Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Jag står för att jag hade fel om exakt vad som sades - däremot rätt om sammanhanget. Samtalet handlade om Jockes försök att pressa Chrippa till att kriga på nätet och göra slut med Linnea - och det kretsade kring häktningen b la.
Samtalet du länkar till har jag redan hört - och står fast vid att Chrippa rättmätigt var förbannad för Julia. Han kunde valt en tjusigare formulering om barnet - men det är en skitdetalj i sammanhanget.
Jag har inte sagt att Chrippa aldrig ljuger - jag har sagt att han inte ljuger frekvent och systematiskt som Julia gör.
Det gör han inte - såvitt vi vet.
Vad mer är det du vill säga att jag haft fel i?
Du har ju fel om precis allt, du sitter ju hemma på kammaren och drar saker ur röven. Det finns ca 92.000 exempel på det här.
Vad exakt tycker du själv att du tillför tråden. Du strutar ur dig inlägg efter inlägg, och anser dig ha rätt i allt och kunna allt.
Hur känner du till allt om Chrippa, kan du inte berätta mer om det?
Det som är mest oroväckande är att du skriver alla dessa menlösa och sanningslösa inlägg dygnet runt. Med svar på allt. Då framstår minst sagt som en psykotisk galning som är besatt av Chrippa, och det återspeglas med allt tydlighet i dina inlägg.
I all välmening, sök hjälp, för du behöver hjälp.