera.
Jätteolagligt enligt mitt tycke.

Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Ingen har väl hävdat att Chloe är med Jocke? Det som sagts är att Chloe pratat med sina kusiner, via telefon typ FaceTime och att Anjos fru Lisen haft hand om henne medan Julia varit på förhör. Julia hålls inte kvar av snuten? I nuläget är Chloe med sin mamma Julia samt sin mormor.

På Rask lät det ju som att Chloe hängde med Jockes ungar = Jocke är också nära ungen fast den andra vårdnadshavaren har sagt att det ska inte hända.
Citera
2024-10-25, 01:25
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Hur menar du?
Hade skatteverket inte upptäckt att hans deklaration inte speglade hans livsstil?
Menar du att det var Julia som skvallrade till eko?
Eller menar du att Jocke skvallrade till eko när chrippa valde att gå tillbaka till Linnea?

Hade han aldrig gjort slut med Julia och valt att gå över till Linnea så hade det aldrig hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in