2024-10-24, 20:25
Medlem
TheFinals avatar
Detta kanske kan få Chrippa fri från klorna på sin så kallade flickvän, hon har uppenbart hållhakar på honom med klorna ner i nerverna.
Jag tror den Chrippa vi såg hos Anjo i början är den riktiga, den nuvarande anpassar sig efter dendär skatan bara för hon har hållhake deluxe.
Inte för att "den" Chrippa är speciellt tilltalande heller, men den var nog närmre verkligheten.

Hon kommer ju kasta Chrippa under bussen i första stavelsen från sin mun också om det riskerar henne minsta lilla.

Popcorntajm!
Citera
2024-10-24, 20:26
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
För enbart eko brott? Andra brott? Eko och andra brott?

Alltså ingen aning vad han är anhållen för. Men jag vet till 100% att han är anhållen har förstahandsinformation!
Citera
2024-10-24, 20:26
Medlem
vichy6s avatar
Var Anki Anki cool när han smög upp för trappan och spejade?

Han är ju mental deluxe.
Citera
2024-10-24, 20:27
Medlem
Storanglarens avatar
Vad ska Pallal, Micro113 och andra Chrippa fan boys säga nu när han blivit gripen och snart hamnat bakom lås och bom?
Varför inte bara erkänna att ni är två stora pajasar och losers som har fel och ljuger om det mesta.

Kommer fira med tårta om han får minst fem år i fängelse. Kommer fira med champagne om han flyttar en våning ned och tar på sig träfracken.
Citera
2024-10-24, 20:29
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Så idioten åkte dit till slut.
One down two to go.

Linnea Lundström och Micke Hallström?
Citera
2024-10-24, 20:30
Medlem
det enda som är säkert än så länge är att han är Gripen, nu även Anhållen, sen får vi se om det räcker till Häktning, vad jag kan tänka mig så blir väll Linea och hans Gode Far samt Julia med inblandade, EcoBrott samt dom andra 3 för pengatvätt mm , men det återstår att se , tiden lär visa ..........
Citera
2024-10-24, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det tror jag också. Men ett stort hjärta till Lisen som var där för dom akut när det behövdes som mest.
Jo. Det var ju akut och enda som var i närheten att hämta Chloe var Anjo och Lisen.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag står för att jag hade fel om exakt vad som sades - däremot rätt om sammanhanget. Samtalet handlade om Jockes försök att pressa Chrippa till att kriga på nätet och göra slut med Linnea - och det kretsade kring häktningen b la.

Samtalet du länkar till har jag redan hört - och står fast vid att Chrippa rättmätigt var förbannad för Julia. Han kunde valt en tjusigare formulering om barnet - men det är en skitdetalj i sammanhanget.

Jag har inte sagt att Chrippa aldrig ljuger - jag har sagt att han inte ljuger frekvent och systematiskt som Julia gör.
Det gör han inte - såvitt vi vet.

Vad mer är det du vill säga att jag haft fel i?

Du har ju fel om precis allt, du sitter ju hemma på kammaren och drar saker ur röven. Det finns ca 92.000 exempel på det här.

Vad exakt tycker du själv att du tillför tråden. Du strutar ur dig inlägg efter inlägg, och anser dig ha rätt i allt och kunna allt.

Hur känner du till allt om Chrippa, kan du inte berätta mer om det?

Det som är mest oroväckande är att du skriver alla dessa menlösa och sanningslösa inlägg dygnet runt. Med svar på allt. Då framstår minst sagt som en psykotisk galning som är besatt av Chrippa, och det återspeglas med allt tydlighet i dina inlägg.

I all välmening, sök hjälp, för du behöver hjälp.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Alltså ingen aning vad han är anhållen för. Men jag vet till 100% att han är anhållen har förstahandsinformation!
Vilken då?
Från Linna eller Chrippa? Det låter ju inte trovärdigt om de sitter anhållna.
Från åklagare eller advokat -- varför skulle de informera dig?
Citera
2024-10-24, 20:32
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Jo. Det var ju akut och enda som var i närheten att hämta Chloe var Anjo och Lisen.

Så polisen hade de som anhöriga i nåt papper?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Säkert, men han är för dum för att begripa att det enda han flyr ifrån är sig själv.

"You cant get away from yourself by moving from one place to another"

- Hemingway

"Catch me if you can"

- Crypo-Chrippa

Coolt och lite edgy citat, en filmtitel, en bild på Chrippa som klär sig som ett fattigt problembarn från förorten. Nu, blev han catchad, för det var inte så svårt, det är mest Chrippas kognitiva funktionsnedsättning som gjorde att han överskattade sig själv lite lätt.
Det har du 100% rätt i. Han har flytt från sig själv nu i ett år. Det har jag skrivit många gånger.
Citera
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trorintejagvet
EN sak är säkert NU i alla fall! ANJO hade rätt!! Chrippa kommer åka in 2024, sen om han hinner med rättegångar osv är en annan sak, nu är han gripen, snart anhållen, sen får vi se om det räcker till Häktning och vad det blir av det hela. MEN det fråntar inte hur RÄTT ANJO hade redan i början av året då CHrippa börja flippa ur!!
Anjo hade ju inte rätt.
Anjo sa att chrippa skulle in i fängelse. Gripen/häktad har ju chrippa redan varit 2 gånger i år. Fortfarande inget fängelse, får se om det blir fängelse denna gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in