2024-10-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Så polisen hade de som anhöriga i nåt papper?
Det tror jag knappast. Men kan gissa att man kontaktade mamman som i sin tur kontaktade folk som snabbt kan hjälpa till, Anjo/Lisen var då närmast. Får se vad Julia säger senare så blir det klarare gissar jag.
Citera
2024-10-24, 20:37
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Undrar på riktigt vad Ls föräldrar tycker om C efter det här. Det var ju bara någon dag sen de var och besökte turturduvorna.

De hatar ju Chrippa sedan tidigare. Det var ju därför som de inte får sova över hos hennes föräldrar när de är och hälsar på i Malmö, utan tvingas ta in på ett pissigt hotell. När de hälsade på senast fick Chrippa och Chloe sitta kvar i bilen medan Linnea var in och hälsade på under några minuter. Om de varit på god fot med varandra, hade ju Chrippa naturligtvis lagt ut en massa videos med de. Han spelar ju in allt annars, så märkligt då att han inte skulle ha spelat in dessa besök. Han vill inte visa hur hatad han är av dessa och skäms över det.
Citera
2024-10-24, 20:37
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Det tror jag knappast. Men kan gissa att man kontaktade mamman som i sin tur kontaktade folk som snabbt kan hjälpa till, Anjo/Lisen var då närmast. Får se vad Julia säger senare så blir det klarare gissar jag.

Så Jullan är på god fot med Anki nu.

Att de orkar.

Crippas mamma….inte aktuell?
Citera
2024-10-24, 20:38
Medlem
Under misshandelsärendet hade han Nikos Iakovidis (Stockholm) som offentlig försvarare, under utredningen om det olaga hotet hade han Linda Demir (Norrköping).

Blir det en tredje svartskalle som ska försvara honom nu, eller återanvänds nån av dem?
Citera
2024-10-24, 20:39
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
- Imorgon ska jag nog ta ta sovmorgon...!

Haha, helt sjukt vad han valde fel dag att ligga och dra sig!
https://pixeldrain.com/u/J1c9KXfy

Han skulle ju ta Linnea och Chloe och dra till Marbella idag.
Citera
2024-10-24, 20:39
Medlem
Citat:
Under misshandelsärendet hade han Nikos Iakovidis (Stockholm) som offentlig försvarare, under utredningen om det olaga hotet hade han Linda Demir (Norrköping).

Blir det en tredje svartskalle som ska försvara honom nu, eller återanvänds nån av dem?

Han har rätt att önska att bli försvarad av vem han vill. Han kan ta någon han redan är bekant med, annars kommer han tilldelas någon bara.
Citera
2024-10-24, 20:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
De hatar ju Chrippa sedan tidigare. Det var ju därför som de inte får sova över hos hennes föräldrar när de är och hälsar på i Malmö, utan tvingas ta in på ett pissigt hotell. När de hälsade på senast fick Chrippa och Chloe sitta kvar i bilen medan Linnea var in och hälsade på under några minuter. Om de varit på god fot med varandra, hade ju Chrippa naturligtvis lagt ut en massa videos med de. Han spelar ju in allt annars, så märkligt då att han inte skulle ha spelat in dessa besök. Han vill inte visa hur hatad han är av dessa och skäms över det.
Han spelar inte in den för de vill inte vara med på film - det kallas respekt.
Han är väldigt sparsam med att filma sina egna föräldrar också och respekterar om de inte vill - det kallas respekt.
Citera
2024-10-24, 20:42
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Här åker teven, som Linnea "betalat", ut:
https://pixeldrain.com/u/bURgCv4V

Hade hon inget kvitto på inköpet?

Hon "betalade" nog ut TV:n via att ta den på avbetalning. Då är det ju banken som äger den tills den är fullt betald och inte hon.
Citera
2024-10-24, 20:44
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Han skulle ju ta Linnea och Chloe och dra till Marbella idag.

Ta?

Du tror han åkt dit för att hindra en kidnappning?
Citera
2024-10-24, 20:46
Medlem
Citat:
Om broder Joakim ”visste”?

Snacka om konsten att förstöra ett barn.

Det här är något av det vidrigaste jag sett. Eller det var att ta i.

Låt mig bara säga att Jocke som värnar om barn och har ”musklerna”….. skäms på dig Jocke!

Skäms!

Så folk ska få göra hur de vill bara för att de har barn?!
Citera
2024-10-24, 20:49
Medlem
Citat:
Så Jullan är på god fot med Anki nu.

Att de orkar.

Crippas mamma….inte aktuell?
Man ställer väl upp när ett barn är inblandat oavsett vad för idioter "vuxna" är. Hade jag gjort iallafall.
Ingen aning om henne. Tydligen inte. Vet inte hur långt ifrån man bor. Tomas var väl på förhör så han kunde inte köra ändå eftersom han kom tillbaka senare och hämtade sin bil.
Citera
2024-10-24, 20:50
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Att attackera Joakim är som att döda sin karriär.
Universum är på Joakims sida.

El Lobo - Wasted
Olof K - Wasted
Chrippa - Wasted
Real Lokal - Light Wasted

Hoppas att Chrippa förlorar sina miljoner o får sitta några år...
Ingen av dem har åkt dit pga jocke.
Alla dem har åkt dit pga saker den gjort som har 0 koppling till Jocke.
Det är som att säga
diana baban - Wasted, tack vare Jocke.
Totalt ologiskt.

Eller du kanske menar att Jocke var delaktig i dem olagliga grejer dessa människor gjort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in