2024-10-25, 00:13
Medlem
gotets avatar
Vilken gädda har haft det mest volymrika och kraftfulla sprutet? Under dumpens livstid har vi ju fått se en del kraftfulla utlösningar från gäddorna men vem har slungat de längsta och tjockaste repen ur kuken?

Vilka är era kandidater?
Citera
2024-10-25, 00:16
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Ja vi har väntat 2 veckor nu på Piggy bögslyna
Varför håller det på den?
Bara namnet antyder ju en helt episk konfrontation
Var har ni fått namnet Piggy Bögslyna ifrån?
Citera
2024-10-25, 00:26
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Var har ni fått namnet Piggy Bögslyna ifrån?

Jag tror att Dumpen publicerade en liten bit av en chat av misstag som togs bort snabbt, nån här hann se namnet "Piggy bögslyna".
Citera
2024-10-25, 00:35
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Jag tror att Dumpen publicerade en liten bit av en chat av misstag som togs bort snabbt, nån här hann se namnet "Piggy bögslyna".

Den uthängningen lär dröja, tänk ångest att bli känd inför hela Sverige som Piggy Bögslyna
Citera
2024-10-25, 00:42
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO

Den uthängningen lär dröja, tänk ångest att bli känd inför hela Sverige som Piggy Bögslyna

Man hoppas på bilder av nån gubbe med slaktmask, läderchaps och en boll i munnen som stoppar grejer i röven och chattar med småpojkar. Gärna en högre tjänst inom universitet eller statsförvaltning, stort socialt umgänge och en fru som lämnar honom innan det obligatoriska självmordet...
Citera
2024-10-25, 00:54
Medlem
Extremt deppad av jubileumsgäddan. En påtänd vital tjackpundare med hästkuk...
Hade förväntat mig en smällfet lastbilschaffis med reflexjacka från de djupa norrländska skogarna utförandes analakrobatiska lekar med en rosa dildo framför webkameran.. en #300 i repris typ
Citera
2024-10-25, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Rovdjuret hade en fet dase, absolut. Men han kunde inte mäta sig med mästaren Peter North. Vad vet vi om den här gäddans sprut? Dom kan väl aldrig vara i närheten av Peter North?

Vilket nummer är denna gädda? Behöver något att titta på till kvällspullet
Citera
2024-10-25, 01:09
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursula92
Vilket nummer är denna gädda? Behöver något att titta på till kvällspullet

Det är gädda nr 500. Han är absolut inte som Peter North men kanske i samma klass som Joey Silvera. Jag vet dock inget om hans sprut och kraften samt volymen i det. Du får ta det en titt och se vad du tycker.

Vet du förresten vilka gäddor som haft bäst och rikaste utlösningar i dumpens historia?
Citera
2024-10-25, 01:15
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Man hoppas på bilder av nån gubbe med slaktmask, läderchaps och en boll i munnen som stoppar grejer i röven och chattar med småpojkar. Gärna en högre tjänst inom universitet eller statsförvaltning, stort socialt umgänge och en fru som lämnar honom innan det obligatoriska självmordet...
Namnet antyder en hög suicidrisk, impulskollen måste nog arbeta lite med honom innan han åker ut till allmänt åtlöje
Citera
2024-10-25, 02:08
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Jag hade satt mina pengar på kokain men kan också vara tjack. Han både slickar sig om läpparna och typ smackar med dom, vilket känns mer typiskt för kokain som bedövar mun och svalg.

Säkert tjack. Beteendet var som en på tjack. Cola är väldigt dyrt om han tarbofra och inte langar. Han tror jag är påtänd nästan varje dag. Men jag kan ha fel där naturligtvis
Senast redigerad av HajPaDig 2024-10-25 kl. 02:12.
Citera
2024-10-25, 02:15
Medlem
gotets avatar
Jag har nu sett konfrontationen med gädda nr 500. Han var uppenbart påtänd och hade även druckit stora mängder alkohol. Hans stora kuk förklarade han med penisförstorarpiller vilket är en ren lögn. Sådana piller fungerar inte. Sara och Patrik frågade inte heller om hans sprut. Så kraft och volym förblir okänd tills vidare. Den här gäddan var även slug och sprang iväg med Patriks telefon i slutet.
Citera
2024-10-25, 05:29
Medlem
gotets avatar
Jag kommer ihåg en gädda från några år sedan. Han skrev till det han trodde var en 14 årig flicka om sitt sprut. Gäddan hade edgat och "goonat" i många timmar och skulle visa fjortisen sin utlösning. Är ganska säker på att gäddan stod i duschen när han filmade hur han började att slunga de klibbiga repen från dasen.

Han hade liten kuk men ett ofantligt sprut. Gubben skrek rakt ut i ett klimax och brände av stråle efter stråle med sperma i duschen. Jag har för mig att gäddan kastade ut en 14 linor innan vätskan tog slut och lusten hade svalnat.

Är det nån som minns eller kommer ihåg den här roliga videon? Nummer på denna gädda skulle verkligen uppskattas.
Senast redigerad av gotet 2024-10-25 kl. 05:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in